Dani de Wit (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SchoorlAZ
Invaller

DeTorenburch schreef: 01 dec 2023, 08:55 Dat klopt, maar vaak is dat wel het gevolg van je blik op voetbal dat je bij een dergelijk speler uitkomt.

Hij speelde overigens weer ouderwets slecht. Niet actief zijn en wanneer hij aan speelbaar is.
Hij is verre van mijn favoriete speler, maar vond hem wel wat brengen toen hij erin kwam. Ook paar uitstekende kaatsballetjes.

En over die jongens, denk dat het puur komt omdat hij super hard werkt en alles geeft voor de club. Dat vinden trouwe supporters natuurlijk heel mooi.
DeTorenburch
Oude garde

SchoorlAZ schreef: 01 dec 2023, 10:13 Hij is verre van mijn favoriete speler, maar vond hem wel wat brengen toen hij erin kwam. Ook paar uitstekende kaatsballetjes.

En over die jongens, denk dat het puur komt omdat hij super hard werkt en alles geeft voor de club. Dat vinden trouwe supporters natuurlijk heel mooi.
Ach nog 2 maanden en dan doet hij dat voor een andere club :lol:
AnthonisZ
Supporter

Wie zijn die mensen die
Dani de Wit met extreem gejuich gisteren ontvingen?
differentcook
Fanpage-junk

AnthonisZ schreef: 01 dec 2023, 11:17 Wie zijn die mensen die
Dat waren Bosniers :wink: :lol:
we can come an end
SimonPoulsen
Co

De kans is groot dat Dani de Wit komende winter al vertrekt bij AZ. De aanvallende middenvelder heeft een aflopend contract en lijkt inmiddels zowel Sven Mijnans als Djordje Mihailovic voor zich te moeten dulden in de pikorde. Daardoor is de kans nihil dat hij zijn handtekening zet onder een nieuw contract. Club en speler zullen in de winterstop om tafel gaan, schrijft Voetbal International.

"Zijn ambities zijn bekend, komende zomer is hij transfervrij en bijtekenen zou automatisch een prijskaartje voor belangstellende clubs met zich meebrengen", schrijft journalist Simon Zwartkruis over de situatie van De Wit. "Het valt te verwachten dat beide partijen in de winterstop de ontstane situatie gaan bespreken."
Moet even een traantje wegpinken hoor.
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder

Dat is toch wel weer mooi. De Ben Side heeft Dani in zijn zak en terecht. Hij is de enige speler die ' in de hout begon de liefde' uit zijn hoofd kent. Kan mij niet voorstellen dat ze hem echt in de basis willen......
DeTorenburch
Oude garde

Mousa Sidi schreef: 01 dec 2023, 13:45 Dat is toch wel weer mooi. De Ben Side heeft Dani in zijn zak en terecht. Hij is de enige speler die ' in de hout begon de liefde' uit zijn hoofd kent. Kan mij niet voorstellen dat ze hem echt in de basis willen......
Dan moeten ze hem uitnodigen in het supporters home kan ie daar de hele avond zingen 8)
De Rode Baron
Goalscorer

SimonPoulsen schreef: 01 dec 2023, 12:13 Moet even een traantje wegpinken hoor.
Maar toch, we juichte ook toen Dani een tijd behoorlijk in de lappenmand lag; Mijnans kreeg immers nu zijn plekje op het middenveld toebedeeld.
De eerste wedstrijd beloofde veel van de oud Spartaan maar gaande weg kwam er ook de kritiek. De balbehandeling van de krullenbol was ver ondermaats en zijn passes zag je al van mijlenver aankomen, ook Pavlidis was helemaal v.d. leg en er was discussie of de Griek niet beter excelleerde met Dani achter hem.
Toen de Wit weer terug kwam van zijn blessure vonden we het allemaal niet erg dat Mijnans weer voor hem moest plaats maken.
In het topic van hem vroegen we ons toen ook af of hij niet beter rendeerde op de plek van Reijnders. Ik moet het allemaal nog maar zien met onze povere selectie, Dani is geen wereldvoetballer maar zijn vervangers zijn het zeker ook niet.
Laatst gewijzigd door De Rode Baron op 01 dec 2023, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
SimonPoulsen
Co

De Rode Baron schreef: 01 dec 2023, 15:14 Maar toch, we juichte ook toen Dani een tijd behoorlijk in de lappenmand lag; Mijnans kreeg immers nu zijn plekje op het middenveld toebedeeld.
De eerste wedstrijd beloofde veel van de oud Spartaan maar gaande weg kwam er ook de kritiek. De balbehandeling van de krullenbol was ver ondermaats en zijn passes zag je al van mijlenver aankomen, ook Pavlidis was helemaal v.d. leg en er was discussie of de Griek niet beter excelleerde met Dani achter hem.
In het topic van hem vroegen we ons op een gegeven moment ook af of hij niet beter op de plek van Reijnders kon staan. Ik moet het allemaal nog maar zien met onze povere selectie, Dani is geen wereldvoetballer maar zijn vervangers zeker ook niet.
Ja jij blijft je mantras herhalen.

