Ik dacht dat je alleen reageerde op het gequote stukje. In dezen heb je gelijk!

Ik dacht dat je alleen reageerde op het gequote stukje. In dezen heb je gelijk!
Is nog steeds enkelvoud. En vele malen liever een 't' te weinig dan de totale inhoudelijke chaos van Ferry.salmonyappi schreef: ↑18 sep 2023, 07:17 Ik dacht dat je alleen reageerde op het gequote stukje. In dezen heb je gelijk!![]()
Jouw stelling en al je vervolgposts zijn er op gebaseerd dat Woerts namens AZ die brief voor las begrijp ik?
Je hebt het er maar moeilijk mee.differentcook schreef: ↑18 sep 2023, 07:37 Is nog steeds enkelvoud. En vele malen liever een 't' te weinig dan de totale inhoudelijke chaos van Ferry.
Ik denk dat je het vrij gemakkelijk kan afpellen aan de hand van de statements die Woerts maakt. Ook recent weer inzake Kroes.
Zoals ik schreef AZ was onaangenaam verrast en had geen belang bij het in de media brengen, helemaal nietsFerry schreef: ↑18 sep 2023, 12:35 Ik denk dat je het vrij gemakkelijk kan afpellen aan de hand van de statements die Woerts maakt. Ook recent weer inzake Kroes.
"Iedereen zegt dat AZ heel veel geld wil hebben voor Alex Kroes, maar dat is niet waar. Ze vragen geen geld, maar ze hebben een slechte ervaring met Arne Slot."
Je kunt je afvragen wie er belang bij heeft om dit in de media te brengen.
Volgens mij had oa Simon Zwartkruis (clubwatcher AZ bij VI) juist gemeld dat AZ onaangenaam verrast was dat het zo snel op straat lag
Ze zullen natuurlijk een strategie hebben. En het lekken van Woerts hoort hierbij.differentcook schreef: ↑18 sep 2023, 15:20 on topic: ik denk dat Robert en de zijnen een plan van aanpak hebben bedacht en dit, in afstemming op de acties van anderen, aan het uitvoeren zijn
mmh.. stilte voor de storm.differentcook schreef: ↑18 sep 2023, 15:20 ik denk dat Robert en de zijnen een plan van aanpak hebben bedacht en dit, in afstemming op de acties van anderen, aan het uitvoeren zijn
Ja, die kunnen alleen maar copy pasten. Best zielig.DeZuivelDuivel schreef: ↑22 sep 2023, 06:36 Koen Stam heeft bij Alkmaar aan de Maas opeens precies de rol die Maarten Martens bij AZ vervult erbij gekregen. Aangezien het best een unieke rol is op de Nederlandse velden is het een opvallende stap.
Achja het dekbed en pyjama had die al van die luiDonnyDelano schreef: ↑24 sep 2023, 20:25 Je zal maar Alex Kroes zijn en weten dat je over een halfjaar dat wespennest in mag. Veel plezier man!