Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Langedijk
Algemeen directeur

AZ 4 Life schreef: 14 sep 2023, 11:27 Mees de Wit had linkscentraal kunnen spelen, of Clasie naar achter (wat al eerder was gebeurd) en Mihailovic op het middenveld posteren.
Dat was, zeker bij het ontbreken van zijn vriendje Dani, natuurlijk veel te aanvallend geweest voor Jansen. Het doel was immers weer om niet te verliezen, zelfs toen Feyenoord op zijn rug lag na de 0-1.
AZ 4 Life schreef: 14 sep 2023, 11:27 Een invalbeurt van een kwartiertje toen het al 0-3 stond.. Het is wat, in de basis die jongen! Maar even serieus, zijn vervolg hier heeft bewezen dat die keuze niet zo heel raar was.
Welk vervolg? Die 76 minuten Eredivisie?

Dat kwartiertje tegen Tuzla was een verademing vergeleken met De Wit. En vervolgens zie je hem nooit meer.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
MB80
Reservespeler

Benieuwd of Max nu de transferwindow erop zit nog gaat stunten met een contract verlenging van Pavlidis. Als hij nog maar een jaartje heeft volgend jaar gaat hij slechts voor een zacht prijsje.

Dani ook voorlopig op schema voor een transfervrij vertrek. Niet iedereen is er een fan van hier maar een opwaardering kan wederzijds veel opleveren.
Antti Opdam
Technisch directeur

MB80 schreef: 17 sep 2023, 20:32 Benieuwd of Max nu de transferwindow erop zit nog gaat stunten met een contract verlenging van Pavlidis. Als hij nog maar een jaartje heeft volgend jaar gaat hij slechts voor een zacht prijsje.

Dani ook voorlopig op schema voor een transfervrij vertrek. Niet iedereen is er een fan van hier maar een opwaardering kan wederzijds veel opleveren.
Tja, beide interessante dossiers.

Er is echt voor hen beide weinig te winnen met een verlenging.
AZ 4 Life
Harde Kern

Drommedaris schreef: 15 sep 2023, 18:34 Goes en Van Brederode zijn toch juist voorbeelden die mijn stelling bewijzen? Die werden opgesteld vanwege blessures van anderen. Goes mocht meteen weer plaats maken toen Beukema terug was en hebben we niet meer gezien.

Voorbeelden van jeugdspelers die meer minuten hadden kunnen maken zijn oa Goes, Dekker, Oosting (op zijn eigen positie) en daarnaast natuurlijk Lahdo die maanden en maanden het gepruts van Odgaard vanaf de bank mocht bekijken.
Nee, Van Brederode maakte volgens sommige hier juist veel te veel minuten. Lahdo was vorig jaar een blinde draver. Die doet het nu goed, maar dat hij vorig jaar niet altijd speelde snap ik volledig. Oosting kwam tekort en Dekker is ook niet heel bijzonder. Enige waar wat voor te zeggen valt is Goes.
bk wcm
Fanatic

Antti Opdam schreef: 18 sep 2023, 06:31 Tja, beide interessante dossiers.

Er is echt voor hen beide weinig te winnen met een verlenging.

Is het niet gebruikelijk dat spelers met een aflopend contract in de winterstop verkassen? dat zijn dus nog 3maandjes deWit. Dat hou ik nog wel vol.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
differentcook
Gewoon Dirk

bk wcm schreef: 18 sep 2023, 08:55 Is het niet gebruikelijk dat spelers met een aflopend contract in de winterstop verkassen? dat zijn dus nog 3maandjes deWit. Dat hou ik nog wel vol.
Nee hoor, soms laat men spelers ook uit hun contract lopen. Een afweging tussen wat ze brengen, wat ze opleveren en wat voor alternatieven er zijn
we can come an end
DiepeMast
Goalscorer

Antti Opdam schreef: 11 sep 2023, 09:37 Ik pas de uitgangspunten aan naar jouw criteria, omdat je anders mijn punt niet lijkt te begrijpen en jij een andere - eigen - schaal hanteert.

