Gonçalo Esteves (2024, gehuurd)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Antti Opdam schreef: 18 jan 2024, 07:35 Wat ik merkwaardiger vind: hoe kan die jongen nou kramp oplopen bij een invalbeurt tegen wat amateurs?

Wat heeft die in Portugal allemaal gedaan?
Speelde niet op het hoogste niveau Antti. Wellicht wat spanning op de spieren. Heeft in zijn invalbeurt heel wat energie gestoken, die toch bijna de duur had van een wedstrijd met de verlenging er bij. Bovendien kreeg ie dat in de 2e verlenging na een duel waar ie een beuk kreeg van een Quickboysspeler.

Gisteravond had marathonman Guus Til ook opeens kramp na zo'n 75 minuten.

Dus zeg jij het maar.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9159
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

MB80 schreef: 17 jan 2024, 22:42 Sugawara is 4 jaar ouder en heeft meer dan 150 duels in het eerste…. Echt gelijke kappen ja…Sugawara is aanvallend prima maar als verdediger regelmatig niet goed aan het verdedigen…

Vind overigens Estevez qua speelstijl meer op Kerkez lijken dan sugawara maar dat is slechts een mening gebaseerd op een potje…
Hé? dit heeft niks met leeftijd te maken, maar met speelstijl. :roll:

En o.a. Langedijk heeft die kritiek al jaren op Sugawara :roll:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

ForzAZ schreef: 18 jan 2024, 07:54 Speelde niet op het hoogste niveau Antti. Wellicht wat spanning op de spieren. Heeft in zijn invalbeurt heel wat energie gestoken, die toch bijna de duur had van een wedstrijd met de verlenging er bij. Bovendien kreeg ie dat in de 2e verlenging na een duel waar ie een beuk kreeg van een Quickboysspeler.

Gisteravond had marathonman Guus Til ook opeens kramp na zo'n 75 minuten.

Dus zeg jij het maar.
Mmm.

Ok.

Ik vond hem verder wel een aardige indruk maken overigens.

Al verbaast het mij wel hoe éénbenig spelers op dit niveau nog zijn.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Antti Opdam schreef: 18 jan 2024, 11:45 ...Ik vond hem verder wel een aardige indruk maken overigens.

Al verbaast het mij wel hoe éénbenig spelers op dit niveau nog zijn.
Goede drive in elk geval. Veel energie.

Mee eens. Als een kind net op de benen kan staan moet tweebenigheid al aangeleerd worden. Tenminste dat zeg ik wel. :wink:
MB80
Invaller
Berichten: 2249
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

De snelweg ligt open voor Esteves om zich te bewijzen op rechtsback in absentie sugawara en kasius. AZ kan daadwerkelijk kijken of hij de optie tot koop waard is. Want bij Dantas vraag ik mij af of AZ wel wilt/moet kopen want het werkt niet met clasie en Dantas samen.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6546
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Waarom hebben we deze speler eigenlijk gehuurd?
:)
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ferry schreef: 04 feb 2024, 17:19 Waarom hebben we deze speler eigenlijk gehuurd?
:)
Voor jong AZ en als noodoptie. Snap echt die hele hype niet.
Gozer speelde zelfs in het tweede van sporting niet. De vergelijking met Kerkez is helemaal belachelijk.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 04 feb 2024, 17:19 Waarom hebben we deze speler eigenlijk gehuurd?
:)
De wereld moet één groot mysterie voor je zijn :lol:
we can come an end
MB80
Invaller
Berichten: 2249
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

SimonPoulsen schreef: 04 feb 2024, 17:25 Voor jong AZ en als noodoptie. Snap echt die hele hype niet.
Gozer speelde zelfs in het tweede van sporting niet. De vergelijking met Kerkez is helemaal belachelijk.
Baat het niet dan schaadt het niet

Yuki zal wel weggaan van de zomer, kasius heeft nog veel te leren, Penetra is nodig in het centrum vroeg of laat. Dus als esteves bevalt kan hij prima backups op rechts (kan ook linksbacks als uiterste nood) wat prima is voor de breedte. Wie weet verrast hij, anders val je er geen buil aan zoals bij recente dure miskopen
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

MB80 schreef: 04 feb 2024, 21:58 Baat het niet dan schaadt het niet

Yuki zal wel weggaan van de zomer, kasius heeft nog veel te leren, Penetra is nodig in het centrum vroeg of laat. Dus als esteves bevalt kan hij prima backups op rechts (kan ook linksbacks als uiterste nood) wat prima is voor de breedte. Wie weet verrast hij, anders val je er geen buil aan zoals bij recente dure miskopen
Dat is prima natuurlijk. Maar sommigen doen net alsof dit de nieuwe Kerkez is.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9159
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

In de grote goochelshow van ome Max is er weer een nieuwe truuk, die ook weer dezelfde truuk is:
Esteves speelde op linksback tegen NAC?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie