Hobie Verhulst (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Ferry schreef: 18 dec 2023, 08:51 Hobie heeft wel fans bij de Telegraaf: "karaktermoord!". https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... knakt.html

"Journalist" diskwalificeert zichzelf door te stellen dat Verhulst afgelopen seizoen 'prima presteerde'.
:lol:

Prachtig artikel ja.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ferry schreef: 18 dec 2023, 08:51 Hobie heeft wel fans bij de Telegraaf: "karaktermoord!". https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... knakt.html

"Journalist" diskwalificeert zichzelf door te stellen dat Verhulst afgelopen seizoen 'prima presteerde'.
Hier worden mensen dus echt voor betaald. wat een klucht
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5437
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

SimonPoulsen schreef: 18 dec 2023, 12:34 Hier worden mensen dus echt voor betaald. wat een klucht
Dit is het journalistenequivalent van van grote afstand verfklodders op een doek gooien en jezelf kunstenaar noemen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

ForzAZ schreef: 18 dec 2023, 09:21 Waar baseer je dat op?
En waar baseer jij het op dat die er níét waren?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 18 dec 2023, 11:56 Ik heb geen parate kennis van alle transfergeruchten van de zomer 2022. De naam Padt zong ook rond weet ik nog wel, maar geen idee of AZ daar echt mee bezig was.
Het lijkt me gewoon erg onwaarschijnlijk dat een scouting en TD met maar één kandidaat voor een vacature bezig zouden zijn. Wat denk je zelf?
Meen mij te herinneren dat het Padt verhaal uit de koker van AZ 4 Life kwam ?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1824
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6549
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Hobie heeft bij die actie in de 8e minuut zijn meniscus geblesseerd...?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

" In de winterstop ga ik met Max Huiberts overleggen over deze situatie", zei Jansen dinsdagmiddag. "
Klinkt niet alsof Jansen denkt dat zijn positie op de tocht staat (of tenminste dat hij het zo wil doen voorkomen of het zelf zo graag wil zien)
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Hij zal mentaal wel weer geknakt zijn

Allemaal watjes die keepers. Toen ik zelf nog voetbalde hadden die gasten ook altijd wat.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 19 dec 2023, 15:48 Hij zal mentaal wel weer geknakt zijn

Allemaal watjes die keepers. Toen ik zelf nog voetbalde hadden die gasten ook altijd wat.
Er was ook een discussie in de media over de reactie van Bazoer op Verhulst
Die halter van Ryan blijkt wel een stresstest voor de AZ doelverdediging
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Langedijk schreef: 19 dec 2023, 15:48 Hij zal mentaal wel weer geknakt zijn

Allemaal watjes die keepers. Toen ik zelf nog voetbalde hadden die gasten ook altijd wat.
Pas nou maar op. Er staat nog een lange Deen onder contract bij AZ.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SimonPoulsen schreef: 19 dec 2023, 15:59 Pas nou maar op. Er staat nog een lange Deen onder contract bij AZ.
Die gozer die overwintert in de EL? Die wil niet eens meer terug gok ik
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Langedijk schreef: 19 dec 2023, 16:18 Die gozer die overwintert in de EL? Die wil niet eens meer terug gok ik
Houden zo. Dat was de meest labiele keeper die ik hier in jaren heb gezien.
Een soort lange slungelige Cillessen, met dezelfde vorm als laatstgenoemde nu ook bij NEC vertoont.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Het is oprecht een kunst om zowel jezelf als je eigen team de wedstrijd uit te trappen met één schop.
Laatst gewijzigd door DeZuivelDuivel op 19 dec 2023, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6549
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ferry schreef: 19 dec 2023, 15:10 Hobie heeft bij die actie in de 8e minuut zijn meniscus geblesseerd...?
Jup....
"Bij het moment van de penalty heeft hij zijn knie overstrekt, waardoor er nu een probleem is met zijn meniscus. Hij heeft de wedstrijd nog wel volgemaakt. Morgen wordt hij geopereerd. Ik heb me laten vertellen dat het herstel zes tot acht weken zal duren."
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 19 dec 2023, 17:27 Houden zo. Dat was de meest labiele keeper die ik hier in jaren heb gezien.
Een soort lange slungelige Cillessen, met dezelfde vorm als laatstgenoemde nu ook bij NEC vertoont.
Tja.

Laten we lekker doorgaan met Verhulst.

Al die functionerende keepers met dito statistieken moet je ook niet in je selectie willen.

Nu nog even pleiten voor Dani de Wit of Hatzidiakos en de cirkel is weer rond.
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Je zou toch bijna medelijden met zo’n Verhulst krijgen … dit is zijn baan 🤔….Hij kan al niet erg goed keepen, speelt bijna nooit, wordt gepasseerd door een jeugdkeeper, mag er dan tegen PSV eindelijk weer eens in, gaat direct alweer knullig in de fout, blesseert zich daarbij ook nog en ligt er weer 2 maanden uit … pffff zal die man nog een beetje eigenwaarde voelen ?
Seizoenkaarthouder
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

lowietje schreef: 20 dec 2023, 19:58 Je zou toch bijna medelijden met zo’n Verhulst krijgen … dit is zijn baan 🤔….Hij kan al niet erg goed keepen, speelt bijna nooit, wordt gepasseerd door een jeugdkeeper, mag er dan tegen PSV eindelijk weer eens in, gaat direct alweer knullig in de fout, blesseert zich daarbij ook nog en ligt er weer 2 maanden uit … pffff zal die man nog een beetje eigenwaarde voelen ?
Medelijden? Die man verdient waarschijnlijk gewoon ruim 2 ton voor niks doen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

lowietje schreef: 20 dec 2023, 19:58 Je zou toch bijna medelijden met zo’n Verhulst krijgen … dit is zijn baan 🤔….Hij kan al niet erg goed keepen, speelt bijna nooit, wordt gepasseerd door een jeugdkeeper, mag er dan tegen PSV eindelijk weer eens in, gaat direct alweer knullig in de fout, blesseert zich daarbij ook nog en ligt er weer 2 maanden uit … pffff zal die man nog een beetje eigenwaarde voelen ?
Die man verdient heel veel geld met iets dat hij niet kan

Ik heb daar geen medelijden mee
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5437
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Keeper van HHC lijkt me beter dan Verhulst.
En hij is jonger.
Plaats reactie