Bij jou heeft iemand een basisplaats als deze een paar keer in de basis heeft gestaan. Bij mij heeft hij dat als hij structureel in de basis staat; ook bij aanwezigheid van concurrentie. Van Brederode had dus geen basisplaats als Karlsson fit was en bij een volledig fitte selectie wil ik het straks ook wel weer zien. Grote kans dat Van Bommel, Lahdo of Sadiq (allen aankopen) de concurrentiestrijd dan wint. Waarbij hij het geluk heeft dat die laatste twee rechts - georiënteerd zijn.
Dat we het hier niet eens zijn klopt. Een basisplaats betekent voor mij dat je -het woord zegt het al- in de basis begint. De frase 'structureel' in de basis staan is namelijk gewoonweg subjectief. Is twee wedstrijden structureel? Vier? Geldt het alleen bij Eredivisie of tellen bekerwedstrijden ook mee? Etc. Ik denk dat je het hier wel met me eens bent.
Antti Opdam schreef: 11 sep 2023, 09:37 Maar ik laat mij graag overtuigen door feiten/cijfers (niet zijnde sofascore indicaties).
Ha! :lol: Nee joh, gekkie. Dat doe je helemaal niet! :D Ook in het Clasie topic heb ik je tig cijfers van verschillende bronnen gegeven, waarin je stug bleef volhouden dat Clasie helemaal niet zo goed is. Btw: afgelopen wedstrijd toevallig gezien? :mrgreen:
Antti Opdam schreef: 11 sep 2023, 09:37 (niet zijnde sofascore indicaties).
Sofascore is echt meer dan prima. De transferwaardes zijn gebaseerd op feitelijke gegevens. Dat jij dan vervolgens niet begrijpt dat de geboden 20M€ blijkbaar boven z'n getalsmatige marktwaarde ligt (namelijk 15,5€), tja...
Antti Opdam schreef: 11 sep 2023, 09:37 Jij hanteert de transferwaardes van sofascore, ik doe mijn eigen inschattingen.
Je stelt blijkbaar je eigen inschattingen bóven een transferwaarde op feitelijke gegevens van een gigantische database. Hmm.... ik ben bang dat dit meer iets over jou zegt.
Antti Opdam schreef: 11 sep 2023, 09:37 Waarbij we overigens wel tot dezelfde conclusie komen: de huidige waarde van de jeugdspelers in de selectie stelt niet veel voor. Zeker niet als je het vergelijkt met de aankopen.
Dat klopt! Waarbij ik wel aanteken dat de volgende lichting er duidelijk aan zit te komen en er deels al is. Iets waarvan jij aangaf dat je géén idee had waar de volgende toptalenten bleven.
(N.B. check nog even die wedstrijden in de Youth League zou ik zeggen).
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
DiepeMast
Goalscorer

Langedijk schreef: 11 sep 2023, 10:15 Reijnders eigen jeugd?
Jaja, hij komt van PEC. Duidelijk. Is op z'n 18e of 19e naar Jong AZ gehaald en vervolgens doorgestroomd naar AZ1. Volgens mij hebben we wel een aardig bijdrage geleverd aan z'n ontwikkeling, of niet? Maar goed, hier had ik wellicht wat specifieker moeten zijn. Mea Culpa.
differentcook
Gewoon Dirk

DiepeMast schreef: 18 sep 2023, 11:46 (N.B. check nog even die wedstrijden in de Youth League zou ik zeggen).
Wedstrijden moeten wel bezien worden op het niveau van de weerstand
(al zag het er wel regelmatig goed uit!)
we can come an end
Sir Robbert
Oude garde