"Pavlidis speelt beter met Dani"
"Odgaard heeft een fantastisch afstandschot"
"Odgaard moet op 10 spelen"

Het gaat niet eens perse om het directe effect ervan. Maar om de lange termijn visie en otnwikkeling van je elftal. Dani is stilstand, zowel qua ontwikkeling als qua zijn aflopende contract. Een Mijnans of Djordje zit wel nog rek in, dat zie je direct. Niet alleen voor die positie an sich, maar voor het elftal als geheel om dynamischer te worden in de aanvalsopbouw en counter. Zij zijn wel actief betrokken bij de aanvalsopbouw, en komen veel vaker aan de bal. Daar begint het allemaal mee, met die intenties. Ook zodat de rest van het elftal in beweging kan komen. Beetje kwaliteit erbij op de flank, (Lahdo + aankoop op links?) en we kunnen voortborduren.

Maar het begint allemaal bij je spelopvatting. Daarom direct afscheid nemen van Dani. Die tevens lijdt aan chronische zelfoverschatting.
De Rode Baron
Goalscorer

SimonPoulsen schreef: 01 dec 2023, 15:29 Dani is stilstand, zowel qua ontwikkeling als qua zijn aflopende contract. Een Mijnans of Djordje zit wel nog rek in, dat zie je direct.
Zij zijn wel actief betrokken bij de aanvalsopbouw, en komen veel vaker aan de bal. Daar begint het allemaal mee, met die intenties.
Nogmaals, ik kom terug op de blessure toen Dani er een behoorlijke tijd uit lag.Toen juichte we ook, Mijnans kon immers nu zijn kans grijpen.
Het was veelzeggend toen Dani na zijn revalidatie kon terugkeren we er niets op tegen hadden dat Mijnans weer plaats kon maken.
Begrijp me goed, Dani is geen wereldspeler of eentje die AZ nu beter maakt maar ik betwijfel of we die wel hebben op die positie.
Dat zijn contract afloopt en die van de andere nog doorlopen is het enigste waarvan ik kan zeggen 'nou doe dan die andere er maar voor in de wei brengen', want heel veel gaat het allemaal niet uit maken. Nu moet onze Amerikaanse vriend het maar waar maken, maar hou me er aan dat we elkaar over een weekje of 5 hierover weer spreken dat het allemaal niet bijster veel heeft uitgemaakt en dan gaan ze hier weer allemaal om Mijnans schreeuwen omdat die in de lappenmand ligt en zo blijven we alsmaar in een cirkeltje lopen van spelers die het domweg niet kunnen brengen.
SimonPoulsen
Co

De Rode Baron schreef: 01 dec 2023, 15:39 Nogmaals, ik kom terug op de blessure toen Dani er een behoorlijke tijd uit lag.Toen juichte we ook, Mijnans kon immers nu zijn kans grijpen.
Het was veelzeggend toen Dani na zijn revalidatie kon terugkeren we er niets op tegen hadden dat Mijnans weer plaats kon maken.
Begrijp me goed, Dani is geen wereldspeler of eentje die AZ nu beter maakt maar ik betwijfel of we die wel hebben op die positie.
Dat zijn contract afloopt en die van de andere nog doorlopen is het enigste waarvan ik kan zeggen 'nou doe dan die andere er maar voor in de wei brengen', want heel veel gaat het allemaal niet uit maken. Nu moet onze Amerikaanse vriend het maar waar maken, maar hou me er aan dat we elkaar over een weekje of 5 hierover weer spreken dat het allemaal niet bijster veel heeft uitgemaakt en dan gaan ze hier weer allemaal om Mijnans schreeuwen omdat die in de lappenmand ligt en zo blijven we alsmaar in een cirkeltje lopen van spelers die het domweg niet kunnen brengen.
We gaan het zien. Ik heb er vertrouwen in dat met Dantas + mijnans/mihailovic en straks hopelijk sterkere flanken. We wel degelijk stappen kunnen maken qua voetbal. Men zal ook langzaam op elkaar ingespeeld moeten raken. En ook Mihailovic heeft nauwelijks spelritme. Die jongen heefteven een goaltje of een mooie assist nodig. Ook voor je status in de groep.

