Sparta-AZ (za 2 maa, 21.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 03 mar 2024, 15:47 Ik denk dat ze elkaar niet veel ontlopen. Wolfe heeft wat meer dreiging naar voren.
Noem eens 3 goede voorzetten van die man. Naar voren rennen wil niet zeggen dat je dreiging hebt. Kerkez en Wijndal, die hadden dreiging.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 04 mar 2024, 07:57 Noem eens 3 goede voorzetten van die man. Naar voren rennen wil niet zeggen dat je dreiging hebt. Kerkez en Wijndal, die hadden dreiging.
Ik ga met jou niet in discussie over spelers aangezien je ze vrijwel allemaal waardeloos vindt. Dan krijg je weer zo’n welles nietes discussie met nodeloos veel nietszeggende statistiekjes e.d. Laat ik het zo zeggen: IK vind Wolfe een redelijke speler met de neus naar voren gericht. Jij mag daar anders over denken.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 04 mar 2024, 13:45 Ik ga met jou niet in discussie over spelers aangezien je ze vrijwel allemaal waardeloos vindt. Dan krijg je weer zo’n welles nietes discussie met nodeloos veel nietszeggende statistiekjes e.d. Laat ik het zo zeggen: IK vind Wolfe een redelijke speler met de neus naar voren gericht. Jij mag daar anders over denken.
Ik denk daar zeker anders over. Maar je nuanceert je eerdere opmerking al door nu 'met de neus naar voren' te zeggen. Dat is iets anders dan 'dreigend'.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie