Nederlands Elftal II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Ach wat fijn de morele verhevene Wijnaldum is weer eens geselecteerd voor het NL elftal.

Kan die weer zeuren over racisme terwijl hij geld verdient in een land waar homo`s worden veroordeeld tot de doodstraf.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Elmpie. schreef: 15 mar 2024, 12:22 Ach wat fijn de morele verhevene Wijnaldum is weer eens geselecteerd voor het NL elftal.

Kan die weer zeuren over racisme terwijl hij geld verdient in een land waar homo`s worden veroordeeld tot de doodstraf.
Oh, ik wordt nog onwel als ik denk aan die tijd met hem, Van Dijk en Koeman
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Hier zie je toch wel de hypocrisie bij (sommige) voetballers/mensen.
Flink iedereen de maat nemen als het gaat om racisme, iets wat bij hen (Wijnaldum en co) leeft, maar dan gaan voetballen in een land en vervolgens ervoor kiezen bepaalde zaken ervan niet te willen zien omdat het ongemakkelijke feiten zijn (maar wel profiteren van wat het hen te bieden heeft).
Ook Depay handelt naar wat hij persoonlijk ervaart en kijkt liever weg van dingen die hij kan weten (mbt Promes).

https://nos.nl/artikel/2513376-depay-en ... iet-van-in

Zij worden er over aan de tand gevoeld, want BN-er, maar dit speelt natuurlijk in heel de samenleving
we can come an end
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

differentcook schreef: 19 mar 2024, 12:13 Hier zie je toch wel de hypocrisie bij (sommige) voetballers/mensen.
Flink iedereen de maat nemen als het gaat om racisme, iets wat bij hen (Wijnaldum en co) leeft, maar dan gaan voetballen in een land en vervolgens ervoor kiezen bepaalde zaken ervan niet te willen zien omdat het ongemakkelijke feiten zijn (maar wel profiteren van wat het hen te bieden heeft).
Ook Depay handelt naar wat hij persoonlijk ervaart en kijkt liever weg van dingen die hij kan weten (mbt Promes).

https://nos.nl/artikel/2513376-depay-en ... iet-van-in

Zij worden er over aan de tand gevoeld, want BN-er, maar dit speelt natuurlijk in heel de samenleving
Ik wil het nog wel een tikje verder brengen. Als Koeman deze gasten niet wegstuurt, kan hij net zo goed zelf ook inpakken.

Het is verwerpelijk dat alleen al om voetbal redenen Wijnaldum erbij is om alleen niet te zwijgen over zijn morele kompas en support aan een dergelijk regime.
Dat hij bij sbs werd geïnterviewd had meneer nog even een paar gouden oorbellen in die ook meer waard zijn dan menig jaarsalaris (ook schrijnend op die leeftijd).

Het pleit voor Depay dat hij zijn vrienden niet afvalt maar Promes is gewoon een veroordeeld crimineel. Dani Alves zat ook in zijn “case”, dat schijnt ook geen lieverdje te zijn volgens de rechters. Ga gewoon niet zo’n lulverhaal ophangen dit schaadt oranje deze gasten.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeTorenburch schreef: 19 mar 2024, 22:21 Ik wil het nog wel een tikje verder brengen. Als Koeman deze gasten niet wegstuurt, kan hij net zo goed zelf ook inpakken.
Koeman past juist perfect bij dat gezelschap hypocriete zakkenvullers. Een serie laten maken op Videoland, en dan zeuren om privacy als het privé wat minder gaat. Wat een lul zeg. Ik hoop dat ze kansloos worden uitgeschakeld op dat EK.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 20 mar 2024, 10:29 Koeman past juist perfect bij dat gezelschap hypocriete zakkenvullers
juist
we can come an end
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Langedijk schreef: 20 mar 2024, 10:29 Koeman past juist perfect bij dat gezelschap hypocriete zakkenvullers. Een serie laten maken op Videoland, en dan zeuren om privacy als het privé wat minder gaat. Wat een lul zeg. Ik hoop dat ze kansloos worden uitgeschakeld op dat EK.
Koeman heeft altijd al een plaat voor zijn kop gehad met bepaalde spelers(Ryan Babel).
Zal ook wel een deel Emotionele bankrekening zijn dat Wijnaldum en Depay altijd "geleverd" hebben onder Koeman en hij ze daarom oproept en zelfs opstelt.
buiten dat ik Wijnaldum en Depay enge figuren vind, presteerde ze gister ook bijna niks

