Functioneren Jeugdopleiding

De jeugd is de toekomst. Alles over de jonge talenten van AZ.
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 582
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

Citaat van een AZ jeugdtrainer, over een speler van de maand.

Zandvliet: 'Ademt topsport'
"Abutalib ademt topsport in houding en gedrag", vertelt trainer Juryan Zandvliet.

"Hij is intrinsiek gemotiveerd en gedisciplineerd om elke dag opnieuw zichzelf en zijn omgeving zo goed mogelijk voor te bereiden op wat gaat komen.

Wat mij betreft is Abutalib daarin een voorbeeld voor de gehele jeugdopleiding. Zowel op als naast het veld staat hij continu 'aan'. Dat ook in de meest uitdagende tijden en daar geniet ik als trainer nog het meest van. Abutalib gaat uitdagingen niet uit de weg. Hij doet alles vol overgave en met een grote glimlach op zijn gezicht." einde citaat.

Deze mag van mij zo met Kroes mee.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

bk wcm schreef: 23 okt 2023, 12:33 Citaat van een AZ jeugdtrainer, over een speler van de maand.

Zandvliet: 'Ademt topsport'
"Abutalib ademt topsport in houding en gedrag", vertelt trainer Juryan Zandvliet.

"Hij is intrinsiek gemotiveerd en gedisciplineerd om elke dag opnieuw zichzelf en zijn omgeving zo goed mogelijk voor te bereiden op wat gaat komen.

Wat mij betreft is Abutalib daarin een voorbeeld voor de gehele jeugdopleiding. Zowel op als naast het veld staat hij continu 'aan'. Dat ook in de meest uitdagende tijden en daar geniet ik als trainer nog het meest van. Abutalib gaat uitdagingen niet uit de weg. Hij doet alles vol overgave en met een grote glimlach op zijn gezicht." einde citaat.

Deze mag van mij zo met Kroes mee.
Gaat dit over de trainer of de speler?
En hoezo mag die met Kroes mee?
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1823
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

AZ en middenvelder Kees Smit gaan langer met elkaar door. De zeventienjarige Smit heeft zijn aflopende contract met twee jaar verlengd, tot medio 2026. Smit maakte vorig seizoen indruk tijdens de gewonnen Youth League, onder andere door zijn doelpunt vanaf de middenlijn tegen Barcelona. Ook dit seizoen was hij trefzeker in de mini-Champions League. Smit speelde inmiddels ook dertien duels voor Jong AZ in de Keuken Kampioen Divisie.

https://www.vi.nl/nieuws/AZ-verlengt-me ... ague-ploeg
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AlkmaarForever schreef: 13 nov 2023, 14:56 AZ en middenvelder Kees Smit gaan langer met elkaar door. De zeventienjarige Smit heeft zijn aflopende contract met twee jaar verlengd, tot medio 2026. Smit maakte vorig seizoen indruk tijdens de gewonnen Youth League, onder andere door zijn doelpunt vanaf de middenlijn tegen Barcelona. Ook dit seizoen was hij trefzeker in de mini-Champions League. Smit speelde inmiddels ook dertien duels voor Jong AZ in de Keuken Kampioen Divisie.

https://www.vi.nl/nieuws/AZ-verlengt-me ... ague-ploeg
Pareltje.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

differentcook schreef: 08 mar 2022, 20:19 Goede vraag!
Of zou het een functie zijn die puur aan Marijn Beuker hing?
Vind zijn vertrek naar die Schotse club raar en dat doet je afvragen wat daar achter zit.
Tussenstapje op weg naar Feyenoord van de zomer?
UP

Het was wel een tussenstapje, niet naar Feyenoord, maar naar ajax
we can come an end
Plaats reactie