AZ-Almere City FC (za 9 dec, 21.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AlkmaarForever schreef: 10 dec 2023, 10:28 Sugawara heeft ook geen goede vrije trap, toch neemt hij ze allemaal. Geen idee wie dat verzonnen heeft.
Een totale idioot heeft dat bedacht. Want ik zie Yuki nooit meer een overlap maken. Omdat hij constant moe is van zijn overtochten naar de hoekvlag. Waardoor iedere rechtsbuiten van ons een eenzame strijd voert tegen 2/3 tegenstanders. Onder Slot viel daar het meerendeel van de goals uit.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 10 dec 2023, 10:01 Ik was helemaal klaar met Odgaard, maar gisteren viel hij erg goed in!
Twee assists ;-) maar belangrijker: veel betere corners dan die van Sugawara.
Hij deed ook de corner in de wedstrijd tegen NEC, viel me ook op dat die goed was.
Ik vind het dan weer doorslaan als mensen hier gaan beweren dat Yuki geen goede trap zou hebben. Hij geeft de meest nauwkeurige voorzetten en raakte de kaas
we can come an end
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

salmonyappi schreef: 10 dec 2023, 10:01 Ik was helemaal klaar met Odgaard, maar gisteren viel hij erg goed in!
Twee assists ;-) maar belangrijker: veel betere corners dan die van Sugawara.
Ja, we moeten erg voorzichtig zijn met positieve opmerkingen over Odgaard, maar het lijkt er op alsof er eindelijk een soort omkering heeft plaatsgevonden van 'totaal waardeloos' tot 'lijkt zijn niveau van de beginperiode weer terug te krijgen'. Dan heeft hij gewoon een goede trap. Niet alleen bij corners en afstandschoten maar in die oefenwedstrijd tijdens de interlandbreak scoorde hij ook uit een vrije trap. Iets wat AZ zelden doet.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZA'dam schreef: 10 dec 2023, 13:16 Ja, we moeten erg voorzichtig zijn met positieve opmerkingen over Odgaard, maar het lijkt er op alsof er eindelijk een soort omkering heeft plaatsgevonden van 'totaal waardeloos' tot 'lijkt zijn niveau van de beginperiode weer terug te krijgen'. Dan heeft hij gewoon een goede trap. Niet alleen bij corners en afstandschoten maar in die oefenwedstrijd tijdens de interlandbreak scoorde hij ook uit een vrije trap. Iets wat AZ zelden doet.
ALS SPITS. Zou Jansen het eindelijk door hebben?
Plaats reactie