Samen met Wieffer waren hun twee de slechtste van het veld, zodra ze eruit gingen ging het ook beter lopen.
Met als toppunt dat Depay de vrije trap opeist en belabberd neemt.
Maar Wijnaldum kopt een niet de missen voorzet in van Gakpo dus zal wel blijven staan terwijl die de rest van de wedstrijd verstoppertje aan het spelen was.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Elmpie. schreef: 23 mar 2024, 10:29 Koeman heeft altijd al een plaat voor zijn kop gehad met bepaalde spelers(Ryan Babel).
Zal ook wel een deel Emotionele bankrekening zijn dat Wijnaldum en Depay altijd "geleverd" hebben onder Koeman en hij ze daarom oproept en zelfs opstelt.
buiten dat ik Wijnaldum en Depay enge figuren vind, presteerde ze gister ook bijna niks

Samen met Wieffer waren hun twee de slechtste van het veld, zodra ze eruit gingen ging het ook beter lopen.
Met als toppunt dat Depay de vrije trap opeist en belabberd neemt.
Maar Wijnaldum kopt een niet de missen voorzet in van Gakpo dus zal wel blijven staan terwijl die de rest van de wedstrijd verstoppertje aan het spelen was.
Zeker nu Koopmeiners niet meedeed met de training.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Blind in de basis tegen Duitsland……..
Als je nu nóg niet durft te vernieuwen en de jongere spelers gaat inpassen maar oude sukkels als Blind uit het “gewoonte/ervarings-boekje” blijft gebruiken dan wíl je helemaal geen EK winnen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 25 mar 2024, 08:44 Blind in de basis tegen Duitsland……..
Als je nu nóg niet durft te vernieuwen en de jongere spelers gaat inpassen maar oude sukkels als Blind uit het “gewoonte/ervarings-boekje” blijft gebruiken dan wíl je helemaal geen EK winnen.
Kan weinig kwaad op de linkerflank in een opstelling met drie CV's en doet het toch goed dit seizoen met Girona.
Hartman is ook geblesseerd en met Malacia gaat het niet goed.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 25 mar 2024, 12:04 Kan weinig kwaad op de linkerflank in een opstelling met drie CV's en doet het toch goed dit seizoen met Girona.
Hartman is ook geblesseerd en met Malacia gaat het niet goed.
Bij gebrek aan beter dus……..lijkt AZ wel :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

https://www.soccernews.nl/news/memphis- ... lves-vrij/

Kan deze man zo snel mogelijk opdonderen bij het NL elftal.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Elmpie. schreef: 25 mar 2024, 22:01 https://www.soccernews.nl/news/memphis- ... lves-vrij/

Kan deze man zo snel mogelijk opdonderen bij het NL elftal.
Het zegt vooral dat het heel moeilijk is uit dat milieu te kruipen als je er (ooit) in hebt gezeten…….Met geld koop je geen hersencellen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

salmonyappi schreef: 25 mar 2024, 22:47 Het zegt vooral dat het heel moeilijk is uit dat milieu te kruipen als je er (ooit) in hebt gezeten…….Met geld koop je geen hersencellen.
Hij zorgt er vooral nu zelf voor dat hij in dat milleu blijft hangen of zelf creëert met zijn domme acties.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2609
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Elmpie. schreef: 26 mar 2024, 09:30 Hij zorgt er vooral nu zelf voor dat hij in dat milleu blijft hangen of zelf creëert met zijn domme acties.
Misschien kan Depay ook iets betekenen voor Brenet die ook de cel in moet. Allemaal matties en bro's.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
MarkusHenriksen19
Supporter
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 jan 2019, 07:00

Elmpie. schreef: 25 mar 2024, 22:01 https://www.soccernews.nl/news/memphis- ... lves-vrij/

Kan deze man zo snel mogelijk opdonderen bij het NL elftal.
Ben ik de enige, of is het vooral dankzij deze man dat ik helemaal niets meer met het Nederlands elftal heb?

Hoewel het niet veel voorstelt, ik hoop dat hij nooit topscorer aller tijden zal worden [-o< [-o< [-o<
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Gaat Koeman zometeen zijn kont weer afvegen met een Duits shirt?
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

differentcook schreef: 26 mar 2024, 19:47 Gaat Koeman zometeen zijn kont weer afvegen met een Duits shirt?
:D Ja, met een Beckenbauer shirt.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

MarkusHenriksen19 schreef: 26 mar 2024, 18:59 Ben ik de enige, of is het vooral dankzij deze man dat ik helemaal niets meer met het Nederlands elftal heb?

Hoewel het niet veel voorstelt, ik hoop dat hij nooit topscorer aller tijden zal worden [-o< [-o< [-o<
Hoop met je mee.

Voor mij is het puur en alleen als Wijnaldum of Depay spelen loop ik me meer te ergeren dan dat ik er met plezier van heb.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik dacht dat Flekken al een topwedstrijd had gekeept, maar dan krijg je Verbruggen ... Niet één maar een hele serie topsaves
we can come an end
Plaats reactie