Het heeft niet meegeholpen dat veel spelers pas vlak voor deze wedstrijd terugkeerden na een blessure. Naast Meerdink, Goes en Smit was ook Schouten net terug na een blessure. Volgens mij Mastoras ook. Voeg dat bij een ambiance waar bijna 40.000 fanatieke fans de thuisclub aanmoedigden, en dan is het best lastig tot een resultaat te komen. Boca Juniors had wel een overwicht, dus de zege was m.i. verdiend. Jammer voor deze unieke kans om historie te schrijven.
Ik denk zelf dat Goes, Poku, Owusu-Oduro, Addai, Smit en Mastoras de meeste kans maken om het eerste te halen als basisspeler. De laatste twee zijn overigens nog maar 17 jaar. Addai is een paar weken 18. We hebben nog even geduld nodig.
Maar de toekomst ziet er wel goed uit mbt jeugdspelers in het eerste elftal.
Jong AZ 2023/24
-
- Supporter
Helemaal eens wat betreft de spelers die je noemt om het eerste te halen, al deed Kwakman het in deze wedstrijd en de laatste tijd toch ook wel goed, aangezien hij zijn debuut ook mocht maken in het eerste. Was wel onder de indruk van zijn fitheid aangezien hij in de 90ste minuut nog volle sprints inzette. Mastoras vond ik eigenlijk ook heel goed spelen, jammer dat voor hem dat eigen doelpunt natuurlijk alles overschaduwt. Schouten zit natuurlijk ook echt wel potentie in, maar hij werd tegen Boca heel makkelijk weggezet elke keer, dus hij heeft nog veel te leren, ik denk dat een uitleenbeurt aan een RKC hem heel goed zou kunnen doen.elmo schreef: ↑11 sep 2023, 07:21 Het heeft niet meegeholpen dat veel spelers pas vlak voor deze wedstrijd terugkeerden na een blessure. Naast Meerdink, Goes en Smit was ook Schouten net terug na een blessure. Volgens mij Mastoras ook. Voeg dat bij een ambiance waar bijna 40.000 fanatieke fans de thuisclub aanmoedigden, en dan is het best lastig tot een resultaat te komen. Boca Juniors had wel een overwicht, dus de zege was m.i. verdiend. Jammer voor deze unieke kans om historie te schrijven.
Ik denk zelf dat Goes, Poku, Owusu-Oduro, Addai, Smit en Mastoras de meeste kans maken om het eerste te halen als basisspeler. De laatste twee zijn overigens nog maar 17 jaar. Addai is een paar weken 18. We hebben nog even geduld nodig.
Maar de toekomst ziet er wel goed uit mbt jeugdspelers in het eerste elftal.
-
- Kristen
Arme Twisk
Resultaat trainer zonder resultaten. Dubbel niks.
Leuk verslag vanuit het perspectief van een verslaggever.
Geeft wel aan dat de sfeer voor spelers indrukwekkend, intimiderend is geweest.
https://www.nsp.nl/3255-simon-zwartkrui ... aires.html
-
- Invaller
Zeker leuk om te lezen. Bedankt voor het delen.elmo schreef: ↑13 sep 2023, 09:43 Leuk verslag vanuit het perspectief van een verslaggever.
Iemand hier die weet hoe het met blessure van Jason Addai is?
Hij leek met een schouder uit de kom (?) uit te vallen.
Hopelijk valt zijn blessure wel mee
Hij leek met een schouder uit de kom (?) uit te vallen.
Hopelijk valt zijn blessure wel mee
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
-
- Technisch directeur
2 afgekeurde treffers. Een gelijkspel is denk ik niet het maximape dat er in zat.
-
- Supporter
Maar verder een stuk meer kansen van Eindhoven dan AZ, dus ik denk dat een gelijkspel een prima weerspiegeling is
Waarbij die tweede uiterst dubieus was. Maar AZ kwam vlak voor tijd nog goed weg met 2 keer hands binnen 5 seconden.DeZuivelDuivel schreef: ↑16 sep 2023, 01:59 2 afgekeurde treffers. Een gelijkspel is denk ik niet het maximape dat er in zat.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Lekker als die jongens maandag kunnen spelen als ze zondag niet of nauwelijks aan bod zijn gekomen. Poku wereldgoal. Maxim Dekker heerlijke lange pass. En donderdag zijn ze er gewoon weer bij. Met die vrijdagwedstrijden kan dat helaas niet.
-
- Kristen
"helaas"?
Je wilt toch dat de volgende generatie ook minuten krijgt? Prima wisselwerking zo.
Resultaat trainer zonder resultaten. Dubbel niks.
Ja, maar je wilt toch ook niet dat jongens van de A-selectie, zoals Kasius, bijna helemaal niet meer aan spelen toe komen? Ik zie graag jongens als Dekker, Goes en Poku zich verder ontwikkelen en wedstrijdritme houden. Als dat niet gaat in het eerste dan graag toch in ieder geval wel op maandag op het één na hoogste niveau van Nederland.SimonPoulsen schreef: ↑18 sep 2023, 21:44 "helaas"?
Je wilt toch dat de volgende generatie ook minuten krijgt? Prima wisselwerking zo.
-
- Technisch directeur
Wat denken de jeugvolgers eigenlijk over Kewal? Ik had hem eigenlijk al afgeschreven, maar hij heeft cijfermatig een aardige start van het seizoen gehad.
-
- Steward
Goeie speler maar denk toch te lichtDeZuivelDuivel schreef: ↑01 okt 2023, 19:34 Wat denken de jeugvolgers eigenlijk over Kewal? Ik had hem eigenlijk al afgeschreven, maar hij heeft cijfermatig een aardige start van het seizoen gehad.
Zijn concurrentie is natuurlijk jonger en eigenlijk beter
Denk dat hij er goed aandoet bijv naar een pec of een Utrecht te gaan meer kansen
- Metalingus
- Oude garde
Dit konden ze ook wel zonder Schouten, Kwakman en Smit af lijkt me. Wordt de onder 18 toch nog wat versterkt.
- differentcook
- Gewoon Dirk
12-0
wat een beesten
wat een beesten
we can come an end
-
- Technisch directeur
Ik weet niet welke lichtingen nu deel uit maken van de youth league selectie (te lui om het op te zoeken).
Maar dat is een behoorlijk begin
Maar dat is een behoorlijk begin