Excelsior-AZ (za 4 nov, 18.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6546
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

fcvictorie schreef: 04 nov 2023, 20:41 Op dit moment gaat het wat lastiger maar dat kan ook zo omslaan.
Vanwaar dat optimisme?
:D

Natuurlijk is er een gapend gat. Maar ik heb met deze technische staf weinig vertrouwen. We eindigen ergens in de top 4-6. En liggen er vroeg uit in Europa. En dan doet Max een plas. En bleef alles zoals het was.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

fcvictorie schreef: 04 nov 2023, 20:41 Op dit moment gaat het wat lastiger maar dat kan ook zo omslaan. Dit AZ heeft ook al de nodige potjes gewonnen en staat vijftien verliespunten voor op ajax. Dat is wel even andere koek. Zeker ook omdat ze daar in Amsterdam totaal geen indruk maken en ook de nodige punten gaan verspelen.
Bedenk wel: ajax heeft Twente, Feyenoord en PSV al gehad. Dat zijn voor ons 9 verliespunten, dan is het verschil nog maar 6. AZ wordt keurig 5e, mogen we vast weer lekker playoffs spelen ofzo. En half juli naar Azerbeidjan
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

fcvictorie schreef: 04 nov 2023, 20:21 Dat lijkt me onmogelijk aangezien alleen Twente na dit wekend boven AZ kan staan.
Dacht dat we op doelgemiddelde onder Feyenoord stonden.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1359
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

xG van 0,91 dan heb je echt lekker de kansen aaneen geregen. Wat een verschrikkelijke wedstrijd, niet om aan te gluren.
En dan nu Aston Villa en Feyenoord uit op het programma. Ik vrees het ergste.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Ferry schreef: 04 nov 2023, 20:45 Vanwaar dat optimisme?
:D

Natuurlijk is er een gapend gat. Maar ik heb met deze technische staf weinig vertrouwen. We eindigen ergens in de top 4-6. En liggen er vroeg uit in Europa. En dan doet Max een plas. En bleef alles zoals het was.
Ik ben best kritisch. Ik zie ook dat het een stuk minder is dan vorig jaar. En vooral dat er weinig aanwijzingen zijn dat het op korte termijn beter gaat. Maar ondanks dat vind ik ook het AZ van dit jaar goed genoeg voor de top vier. Er is gapend gat maar ik zie ook geen andere ploeg buiten de huidige top vier die kan gaan verrassen.

Neemt niet weg dat ik vraagtekens stel bij de huidige gang van zaken. Een minder jaar kan, maar vooralsnog zie ik niet dat er wordt gebouwd aan een team dat op termijn weer beter gaat doen.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

DonnyDelano schreef: 04 nov 2023, 20:49 Bedenk wel: ajax heeft Twente, Feyenoord en PSV al gehad. Dat zijn voor ons 9 verliespunten, dan is het verschil nog maar 6. AZ wordt keurig 5e, mogen we vast weer lekker playoffs spelen ofzo. En half juli naar Azerbeidjan
Ik weet niet of je ajax hebt zien voetballen. Zelfs Volendam had zo maar een punt kunnen pakken. Die gaan nog punten verspelen.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

AZA'dam schreef: 04 nov 2023, 20:53 Dacht dat we op doelgemiddelde onder Feyenoord stonden.
Wij hebben een wedstrijd minder gespeeld.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1122
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

fcvictorie schreef: 04 nov 2023, 21:35 Maar ondanks dat vind ik ook het AZ van dit jaar goed genoeg voor de top vier. Er is gapend gat maar ik zie ook geen andere ploeg buiten de huidige top vier die kan gaan verrassen.
Als je vierde wilt worden moet je van nec en Excelsior winnen. Voetbal is niet om aan te gluren, keuzes van Jansen onbegrijpelijk en de analyse achteraf tenenkrommend. Ondanks de kans voor open doel om derde te worden nu ajax afhaakt zal AZ tevreden zijn als we vierde of vijfde worden. Heel bijzonder
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9159
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 04 nov 2023, 19:27 Haha, je tekst was precies zo ingestoken zodat Jansen er slecht uit zou moeten komen te zien (ipv een onbevoordeelde schets van de situatie). Individuele klasse, tjonge. Lahdo stond supervrij en iedereen had 'm erin kunnen rossen
Daar hoef je met tekst niks aan te doen. Waar zijn de punten?

Met het feit dat iedereen 'm erin had kunnen rossen bewijs je mijn punt overigens.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11178
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wat zijn jullie allemaal negatief. Dit was gewoon het niveau van de afgelopen 3 jaren.

Speeltuinvereniging AZ

Ik heb vanavond niet gekeken en dat ga ik vanaf nu steeds vaker doen. Die imbecielen in de directie laten gewoon een assistent alles verneuken waar AZ voor stond

Succes verder
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Langedijk schreef: 05 nov 2023, 01:24 Wat zijn jullie allemaal negatief. Dit was gewoon het niveau van de afgelopen 3 jaren.

Speeltuinvereniging AZ

Ik heb vanavond niet gekeken en dat ga ik vanaf nu steeds vaker doen. Die imbecielen in de directie laten gewoon een assistent alles verneuken waar AZ voor stond

Succes verder
Lijkt voor mij ook een goed plan
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik zit nu in een periode dat ik een maand geen AZ kan zien. Ik merk dat ik niet meer zo chagrijnig ben als eerst. ;)
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Ik heb er niets van gezien, maar het was weer als vanouds begrijp ik.
Intentieloos, laf, stroperig, loze balletjes breed, onmachtig, onnavolgbare opstelling en dito wissels, geen plan etc.etc....
Ik neem toch maar een sabbatical, want ben niet te genieten volgens mijn vriendin.
Ze zou best eens gelijk kunnen hebben. :wink:
Fijne zondag.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

pAZcal schreef: 05 nov 2023, 08:33 Ik zit nu in een periode dat ik een maand geen AZ kan zien. Ik merk dat ik niet meer zo chagrijnig ben als eerst. ;)
Ik wil ook zo'n periode. Het lukt me niet om niet te kijken, ook al weet ik dat het weer 90 minuten ergernis wordt
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

DonnyDelano schreef: 05 nov 2023, 11:27 Ik wil ook zo'n periode. Het lukt me niet om niet te kijken, ook al weet ik dat het weer 90 minuten ergernis wordt
Gewoon je weekenden volplannen met andere dingen. Je kan het! :D
Donderdagavond is het altijd nieuwe-films-in-de-bioscoop-avond.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Volgende week is het gat met ajax effectief alweer kleiner dan 10 punten. Daar gaan we met dit wanbeleid 100% onder eindigen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Bertje schreef: 05 nov 2023, 09:51 Ik heb er niets van gezien, maar het was weer als vanouds begrijp ik.
Intentieloos, laf, stroperig, loze balletjes breed, onmachtig, onnavolgbare opstelling en dito wissels, geen plan etc.etc....
Ik ben ook lekker uiteten gegaan en heb Drama Deel 17 aan mij voorbij laten gaan.

Dit was mijn beeld vooraf al. En helaas is het beeld achteraf hetzelfde.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Antti Opdam schreef: 06 nov 2023, 07:16 Ik ben ook lekker uiteten gegaan en heb Drama Deel 17 aan mij voorbij laten gaan.
Doe je goed.
Voor herhaling vatbaar. :D
Plaats reactie