Hebben we het nu over Maxim Dekker (dus niet Dekkers) wat een linksbenige centrale verdediger is, of over Sem DekkerS, wat een linksback van Jong AZ is?
Mees de Wit (2027)
-
- Oude garde
Grappig dat men nou ineens gaat doen alsof Mees een nodige versterking is, waar hij altijd het mikpunt van alle kritiek was rondom hoe slecht het aankoopbeleid van AZ de laatste jaren is en er niks van kon.
Wie is 'men' in deze?
Ik denk (nog steeds) dat er veel te veel geld is betaald voor deze speler. En gezien het feit dat hij in 2 jaar tijd nooit onomstreden is geweest, lijkt me dat nog steeds een gerechtvaardigd statement.
-
- Technisch directeur
Ik blijf nog altijd bij dit punt.
Ik daag hem uit het tegendeel te bewijzen, dan kan het alleen maar meevallen.
-
- Kristen
Speelde goed in de voorbereiding, zeker aanvallend. Wolfe heeft nog 0.0 inbreng gehad aanvallend gezien, dat is gewoon ondermaats voor een AZ back. Dan krijg je het bekende effect dat men hunkert naar een alternatief.
Resultaat trainer zonder resultaten. Dubbel niks.
Naar een alternatief ja, in dit geval wel heel specifiek naar dit alternatief terwijl er amper iemand een positieve zin over hem heeft uitgesproken in zijn eerste twee jaar.SimonPoulsen schreef: ↑19 nov 2023, 11:51 Speelde goed in de voorbereiding, zeker aanvallend. Wolfe heeft nog 0.0 inbreng gehad aanvallend gezien, dat is gewoon ondermaats voor een AZ back. Dan krijg je het bekende effect dat men hunkert naar een alternatief.
Wie “men” is weet “men” zelf wel, ik onthoud gelukkig niet altijd wie wat zegt op dit forum. Ging al snel de 70% op.
Gezien Kerkez er was is het ook niet gek dat hij nooit onomstreden is geweest hea.
Dat hij vorig jaar niet onomstreden was is logisch gezien de aanwezigheid van Kerkez. Dit seizoen hadden we hem kunnen beoordelen, alleen is hij vanaf de voorbereiding geblesseerd geweest. Mits hij fit blijft kunnen we pas aan het einde van het seizoen zeggen of de transfersom gerechtvaardigd was.
-
- Technisch directeur
Hij kan natuurlijk in een gekke wending nog altijd opbloeien, maar dat gold ook voor spelers die (on)terecht de deur zijn gewezen. Kijk maar naar hoe het er nu voor staat met Albert Gudmundsson (overigens grappig genoeg kende Johan Berg Gudmundsson ook wel een loopbaan na AZ om over naar huis te schrijven).AZ 4 Life schreef: ↑20 nov 2023, 13:48 Dat hij vorig jaar niet onomstreden was is logisch gezien de aanwezigheid van Kerkez. Dit seizoen hadden we hem kunnen beoordelen, alleen is hij vanaf de voorbereiding geblesseerd geweest. Mits hij fit blijft kunnen we pas aan het einde van het seizoen zeggen of de transfersom gerechtvaardigd was.