Myron van Brederode (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SchoorlAZ schreef: 27 mar 2024, 02:36 Altijd balletjes terug, lakse houding, en een slecht schot.
Daar heb je als nummer 10 dus ook niks aan. Daar zijn ze bij Jong Oranje nu ook wel achter. Onbegrijpelijk dat hij nog opgeroepen wordt.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

De Rode Baron schreef: 26 mar 2024, 17:00 Lijkt me geen discussie dat v Brederode de betere speler is van de twee.
Dat durf ik momenteel te betwijfelen. Bij Van Brederode zie je nauwelijks vooruitgang. Het lijkt er op dat hij het wel best vindt zo. Daar was Perez ook al kritisch over. Wat mij betreft had hij daar gelijk in.
https://onefootball.com/id/berita/perez ... r-39069860
Van Bommel is ook nog niet geweldig, maar daar lijkt toch enige vooruitgang in te zitten. Als zodanig zou het me niet verbazen als hij Van Brederode voorbij streeft (als dat al niet het geval is).
De Rode Baron schreef: 26 mar 2024, 17:00 Alleen beheerst die ene speler, die nog geen lantaarnpaal voorbij komt en in het samenspel nagenoeg niets aan hebt, wel het kunstje om te scoren.
Wat dan weer redelijk essentieel is voor een aanvallende speler.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De Rode Baron schreef: 26 mar 2024, 17:00 Lijkt me geen discussie dat v Brederode de betere speler is van de twee.

Boude stelling dat Dos Santos 2.0 (of 0.5 als je de statistieken die Langedijk deelt meepakt :wink: )

Zonder twijfel de betere van de twee zou zijn, zeker gezien waar van Bommel vandaan komt en de groei die hij doormaakt.

En zoals DiepeMast aangeeft: het meer scoren van Van Bommel afdoen als een bijzaak is een beetje vreemd gezien we het over aanvallers hebben.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Natuurlijk is vanBrederode niet beter dan vBommel. Hoe verzin je het. VanBrederode heeft totaal geen kracht in zn poten, geen body en geen snelheid. qua passing zie je nog wel een beetje voetbalinzicht. Maar geen kwaliteit in zn voeten om dat te benutten
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1823
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Verkopen dus die handel.
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 373
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

Gisteren de eerste helft veel aan deze man lopen ergeren. Bijna altijd het spel vertragen en weer balletje terug. Ruben is soms brandhout maar heeft veel meer dreiging en rendement. Myron is alleen nuttig wanneer je voor staat en ballen wil vasthouden. Deze zomer verhuren of verkopen. Tot dat moment sowieso geen basis meer.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SjaakTrekhaak schreef: 04 apr 2024, 10:38 Gisteren de eerste helft veel aan deze man lopen ergeren. Bijna altijd het spel vertragen en weer balletje terug. Ruben is soms brandhout maar heeft veel meer dreiging en rendement. Myron is alleen nuttig wanneer je voor staat en ballen wil vasthouden. Deze zomer verhuren of verkopen. Tot dat moment sowieso geen basis meer.
Waren we het pagina of 20 geleden toch ook al allemaal over eens?
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3245
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

