Mayckel Lahdo (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SimonPoulsen schreef: 25 feb 2024, 19:21 Typische Lahdo wedstrijd. Veel ongelukkige duels, maar toch weer beslissend met een assist.
Het is een blind paard. Begint aan een dribbel, kijkt alleen naar de bal en heeft alsnog voortdurend ruzie met het speeltuig.

Assist op goed geluk, verder alles fout gedaan.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Langedijk schreef: 25 feb 2024, 20:45 Het is een blind paard. Begint aan een dribbel, kijkt alleen naar de bal en heeft alsnog voortdurend ruzie met het speeltuig.

Assist op goed geluk, verder alles fout gedaan.
Ja dat vraag ik me dus af, want het gebeurt steeds. Daarom zeg ik typische Lahdo wedstrijd. 5 goals 7 assists in nog geen 1200 speelminuten. Dan doe je toch wat goeds. Het is iemand die telkens aan alles of niets acties begint. Maar bijna iedere wedstrijd lukt er dan '1 beslissende actie. Toch lekker. Met zon Brederode is het altijd niets.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 25 feb 2024, 23:07 Ja dat vraag ik me dus af, want het gebeurt steeds. Daarom zeg ik typische Lahdo wedstrijd. 5 goals 7 assists in nog geen 1200 speelminuten. Dan doe je toch wat goeds. Het is iemand die telkens aan alles of niets acties begint. Maar bijna iedere wedstrijd lukt er dan '1 beslissende actie. Toch lekker. Met zon Brederode is het altijd niets.
Mee eens.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9159
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Lahdo komt op mij over als een betere uitvoering van Aboukhlal en die heeft uiteindelijk nog een puik WK gespeeld.
Wie weet groeit Lahdo ook nog. Hij is ook 'maar' 21 jaar.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
MB80
Invaller
Berichten: 2249
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

DeZuivelDuivel schreef: 27 feb 2024, 18:11 Lahdo komt op mij over als een betere uitvoering van Aboukhlal en die heeft uiteindelijk nog een puik WK gespeeld.
Wie weet groeit Lahdo ook nog. Hij is ook 'maar' 21 jaar.
Zit een goede kop op, is hier nog maar 1.5 jaar, kwam goedkoop binnen en groeit gestaag door. Top om erbij te hebben gedurende een seizoen. Heb zelf meer moet met een Odgaard en Sadiq die 3-4 miljoen kosten en weinig klaar spelen.

Volgend jaar Addai/lahdo op rechts, van Bommel of Poku op links. Dit jaar blijven door ontwikkelen en volgend jaar met zijn allen pieken.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9159
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

MB80 schreef: 27 feb 2024, 19:39 Zit een goede kop op, is hier nog maar 1.5 jaar, kwam goedkoop binnen en groeit gestaag door. Top om erbij te hebben gedurende een seizoen. Heb zelf meer moet met een Odgaard en Sadiq die 3-4 miljoen kosten en weinig klaar spelen.

Volgend jaar Addai/lahdo op rechts, van Bommel of Poku op links. Dit jaar blijven door ontwikkelen en volgend jaar met zijn allen pieken.
Blijf het onbegrijpelijk vinden waar dat idee van Poku op links van terug blijft komen. Voor de rest eens.
Ik doe jullie een plezier en zal er niet wederom de cijfermatige onderbouwing tegenaan gooien :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 27 feb 2024, 20:28 Ik doe jullie een plezier en zal er niet wederom de cijfermatige onderbouwing tegenaan gooien :wink:
Fijn dat je ons een plezier wilt doen (en passant ook jezelf)
we can come an end
MB80
Invaller
Berichten: 2249
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

DeZuivelDuivel schreef: 27 feb 2024, 20:28 Blijf het onbegrijpelijk vinden waar dat idee van Poku op links van terug blijft komen. Voor de rest eens.
Ik doe jullie een plezier en zal er niet wederom de cijfermatige onderbouwing tegenaan gooien :wink:
Want? Poku moet gaan volleyballen? Speelt vaker op links terwijl voor de spits er concurrenten zijn.
Bommel en lahdo hebben de beste statistieken terwijl
Addai en Poku de grote talenten zijn dus er dicht achter zitten. Van Sadiq Brederode en Odgaard moet je af. Topsportklimaat.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9159
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

MB80 schreef: 27 feb 2024, 21:03 Want? Poku moet gaan volleyballen? Speelt vaker op links terwijl voor de spits er concurrenten zijn.
Bommel en lahdo hebben de beste statistieken terwijl
Addai en Poku de grote talenten zijn dus er dicht achter zitten. Van Sadiq Brederode en Odgaard moet je af. Topsportklimaat.
Nee omdat Poku zowel in aantal als in indruk op links de minste wedstrijden heeft gespeeld.
Het ging weer draaien met Poku toen hij bij Jong AZ in de spits mocht spelen.

Ze kunnen het best proberen hoor maar volgens mij gaat de logische volgorde voor Poku
1. Spits
2. Rechtsbuiten
3. Linksbuiten

Als je linksbuiten uberhaupt als een optie wil blijven zin. Niet iedere speler komt uit de verf op een andere positie helaas.
Met Lahdo wordt wat dat betreft ook nog wel eens door mensen gegoocheld.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie