Met weg trekken bedoel je onzinnige overtredingen?
ESPeN is een klote zender.
- differentcook
- Gewoon Dirk
AZ4Life bij ESPN
we can come an end
Leuk, maar interessanter is in welk dat is programma en rond welke minuut.
- Gewoon Dirk
we can come an end
- salmonyappi
- Harde Kern
Eenhoorn bij Goedemorgen Eredivisie:
Hij maakte wel een grappige sneer naar het programma:
“Voor ik hier heen ging heb ik een weddenschap afgesloten voor een fles wijn dat het meer over ajax dan over AZ zou gaan en die weddenschap heb ik in ieder geval gewonnen”
. Ze (vooral Hans Kraaij jr. natuurlijk) bleef maar doorzagen over Alex Kroes.
Hij maakte wel een grappige sneer naar het programma:
“Voor ik hier heen ging heb ik een weddenschap afgesloten voor een fles wijn dat het meer over ajax dan over AZ zou gaan en die weddenschap heb ik in ieder geval gewonnen”
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Kenneth Perez in Dit was het weekend; Wat maakt AZ zich druk ?! spelers van AZ naar ajax zijn nog nooit een succes gebleken, mijzelf incluis'.
Mooi gesproken, maar hij gaat wel voorbij aan het feit dat trekken aan spelers voor onrust zorgt en sommige transfers bedoelt zijn om , althans zo lijkt het soms , concurentie te verzwakken.
2 prachtige voorbeelden waarbij dat laatste faliekant is mislukt, zijn de transfers van Wijndal en Berghuis.
Mooi gesproken, maar hij gaat wel voorbij aan het feit dat trekken aan spelers voor onrust zorgt en sommige transfers bedoelt zijn om , althans zo lijkt het soms , concurentie te verzwakken.
2 prachtige voorbeelden waarbij dat laatste faliekant is mislukt, zijn de transfers van Wijndal en Berghuis.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
- differentcook
- Gewoon Dirk
Zeker zo belangrijk zullen andere werknemers zijn, niet alleen spelers (zie Feyenoord)bk wcm schreef: ↑02 okt 2023, 06:26 Kenneth Perez in Dit was het weekend; Wat maakt AZ zich druk ?! spelers van AZ naar ajax zijn nog nooit een succes gebleken, mijzelf incluis'.
we can come an end
Grappig stukje TV bij Voetbalpraat.
Commentator Wouter Bouwman spreekt er schande van dat er door AZ supporters geroepen wordt dat Jansen op moet rotten.
Vervolgens gaan de heren Mossou, Perez en Vissers in op AZ.
Ze spelen saai en zakelijk voetbal
Er wordt beperkt geinvesteerd
Jeugd stroomt beperkt door...
Ze laten punten liggen tegen kleine clubs...
Commentator Wouter Bouwman spreekt er schande van dat er door AZ supporters geroepen wordt dat Jansen op moet rotten.
- salmonyappi
- Harde Kern
Ja, ook de rest van Nederland, de analisten en het journaille krijgen nu (na het zien van een hele wedstrijd, want ze kijken alleen als AZ tegen de top 3 speelt…..) door dat het toch niet allemaal zo vlotjes loopt als men in eerste instantie dacht……..Ferry schreef: ↑13 nov 2023, 18:46 Grappig stukje TV bij Voetbalpraat.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
- salmonyappi
- Harde Kern
"klote zender" "grappig stukje"
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
- salmonyappi
- Harde Kern