Robert Eenhoorn / Algemeen Beleid

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
salmonyappi
Harde Kern

Ik dacht dat je alleen reageerde op het gequote stukje. In dezen heb je gelijk! :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
differentcook
Gewoon Dirk

salmonyappi schreef: 18 sep 2023, 07:17 Ik dacht dat je alleen reageerde op het gequote stukje. In dezen heb je gelijk! :wink:
Is nog steeds enkelvoud. En vele malen liever een 't' te weinig dan de totale inhoudelijke chaos van Ferry.
we can come an end
AZ-073
Invaller

Ferry schreef: 17 sep 2023, 13:17 Het komt nogal zwak over dat je nu niks laat horen nadat je Woerts in een voetbalprogramma je brief laat voorlezen. Dat laatste is zes maanden geleden.
Jouw stelling en al je vervolgposts zijn er op gebaseerd dat Woerts namens AZ die brief voor las begrijp ik?
Terwijl AZ ervan baalde dat het in de publiciteit kwam??
Kun je de ze stelling bewijzen of is het gewoon je ,mening?
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Ferry
Kristen

differentcook schreef: 18 sep 2023, 07:37 Is nog steeds enkelvoud. En vele malen liever een 't' te weinig dan de totale inhoudelijke chaos van Ferry.
Je hebt het er maar moeilijk mee. :lol:
Ferry
Kristen

AZ-073 schreef: 18 sep 2023, 10:42 Kun je de ze stelling bewijzen of is het gewoon je ,mening?
Ik denk dat je het vrij gemakkelijk kan afpellen aan de hand van de statements die Woerts maakt. Ook recent weer inzake Kroes.
"Iedereen zegt dat AZ heel veel geld wil hebben voor Alex Kroes, maar dat is niet waar. Ze vragen geen geld, maar ze hebben een slechte ervaring met Arne Slot."

Je kunt je afvragen wie er belang bij heeft om dit in de media te brengen.
AZ-073
Invaller

Ferry schreef: 18 sep 2023, 12:35 Ik denk dat je het vrij gemakkelijk kan afpellen aan de hand van de statements die Woerts maakt. Ook recent weer inzake Kroes.
"Iedereen zegt dat AZ heel veel geld wil hebben voor Alex Kroes, maar dat is niet waar. Ze vragen geen geld, maar ze hebben een slechte ervaring met Arne Slot."

Je kunt je afvragen wie er belang bij heeft om dit in de media te brengen.
Zoals ik schreef AZ was onaangenaam verrast en had geen belang bij het in de media brengen, helemaal niets
Kortom, afpellen is dus je mening
Ferry
Kristen

AZ-073 schreef: 18 sep 2023, 12:56 Zoals ik schreef AZ was onaangenaam verrast en had geen belang bij het in de media brengen, helemaal niets
Kortom, afpellen is dus je mening
Het is zeker mijn mening. Maar natuurlijk had AZ er belang bij.
differentcook
Gewoon Dirk

Ferry schreef: 18 sep 2023, 12:33 Je hebt het er maar moeilijk mee. :lol:
wat een waailap ben je toch :-|

on topic: ik denk dat Robert en de zijnen een plan van aanpak hebben bedacht en dit, in afstemming op de acties van anderen, aan het uitvoeren zijn
we can come an end
AZ-073
Invaller

Ferry schreef: 18 sep 2023, 14:40 Het is zeker mijn mening. Maar natuurlijk had AZ er belang bij.
Volgens mij had oa Simon Zwartkruis (clubwatcher AZ bij VI) juist gemeld dat AZ onaangenaam verrast was dat het zo snel op straat lag
Ferry
Kristen

differentcook schreef: 18 sep 2023, 15:20 on topic: ik denk dat Robert en de zijnen een plan van aanpak hebben bedacht en dit, in afstemming op de acties van anderen, aan het uitvoeren zijn
Ze zullen natuurlijk een strategie hebben. En het lekken van Woerts hoort hierbij.
Ferry
Kristen

AZ-073 schreef: 18 sep 2023, 16:19 Volgens mij had oa Simon Zwartkruis (clubwatcher AZ bij VI) juist gemeld dat AZ onaangenaam verrast was dat het zo snel op straat lag
Een clubwatcher bij VI zou ik niet te serieus nemen.
De Rode Baron
Basisspeler

differentcook schreef: 18 sep 2023, 15:20 ik denk dat Robert en de zijnen een plan van aanpak hebben bedacht en dit, in afstemming op de acties van anderen, aan het uitvoeren zijn
mmh.. stilte voor de storm. :?
Ik denk eerlijk gezegd dat AZ richting de KNVB wel een beetje uitgeraasd is.
Het loopt sportief lekker en 't zal de focus nu geheel op het 'groene-grasmat-gebeuren' leggen. Om weer de strijdbijl richting KNVB op te pakken kan wel eens van negatieve invloed zijn op de club. Daarbij, concreet iets om handen, wat de zaak een andere wending zou geven lijkt me dat ze dat niet hebben.
Het blijft een gevoelskwestie dat je niet hard kunt maken. Anders hadden ze reeds de zaak bij het hoge gerecht neergelegd door de weigerende houding voor een onafhankelijk onderzoek.
Laat ze maar weer sportief van zich spreken, dan kunnen ze op een gegeven moment ook niet meer om je heen. Het standpunt hoe men over de voetbalbond denkt is wel gemaakt.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur

Koen Stam heeft bij Alkmaar aan de Maas opeens precies de rol die Maarten Martens bij AZ vervult erbij gekregen. Aangezien het best een unieke rol is op de Nederlandse velden is het een opvallende stap.
pAZcal
Barry

DeZuivelDuivel schreef: 22 sep 2023, 06:36 Koen Stam heeft bij Alkmaar aan de Maas opeens precies de rol die Maarten Martens bij AZ vervult erbij gekregen. Aangezien het best een unieke rol is op de Nederlandse velden is het een opvallende stap.
Ja, die kunnen alleen maar copy pasten. Best zielig.
DonnyDelano
Oude garde

Je zal maar Alex Kroes zijn en weten dat je over een halfjaar dat wespennest in mag. Veel plezier man!
MB80
Reservespeler

DonnyDelano schreef: 24 sep 2023, 20:25 Je zal maar Alex Kroes zijn en weten dat je over een halfjaar dat wespennest in mag. Veel plezier man!
Achja het dekbed en pyjama had die al van die lui

Kroes lijkt competent maar nooit echt begrepen wat hij bij AZ deed. Of men had een vertrek verwacht van Huiberts of eenhoorn.. de groeten. Had zelf gehoopt op chaos op 8 oktober in Amsterdam en niet nu al…
AZuid-Scharwoude
Invaller

pAZcal schreef: 24 sep 2023, 08:15 Ja, die kunnen alleen maar copy pasten. Best zielig.
Het goede copy-pasten heeft ze alleen jammergenoeg wel de nodige prijzen opgeleverd. Kunnen wij het zielig vinden, maar dat zal ze een rotzorg zijn daar. Ik hoop overigens zelf dat AZ goede voorbeelden van andere clubs ook overneemt om er sterker van te worden.
Plaats reactie