Kenzo Goudmijn (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Antti Opdam schreef: 12 jan 2024, 07:52 Wat bedoel je?
Dan moet je je eigen gequote quote nog eens nalezen.

Overigens zie ik nog steeds nergens staan dat ik het énorm in hem zie zitten. Wel dat ik hoop dat hij zich goed zou gaan ontwikkelen.

En als ik al jouw reacties "ik laat me graag verrassen" bij elkaar optel, stel je dat voor tal van spelers niet anders. Staan we toch nog eens aan de gelijke kant :).
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DiepeMast schreef: 13 jan 2024, 20:38 Dan moet je je eigen gequote quote nog eens nalezen.

Overigens zie ik nog steeds nergens staan dat ik het énorm in hem zie zitten. Wel dat ik hoop dat hij zich goed zou gaan ontwikkelen.

En als ik al jouw reacties "ik laat me graag verrassen" bij elkaar optel, stel je dat voor tal van spelers niet anders. Staan we toch nog eens aan de gelijke kant :).
De vier spelers die ik hoger aansloeg (voor zijn positie) en enige potentie in zie/zag waren:

Mijnans, Dantas, Bazoer en Mihailovic.

Als ik me graag laat verrassen zie ik het doorgaans niet in een speler zitten ...
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Antti Opdam schreef: 14 jan 2024, 14:44 De vier spelers die ik hoger aansloeg (voor zijn positie) en enige potentie in zie/zag waren:

Mijnans, Dantas, Bazoer en Mihailovic.

Als ik me graag laat verrassen zie ik het doorgaans niet in een speler zitten ...
:lol: deze post moet ik echt ergens gaan archiveren. :lol:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DiepeMast schreef: 15 jan 2024, 10:59 :lol: deze post moet ik echt ergens gaan archiveren. :lol:
Prima.

We zullen zien waar ze allemaal over drie jaar staan ...

Op dit moment vertegenwoordigen ze meer transferwaarde én hebben ze meer gespeeld of bijgedragen (al is dat wat subjectief; maar Mihailovic en Dantas hebben tenminste nog gescoord) dan Goudmijn. De prognose voor dit seizoen was in ieder geval 'spot on'.

Sowieso heeft hij de slag om de positie van Reijnders in ieder geval verloren. En daar ging het bericht uiteindelijk om.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Antti Opdam schreef: 15 jan 2024, 11:10 Prima.
Top!
Antti Opdam schreef: 15 jan 2024, 11:10 We zullen zien waar ze allemaal over drie jaar staan ...

Op dit moment vertegenwoordigen ze meer transferwaarde én hebben ze meer gespeeld of bijgedragen (al is dat wat subjectief; maar Mihailovic en Dantas hebben tenminste nog gescoord) dan Goudmijn. De prognose voor dit seizoen was in ieder geval 'spot on'.
Ik voel al iemand terug krabbelen.
Antti Opdam schreef: 15 jan 2024, 11:10 Sowieso heeft hij de slag om de positie van Reijnders in ieder geval verloren. En daar ging het bericht uiteindelijk om.
Oh, ik was niet op de hoogte dat het hier om ging, maar die had ik je zo al willen geven. Ik hoop vooral dat al die jeugdspelers die verhuurd worden ook echt stappen gaan maken, zodat we ze later met meer potentie terug zien. Of dat met Kenzo ook gaat lukken? Zou mooi zijn.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 363
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