SjaakTrekhaak schreef: 04 apr 2024, 10:38 Gisteren de eerste helft veel aan deze man lopen ergeren. Bijna altijd het spel vertragen en weer balletje terug. Ruben is soms brandhout maar heeft veel meer dreiging en rendement.
Hoe luidt het spreekwoord: lood om oud ijzer. Het zet beide geen zoden aan de dijk.
Pascal wist het al niet en ook Martens en Sierksma weten zich geen raad om steeds maar weer van vleugelspelers te wisselen.
Er wacht een schone taak voor Huiberts om voor het nieuwe seizoen weer mannetjes zoals idrissi/karlsson te halen want vooralsnog slaan al onze aanvallen dood via de vleugels.
Ik durf de stelling wel aan dat we met sterke vleugelflitsters we een totaal ander seizoen hadden beleefd.
Die posities hebben ons met name dit seizoen genekt.
Laatst gewijzigd door De Rode Baron op 04 apr 2024, 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 04 apr 2024, 10:47 Pascal wist het al niet en ook Martens en Sierksma weten zich geen raad om steeds maar weer van vleugelspelers te wisselen.
Als ze elkaar weinig ontlopen dan is het het beste af te wisselen, zowel uit oogpunt van eerlijke, logische keuzes die nodig zijn om je gezag als trainer te behouden en de medewerking en motivatie van spelers en om spelers scherp te houden dmv concurrentie
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3245
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 04 apr 2024, 10:51 Als ze elkaar weinig ontlopen dan is het het beste af te wisselen, zowel uit oogpunt van eerlijke, logische keuzes die nodig zijn om je gezag als trainer te behouden en de medewerking en motivatie van spelers en om spelers scherp te houden dmv concurrentie
Ha, jij ziet altijd wel weer positieve punten. Das knap, ik loop de halve week gefrustreerd rond.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 04 apr 2024, 10:54 Ha, jij ziet altijd wel weer positieve punten. Das knap, ik loop de halve week gefrustreerd rond.
Ik doe mijn best niet weg te zakken in die frustratie
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3245
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 04 apr 2024, 10:55 Ik doe mijn best niet weg te zakken in die frustratie
Knap hoor. Welke therapeut heb jij want dit AZ doet niet veel goed met een beetje AZ supporter
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 04 apr 2024, 11:00 Knap hoor. Welke therapeut heb jij?
:lol:
therapeutloos, een door het leven gevormd overlevingsmechanisme 8)
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

De Rode Baron schreef: 04 apr 2024, 11:00 Welke therapeut
Hij is uitbehandeld
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3245
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Langedijk schreef: 04 apr 2024, 11:55 Hij is uitbehandeld
Toch kan hij in ons gezamenlijk vriendje Geert geen zonnetje zien. :mrgreen:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 04 apr 2024, 12:05 Toch kan hij in ons gezamenlijk vriendje Geert geen zonnetje zien. :mrgreen:
Oh, jawel. Ik denk dat hij 1-op-1 best een leuke vent in de omgang kan zijn.
Maar moreel is hij verrot, dat hij niet-oplettende mensen als jou en Langedijk voor zijn karretje spant
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3245
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 04 apr 2024, 12:14 Oh, jawel. Ik denk dat hij 1-op-1 best een leuke vent in de omgang kan zijn.
Maar moreel is hij verrot, dat hij niet-oplettende mensen als jou en Langedijk voor zijn karretje spant
mmh, ander topic maar geen al te sterk antwoord.
Zeker niet als je de verontrustende financiële cijfers gisteren op VI hoorde, gaat het helemaal de verkeerde kant op.
Maar goed, AZ delen we wel samen en standpunten waar we het 'soms' wel over eens zijn. :wink:
Bij AZ moet iets veranderen. Huiberts zal wellicht toch ook een iets andere koers moeten uitzetten en dat geld ook voor ons landje/Europa.
Laatst gewijzigd door De Rode Baron op 05 apr 2024, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De Rode Baron schreef: 04 apr 2024, 11:00 Knap hoor. Welke therapeut heb jij want dit AZ doet niet veel goed met een beetje AZ supporter
Hier mist denk ik een ander element dat ook in je opmerking terug komt :roll: .
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Meneer maakte een fraaie goal vandaag. Ik zag zowaar ook wat vechtlust. Meer van dit a.u.b..
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 373
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

pAZcal schreef: 17 apr 2024, 16:11 Meneer maakte een fraaie goal vandaag. Ik zag zowaar ook wat vechtlust. Meer van dit a.u.b..
Prachtig doelpunt inderdaad. En hij ging direct richting het doel op snelheid; een combinatie die we helaas zelden van hem zien. Het zit er heus wel in. Daarom lekker een jaartje ballen in de Eredivisie bij een laagvlieger.
Plaats reactie