Robert Eenhoorn / Algemeen Beleid

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6549
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

SimonPoulsen schreef: 08 feb 2024, 11:00 Het EV was 60 miljoen vóór de topzomer van vorig jaar.
Wel een kanttekening: EV is niet gelijk aan 'geld op je bankrekening'.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 08 feb 2024, 11:00 Tussen de 80 en de 110. Het EV was 60 miljoen vóór de topzomer van vorig jaar. Nou tel zelf maar op hoeveel er dan bijkomt. En dan gaat AZ binnenkort weer cashen voor Pavlidis en Sugawara(ja). En staan toptransfers op de rol voor Gudmundsson, Koopmeiners en Olij. Pak je ook weer miljoenen aan opleidingsvergoedingen en doorverkoop.
Geestig ...

Het zou inderdaad wel eens serieus zo'n bedrag kunnen zijn ja ...
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Zoals voorspeld, Eenhoorn vertrekt. Huiberts zal wel snel volgen. Wat een puinzooi.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZ zit iig sportief in de grootste crisis sinds jaren. Ondanks het wegsturen van Jansen een maandje terug lijkt het tij niet te keren.

Juist in een crisis heb je leiders nodig. Waar zijn onze leiders? Eenhoorn en Huiberts wat zijn ze aan het doen? Doen ze überhaupt iets om dit neergaande proces te stoppen of blijft het bij chagrijnig kijken?

Wie weet het?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

ForzAZ schreef: 12 feb 2024, 11:06 AZ zit iig sportief in de grootste crisis sinds jaren. Ondanks het wegsturen van Jansen een maandje terug lijkt het tij niet te keren.

Juist in een crisis heb je leiders nodig. Waar zijn onze leiders? Eenhoorn en Huiberts wat zijn ze aan het doen? Doen ze überhaupt iets om dit neergaande proces te stoppen of blijft het bij chagrijnig kijken?

Wie weet het?
Eenhoorn peert hem.

Binnekort in Rotterdam?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Eenhoorn die Huiberts de laan uitstuurt. Zoiets is niet goed denkbaar.
we can come an end
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Ik weet nog niet zo goed wat ik hier nu van moet vinden. Timing is in ieder geval niet heel lekker...
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6549
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ fanatic 4-life schreef: 12 feb 2024, 11:16 Ik weet nog niet zo goed wat ik hier nu van moet vinden. Timing is in ieder geval niet heel lekker...
Ach ja, hij vertrekt per 1 juli. Wat ik wel opmerkelijk vind: "Eenhoorn zal in de komende periode AZ helpen bij het zoeken naar een mogelijke opvolger".

Dat is toch best wel gek?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Prima dat Eenhoorn vertrekt. Ook al is het moment van aankondiging bizar nu het sportief zo slecht gaat met ons vlaggenschip.

AZ heeft nieuwe leiders nodig. Ja Huiberts mag ook vertrekken als het aan mij ligt. Nieuw leiderschap. Een frisse wind door de club en verse energie. Daadkracht om het sportieve verval te keren.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ronduit bizarre timing. Het huidige AZ is ten dode opgeschreven voorlopig.

Maak dan maar helemaal schoon schip, Huiberts eruit, van aart eruit, die oud assistenten eruit.

Na alle flaters is dit toch echt wel het toppunt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Ferry schreef: 12 feb 2024, 11:24 Ach ja, hij vertrekt per 1 juli. Wat ik wel opmerkelijk vind: "Eenhoorn zal in de komende periode AZ helpen bij het zoeken naar een mogelijke opvolger".

Dat is toch best wel gek?
Ik vermoed dat intern AZ dit al wist. René Neelissen van de RVC heeft vast al iemand op het oog gelet op zijn reactie in het bericht van AZ.

Eenhoorn krijgt de tijd om de zaken over te dragen als AZ binnenkort met een nieuwe algemeen directeur komt. Moet die wel snel kunnen komen natuurlijk en niet zoals AZ met Kroes heeft gedaan maanden aan de ketting liggen.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

€10 euro dat de opvolger een interne doorschuiving gaat worden. Brandenburg?
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Perry schreef: 12 feb 2024, 11:29 €10 euro dat de opvolger een interne doorschuiving gaat worden. Brandenburg?
Huiberts wordt de nieuwe AD, Brandenburg zou inderdaad weleens de opvolger van Huiberts kunnen zijn ja
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DonnyDelano schreef: 12 feb 2024, 11:44 Huiberts wordt de nieuwe AD, Brandenburg zou inderdaad weleens de opvolger van Huiberts kunnen zijn ja
Ons kent ons.

Terwijl AZ zoveel baat zou kunnen hebben bij frisse invloeden van buitenaf.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6549
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Eenhoorn heeft het wel goed gedaan. Stabiliteit in sportieve zin, goede organisatie, financiele groei.
Zijn ook wel wat krassen op het CV. in mijn optiek.

Maar goed. Nu een vervanger. Ik hoop op een stevige, ervaren bestuurder. En svp geen ja-knikker uit de eigen organisatie....
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

DonnyDelano schreef: 12 feb 2024, 11:44 Huiberts wordt de nieuwe AD, Brandenburg zou inderdaad weleens de opvolger van Huiberts kunnen zijn ja
Nee joh. Juist een frisse wind in de club is op zijn tijd nodig. Nieuwe kritische ogen en nieuwe daadkracht.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

ForzAZ schreef: 12 feb 2024, 11:55 Nee joh. Juist een frisse wind in de club is op zijn tijd nodig. Nieuwe kritische ogen en nieuwe daadkracht.
Helemaal mee eens hoor, het is ook niet mijn wens/voorkeur. Maar AZ kennende is het het meest waarschijnlijke scenario.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Eenhoorn heeft veel dingen goed gedaan, maar was de afgelopen jaren compleet afwezig. Alleen nog maar boze brieven schrijven, met 0 komma 0 resultaat. Waarschijnlijk heeft hij nu ingezien dat AZ nooit serieus genomen zal worden, en dat er dus niets meer te bereiken valt. Daarbij zwaar gehinderd door een TD die niet kan aankopen, een waardeloze scouting en een onbenul als trainer.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Ferry schreef: 12 feb 2024, 11:48 Eenhoorn heeft het wel goed gedaan. Stabiliteit in sportieve zin, goede organisatie, financiele groei.
Zijn ook wel wat krassen op het CV. in mijn optiek.

Maar goed. Nu een vervanger. Ik hoop op een stevige, ervaren bestuurder. En svp geen ja-knikker uit de eigen organisatie....
Met alles eens.

Met de toevoeging dat hij het - onder de streep - gewoon heel goed gedaan heeft.

Krijg van dit afscheid (sportieve wanorde, weglopen kennis, onduidelijke opvolging) toch een beetje buikpijn.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2609
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 12 feb 2024, 12:06 Krijg van dit afscheid (sportieve wanorde, weglopen kennis, onduidelijke opvolging) toch een beetje buikpijn.
Ik niet. Een frisse wind lijkt mij noodzakelijk. Liefst iemand van buiten.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Plaats reactie