Wat vinden we van zijn ontwikkeling nu hij meters maakt bij Excelsior? Speelt de laatste weken erg goed, maar is het goed genoeg om komende zomer terug te keren naar AZ? Wellicht als backup?
Zoals de commentator gisteren in de wedstrijd tegen ajax aangaf, hij is zeker momenteel niet veel minder als Dantas.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Sander73 schreef: 25 apr 2024, 09:59 Wat vinden we van zijn ontwikkeling nu hij meters maakt bij Excelsior? Speelt de laatste weken erg goed, maar is het goed genoeg om komende zomer terug te keren naar AZ? Wellicht als backup?
Zoals de commentator gisteren in de wedstrijd tegen ajax aangaf, hij is zeker momenteel niet veel minder als Dantas.
Hij maakte vorig seizoen toch ook al meters daar en kwam bij AZ vervolgens niet aan de bak alvorens terug te keren naar Rotterdam.
Wil je in herhaling?
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Sander73 schreef: 25 apr 2024, 09:59
Zoals de commentator gisteren in de wedstrijd tegen ajax aangaf, hij is zeker momenteel niet veel minder als Dantas.
Hoe weet die commentator wat het niveau van Dantas is?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 25 apr 2024, 10:52 Hoe weet die commentator wat het niveau van Dantas is?
Exact.
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 363
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

Langedijk schreef: 25 apr 2024, 10:52 Hoe weet die commentator wat het niveau van Dantas is?
Geen idee, maar je hoeft geen kenner te zijn om te zien wat Dantas tot nu toe brengt bij AZ. Dat is namelijk vooralsnog bitter weinig, en mocht zijn niveau toch onverhoopt hoger liggen dan dat ik zelf tot nu toe van hem heb gezien dan weet hij dat goed te verbergen. Een soort Mihailovic 2.0. Af en toe zie je dat hij inderdaad best kan voetballen maar heeft structureel veel te weinig laten zien dit jaar. Afscheid van nemen komende zomer. Is al 23 jaar, veel te licht en huurspeler voor ongetwijfeld een aardig bedrag.
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 363
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

differentcook schreef: 25 apr 2024, 10:30 Hij maakte vorig seizoen toch ook al meters daar en kwam bij AZ vervolgens niet aan de bak alvorens terug te keren naar Rotterdam.
Wil je in herhaling?
Ik vind dat hij in relatie tot vorig jaar zeker stappen maakt. Of het genoeg is voor AZ dat weet ik niet. Een twijfelgeval maar heb hem de laatste tijd gevolgd en hij voetbalt momenteel gewoon uitstekend.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Hij is anderhalf jaar verhuurd hoor mannen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Sander73 schreef: 25 apr 2024, 13:37 Af en toe zie je dat hij inderdaad best kan voetballen maar heeft structureel veel te weinig laten zien dit jaar.
De man heeft niet eens 7 volledige wedstrijden aan minuten gemaakt in de Eredivisie. Slechts 4 hele wedstrijden, die wel allemaal werden gewonnen. Ik heb hem best leuke dingen zien doen. Zijn voorwaartse passing bijvoorbeeld is veel beter dan de meeste anderen.

Goudmijn heeft zijn kansen wel gehad bij AZ. Dat gaat hem niet worden.

Heeft trouwens ook geen voetbalhoofd

(even wat reacties uitlokken)
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Langedijk schreef: 25 apr 2024, 13:51 Heeft trouwens ook geen voetbalhoofd
:lol:
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 25 apr 2024, 13:51

Heeft trouwens ook geen voetbalhoofd
:lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Langedijk schreef: 25 apr 2024, 13:51 De man heeft niet eens 7 volledige wedstrijden aan minuten gemaakt in de Eredivisie. Slechts 4 hele wedstrijden, die wel allemaal werden gewonnen. Ik heb hem best leuke dingen zien doen. Zijn voorwaartse passing bijvoorbeeld is veel beter dan de meeste anderen.

Goudmijn heeft zijn kansen wel gehad bij AZ. Dat gaat hem niet worden.

Heeft trouwens ook geen voetbalhoofd

(even wat reacties uitlokken)
Hoe kan je nou zeggen dat Goudmijn zijn kansen wel gehad heeft, en Dantas niet? Heeft ook maar 8 wedstrijden tijd gehad als invaller...

Oh ja, maar hij heeft geen voetbalhoofd. Sterk.
Plaats reactie