Liever zelfs, dan kan hij een actie maken en uithalen op doel, dit is een krwcht van hem. Vanaf rechts moet hij uiteindelijk de bal voorgeven en hebben wij met Pavlidis niet perse iemand die het van hoge voorzetten moet hebben. Daarnaast hebben we Lahdo daar al.
Mayckel Lahdo (2027)
-
- Supporter
Weinig spelers in dit AZ kunnen van afstand scoren, Lahdo kan dat wel. Sowieso als hij schiet, de keeper kan de bal nooit vangen, dus er is altijd nog een kans dat bijvoorbeeld Pavlidis zijn voet ertegen kan zetten. Veel spelers krijgen kritiek, maar hij verdient een plekje in de basis
'Deze spelers zijn niet top. Het zijn goede spelers die topspelers willen worden.' ~ Louis van Gaal, juli 2008
- De Rode Baron
- Basisspeler
Dat geeft me een Déjà vuMarkusHenriksen19 schreef: ↑22 sep 2023, 11:10 Weinig spelers in dit AZ kunnen van afstand scoren, Lahdo kan dat wel. Sowieso als hij schiet, de keeper kan de bal nooit vangen, dus er is altijd nog een kans dat bijvoorbeeld Pavlidis zijn voet ertegen kan zetten.
Al in de zin dat je daar dus drie opties hebt die het cijfermatig goed doen. Zowel Van Bommel, Poku als Van Brederode kunnen aardige cijfers overleggen.De Rode Baron schreef: ↑22 sep 2023, 08:35 Hoezo al? Op links schuilt momenteel wel de zwakste linie
- Antti Opdam
- Algemeen directeur
- Antti Opdam
- Algemeen directeur
Is nog te vroeg om te zeggen wie op links.Antti Opdam schreef: ↑25 sep 2023, 10:33 En aan wie zou jij de voorkeur geven?
Zelf neig ik naar Poku.
Wat best interessant is dat je 3 spelers hebt met verschillende sterktes, maar die ook nog allemaal veel moeten leren
Wat mooi is want dat betekent dat als je de een voor de ander wisselt het meteen anders en lastig wordt voor de tegenstander
Mayckel heeft sowieso stappen gemaakt, heel onvoorspelbaar, maar heeft af en toe enorm zwakke ballen (over 4 meter!) en dom balverlies
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
- differentcook
- Gewoon Dirk
Naast de drie genoemden, kunnen (en hebben) er ook anderen spelen
we can come an end
- Antti Opdam
- Algemeen directeur
- differentcook
- Gewoon Dirk
Ja, is een interessante situatie met drie jonge kandidaten voor dezelfde positie, Poku, Van Brederode en Van Bommel.Antti Opdam schreef: ↑25 sep 2023, 11:13 Mee eens.
Maar daarom is het juist leuk om te filosoferen.
Zo kunnen de wannabe - kenners zich onderscheiden van de papegaaien.
(Ofwel: deze voorspelling zal wel weer slecht voor me aflopen.)
Wie komt uiteindelijk 'on top'?
we can come an end
-
- Kristen
Persoonlijk zie ik eigenlijk 3 opties voor de 2 posities.differentcook schreef: ↑25 sep 2023, 11:18 Ja, is een interessante situatie met drie jonge kandidaten voor dezelfde positie, Poku, Van Brederode en Van Bommel.
Wie komt uiteindelijk 'on top'?
Odgaard is echt afgeschreven als vleugelspits.
VanBommel vind ik nog te licht.
En Poku vind ik ideaal als wissel, nog net te kort voor de basis.
Lahdo op rechts verdient het vertrouwen. Dan zie ik Sadiq en vBrederode het graag uitvechten op links
Resultaat trainer zonder resultaten. Dubbel niks.
- De Rode Baron
- Basisspeler
Gisteren liet Pascal Sadiq op die positie minuten maken.differentcook schreef: ↑25 sep 2023, 11:10 Naast de drie genoemden, kunnen (en hebben) er ook anderen spelen
En ik denk zeker niet voor het laatst.
Ik vind van Bommel zwaar overschat, bijna geen passeer beweging, niet explosief en veel te passief, Poku nog veel te druistig en van Brederode draait keer op keer terug. Wat mij betreft zeker niet top eredivisie waardig. Dus een tekort. Lahdo zeker een aanwinstAntti Opdam schreef: ↑25 sep 2023, 10:33 En aan wie zou jij de voorkeur geven?
Zelf neig ik naar Poku.
- Metalingus
- Oude garde
Van Bommel vind ik de meeste potentie hebben. Hij is snel en heeft een uitstekend schot en heeft ook het gogme om beheerst af te ronden wanneer je ook niet voluit op doel moet rammen.Rjansen17 schreef: ↑01 dec 2023, 19:38 Ik vind van Bommel zwaar overschat, bijna geen passeer beweging, niet explosief en veel te passief, Poku nog veel te druistig en van Brederode draait keer op keer terug. Wat mij betreft zeker niet top eredivisie waardig. Dus een tekort. Lahdo zeker een aanwinst
Mag wel wat meer lef tonen en sterker worden in de duels. Ook moet hij vaker de diepte zoeken, wil nog te vaak de bal in de voeten hebben. Hij is er snel genoeg voor.
Van Brederode is wat balvaster maar mist snelheid en een goed schot. Iets gedisciplineerder met verdedigende taken. Maar overal zie ik zeker qua schot en snelheid (de grote pré’s voor een aanvaller) te weinig potentie vergeleken met van Bommel.
- differentcook
- Gewoon Dirk
Hier wel mee eens, met de toevoeging dat het heel jonge gasten betreft en de vraag nog open is wie zich het beste gaat ontwikkelen (dus alleen een nu uitspraak)Metalingus schreef: ↑03 dec 2023, 19:21 Van Bommel vind ik de meeste potentie hebben. Hij is snel en heeft een uitstekend schot en heeft ook het gogme om beheerst af te ronden wanneer je ook niet voluit op doel moet rammen.
Mag wel wat meer lef tonen en sterker worden in de duels. Ook moet hij vaker de diepte zoeken, wil nog te vaak de bal in de voeten hebben. Hij is er snel genoeg voor.
Van Brederode is wat balvaster maar mist snelheid en een goed schot. Iets gedisciplineerder met verdedigende taken. Maar overal zie ik zeker qua schot en snelheid (de grote pré’s voor een aanvaller) te weinig potentie vergeleken met van Bommel.
we can come an end
-
- Kristen
Je moet voor de grap eens terugkijken hoevaak vandaag die labiele Wolfe gewoon de bal niet geeft op de compleet vrijstaande vanBommel. Dan heb je al 2 zwakke linksbuitens (potentie heb je nu niks aan) en dan moet je ook nog eens spelen met zon mega middelmatige back.Metalingus schreef: ↑03 dec 2023, 19:21 Van Bommel vind ik de meeste potentie hebben. Hij is snel en heeft een uitstekend schot en heeft ook het gogme om beheerst af te ronden wanneer je ook niet voluit op doel moet rammen.
Hopelijk is Lahdo snel terug. Enige buitenspeler met enige kwaliteit.
Resultaat trainer zonder resultaten. Dubbel niks.