Maar het moge duidelijk zijn. Dani is een rem op elke ambitie die AZ heeft. Onmogelijk om met een dergelijke speler als spil van je elftal structureel te presteren / ver te komen in toernooien.
Metalingus
Oude garde

Je kan m ook toejuichen om hem op te peppen en wat motivatie vanuit de supporters mee te geven nu hij uit de basis is. Het hoeft niet persé te zijn omdat je heel blij bent dat hij erin komt.

Sowieso is dat motiveren toejuichen wel een lastig dingetje voor de gemiddelde kaaskijker. Wat hebben we toch een ongelofelijk saai kutpubliek.
salmonyappi
Harde Kern

Metalingus schreef: 01 dec 2023, 16:47 Sowieso is dat motiveren toejuichen wel een lastig dingetje voor de gemiddelde kaaskijker. Wat hebben we toch een ongelofelijk saai kutpubliek.
En het ergste om te realiseren is dan dat we daar allemaal gewoon tussen zitten :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co

HAHAHAHAH daar is ie hoor :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

"Vind de keuze van de trainer vreemd en onterecht"
"Had op meer krediet gehoopt speel hier al 4 jaar"

Speelde je onder je kunnen dit seizoen?
"nee helemaal niet. Ik denk dat ik een hele goede start van de competitie heb gehad. Ook in Europa."
"Het alleen op creativiteit gooien vind ik te makkelijk"

Zowel bij NHD als de telegraaf loopt meneer zijn ongenoegen te spuien

Zoals bekend. Deze gozer lijdt aan ongeëvenaarde zelfoverschatting. Dominant alfa mannetje. Meneer heeft jarenlang onvoorwaardelijke steun gehad. Hij wordt godverdomme 2 wedstrijden op de bank gezet. En loopt he-le-maal leeg tegen de pers. Echt waar wat een mega kneus is dit. Liefst vandaag nog contract verscheuren.
Langedijk
Gewoon Dirk

Het is een ongekende lul de behanger

Symbool voor het falende beleid
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Metalingus
Oude garde

SimonPoulsen schreef: 03 dec 2023, 20:46 HAHAHAHAH daar is ie hoor :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

"Vind de keuze van de trainer vreemd en onterecht"
"Had op meer krediet gehoopt speel hier al 4 jaar"

Speelde je onder je kunnen dit seizoen?
"nee helemaal niet. Ik denk dat ik een hele goede start van de competitie heb gehad. Ook in Europa."
"Het alleen op creativiteit gooien vind ik te makkelijk"

Zowel bij NHD als de telegraaf loopt meneer zijn ongenoegen te spuien

Zoals bekend. Deze gozer lijdt aan ongeëvenaarde zelfoverschatting. Dominant alfa mannetje. Meneer heeft jarenlang onvoorwaardelijke steun gehad. Hij wordt godverdomme 2 wedstrijden op de bank gezet. En loopt he-le-maal leeg tegen de pers. Echt waar wat een mega kneus is dit. Liefst vandaag nog contract verscheuren.
Telegraaf en NHD is dezelfde mediagroep. Dat is gewoon 1 interview. Als ze er naar vragen nu hij op de bank zit is het toch logisch dat hij aangeeft dat hij niet blij is?

Maar andere spelers zitten al maanden op de bank, die verdienen ook wel eens wat krediet. Daar mag hij ook wel bij stilstaan.
SimonPoulsen
Co

Metalingus schreef: 03 dec 2023, 21:19 Telegraaf en NHD is dezelfde mediagroep. Dat is gewoon 1 interview. Als ze er naar vragen nu hij op de bank zit is het toch logisch dat hij aangeeft dat hij niet blij is?

Maar andere spelers zitten al maanden op de bank, die verdienen ook wel eens wat krediet. Daar mag hij ook wel bij stilstaan.
je mag best zeggen ik wil graag spelen of ik vind het jammer. Maar er is geen kruimel zelfreflectie bij deze kneus.
Ongekend.

Wegwezen
pAZcal
Kristen

Nul zelfreflectie en nul kunde. Contract acuut ontbinden.
DeTorenburch
Oude garde

pAZcal schreef: 03 dec 2023, 21:39 Nul zelfreflectie en nul kunde. Contract acuut ontbinden.
Dani heeft gelijk.. het is Dani eruit of de trainer.. ik zeg allebei :lol:
differentcook
Fanpage-junk

Dani lijkt het idee te hebben dat je als speler je zo moet uiten als je niet speelt, hij is een 'vechter' (was dat vorige keer dat hij ernaast stond ook niet zoiets?). Eén ding mist iig in zijn betoog. Hij weet van de reden, creativiteit en erkent zelfs dat dat niet zijn sterkte is, maar vervolgens zegt hij het vreemd of een beetje makkelijk te vinden.
we can come an end
Plaats reactie