Lequincio Zeefuik (2029)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10320
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 21 feb 2024, 12:21 Ook niet als het alternatief Van Brederode of Poku is? Laatstgenoemde voldoet namelijk aan bijna exact dezelfe eigenschappen, alleen is nog een stuk minder ver in zijn ontwikkeling.
Het zijn voor mij dan allemaal noodverbandjes. In de geest van Odgaard - rechtsbuiten.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13946
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 21 feb 2024, 14:20 Het zijn voor mij dan allemaal noodverbandjes. In de geest van Odgaard - rechtsbuiten.
Als je geen goede eerste optie hebt, dan maar een prima noodverband. Nu moet je het doen met opties die nog minder zijn.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2636
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Gescheurde enkelbanden. Dat grote onhandige lijf is inderdaad een probleem.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12786
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Dat is mooi kut. Maar inderdaad wel één van de risico's die je bij Lekkie had kunnen bedenken. Hopelijk gaat dit niet zijn verhaal worden vanaf nu.
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3320
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ 4 Life schreef: 21 feb 2024, 09:26 Als je ambitie hebt om tweede te worden dan had je gewoon een versterking voor de vleugels moeten halen. We hebben allemaal kunnen zien dat die zes buitenspelers die we nu hebben nog stappen te zetten hebben en nog niet goed genoeg zijn voor het niveau dat wij nastreven.
Volkomen eens, we zijn vleugellam wat ik al vanaf het begin op de barricade sta te blerren. Maar niet alleen 2e, maar ook 3e voor eventueel de CL voorrondes te behalen had er voorin meer impact moeten zijn. We hebben alle geluk dat ajax, na een klein herstel het weer helemaal kwijt schijnt te zijn geraakt, maar een redelijk stabiel FC Twente gaan we niet zomaar voorbij om er nog iets dit seizoen van te kunnen maken. Als daadwerkelijk een Twente met die tickets er van door gaat, mag Max zijn conclusies trekken.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9256
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Oei... daar gaat de gewenningsperiode.
Dit maakt ook komende transferzomer weer een mooie surprise.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Verweg
Teletext-supporter
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 aug 2023, 02:08

Wil gewoon even kwijt dat deze kerel tot nu toe praktisch elke minuut dat hij heeft gespeeld (in het 1e) gevaarlijk is geweest. Dat waren er tot nu toe maar 72', maar toch is het iets wat opvalt. Bij een Meerdink, of een Addai, is dat dus jammer genoeg niet het geval geweest.

Er zit echt enorm veel potentie in deze jongen. We weten nu hoe slecht Volendam wel niet is, dan is het knap om daar uit te blinken. Ik zou graag zien dat we het volgend jaar gewoon met hem in de basis gaan proberen, er zijn andere plekken in het elftal die veel hogere prioriteit hebben qua versterkingen (zoals een backup voor Belic).
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2023
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Verweg schreef: 16 mei 2024, 17:55 Wil gewoon even kwijt dat deze kerel tot nu toe praktisch elke minuut dat hij heeft gespeeld (in het 1e) gevaarlijk is geweest. Dat waren er tot nu toe maar 72', maar toch is het iets wat opvalt. Bij een Meerdink, of een Addai, is dat dus jammer genoeg niet het geval geweest.

Er zit echt enorm veel potentie in deze jongen. We weten nu hoe slecht Volendam wel niet is, dan is het knap om daar uit te blinken. Ik zou graag zien dat we het volgend jaar gewoon met hem in de basis gaan proberen, er zijn andere plekken in het elftal die veel hogere prioriteit hebben qua versterkingen (zoals een backup voor Belic).
Of juist niet. In het land der blinden is eenoog koning.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6691
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Verweg schreef: 16 mei 2024, 17:55 Wil gewoon even kwijt dat deze kerel tot nu toe praktisch elke minuut dat hij heeft gespeeld (in het 1e) gevaarlijk is geweest. Dat waren er tot nu toe maar 72', maar toch is het iets wat opvalt. Bij een Meerdink, of een Addai, is dat dus jammer genoeg niet het geval geweest.

Er zit echt enorm veel potentie in deze jongen. We weten nu hoe slecht Volendam wel niet is, dan is het knap om daar uit te blinken. Ik zou graag zien dat we het volgend jaar gewoon met hem in de basis gaan proberen, er zijn andere plekken in het elftal die veel hogere prioriteit hebben qua versterkingen (zoals een backup voor Belic).
Ik was ook positief over zijn invalbeurten.
Maar ik heb hem een paar keer in de basis gezien bij JongAZ en ik schrok me dood. Elke bal stuiterde van zn voeten. Waanzinnig slecht was hij daar. Die jongen heeft speciale kwaliteiten, maar ik twijfel heel sterk of hij de rol van Pavlidis kan invullen. Zowel in het voetballende gedeelte, als het sleuren dat Pavlidis doet.


En ik moet toch zeggen dat ik het vreemd vind dat jij een backup van Belic meer prioriteit geeft dan het vervangen van de man die dit seizoen verantwoordelijk is geweest voor zon beetje de hele productie. Met Belic, Clasie, Peer, Mijnans, Kwakman en Mastoras zit je daar toch redelijk.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6679
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik vind het vooral opvallend dat AZ een speler koopt die niet fit was en is. Kwakman zei destijds al op ESPN dat er problemen waren met zijn fitheid. En dat hij nog nooit 90 minuten had gespeeld bij Volendam.

Het was een buitenkansje. Maar haal dan een speler die er wel staat. Nu heb je er alsnog niks aan.
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 462
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

Ferry schreef: 16 mei 2024, 19:37 Het was een buitenkansje. Maar haal dan een speler die er wel staat. Nu heb je er alsnog niks aan.
Goed idee. We zien graag uit naar je voorstel voor een Nederlandse spits van 1,95+ van onder de 20 jaar die uit de regio komt voor minder dan 500K. Bij voorbaat dank.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12786
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 16 mei 2024, 19:37 Ik vind het vooral opvallend dat AZ een speler koopt die niet fit was en is. Kwakman zei destijds al op ESPN dat er problemen waren met zijn fitheid. En dat hij nog nooit 90 minuten had gespeeld bij Volendam.

Het was een buitenkansje. Maar haal dan een speler die er wel staat. Nu heb je er alsnog niks aan.
Deze slaan we ff op
:!:
we can come an end
Plaats reactie