AZ 4 Life schreef: 18 sep 2023, 07:35 Nee, Van Brederode maakte volgens sommige hier juist veel te veel minuten. Lahdo was vorig jaar een blinde draver. Die doet het nu goed, maar dat hij vorig jaar niet altijd speelde snap ik volledig. Oosting kwam tekort en Dekker is ook niet heel bijzonder. Enige waar wat voor te zeggen valt is Goes.
Dekker is toch prima? Zeker zijn leeftijd in ogenschouw nemend. Deed het gewoon uitstekend toen hij begon vorig jaar moest gaan spelen. Daarna een vervelende knieblessure, met ik geloof nog een terugslag ook. Ik vond hem ook zeer volwassen spelen in Argentinië, die gaat er echt nog wel komen hoor, verwacht ik.
Antti Opdam
Technisch directeur

DiepeMast schreef: 18 sep 2023, 11:46 Dat klopt! Waarbij ik wel aanteken dat de volgende lichting er duidelijk aan zit te komen en er deels al is. Iets waarvan jij aangaf dat je géén idee had waar de volgende toptalenten bleven.
(N.B. check nog even die wedstrijden in de Youth League zou ik zeggen).
De hele discussie ging over AZ nu.

En voor het overige denk ik inderdaad dat ik beter de transferwaarden van AZ - spelers kan inschatten dan sofascore.

Ik vermoed namelijk dat zij bepaalde data onvoldoende wegen. Of niet wegen. Anders kom je ook niet tot zulke blunders als bij Hatzidiakos en Kerkez.

Dat zij heel veel data gebruiken zegt niet dat zij de juiste data gebruiken of deze juist waarderen.
AZ-073
Invaller

Antti Opdam schreef: 18 sep 2023, 15:58 De hele discussie ging over AZ nu.

En voor het overige denk ik inderdaad dat ik beter de transferwaarden van AZ - spelers kan inschatten dan sofascore.
Aha, enne hoe schatte jij de transferwaarde van Reijnders (verkocht voor +/- 18) en Beukema (verkocht voor +/- 7) in voor deze zomer?
Kan me voorstellen stukkie lager dan de uiteindelijke bedragen ;-)
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Antti Opdam
Technisch directeur

AZ-073 schreef: 18 sep 2023, 16:12 Aha, enne hoe schatte jij de transferwaarde van Reijnders (verkocht voor +/- 18) en Beukema (verkocht voor +/- 7) in voor deze zomer?
Kan me voorstellen stukkie lager dan de uiteindelijke bedragen ;-)
Reijnders had ik op +/- 15 miljoen gezet meen ik ... Sofascore heeft hem op 13,5 staan ...

:|

Beukema had ik wel ongeveer op die prijs gezet. Sofascore zet hem op 4,9 miljoen ...

In elk geval had ik nog steeds dichterbij gezeten ...

Het is gewoon een vrij matig medium waarbij ik vermoed dat iemand er aandelen van heeft ...
AZ 4 Life
Harde Kern

Sir Robbert schreef: 18 sep 2023, 14:26 Dekker is toch prima? Zeker zijn leeftijd in ogenschouw nemend. Deed het gewoon uitstekend toen hij begon vorig jaar moest gaan spelen. Daarna een vervelende knieblessure, met ik geloof nog een terugslag ook. Ik vond hem ook zeer volwassen spelen in Argentinië, die gaat er echt nog wel komen hoor, verwacht ik.
Zeker, prima... Alleen vond ik hem niet beter dan de jongens die er al stonden. Ik vind Goes in principe ook een groter talent.
Vanuitverweggistan
Steward

en we zijn weer terug bij het AZ van vd brom. krijgen we nu aub een goede coach?
Vanuitverweggistan
Steward

please?
Vanuitverweggistan
Steward

please please please, ik wil een echte coach/trainer
MB80
Reservespeler

Suggesties? Louis? Zidane? Potter? Nagelsmann? Conte?
sister of mercy
Oude garde
Contacteer:

Wanneer krijgen we een goede trainer?
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
DiepeMast
Goalscorer

Antti Opdam schreef: 18 sep 2023, 16:15 Reijnders had ik op +/- 15 miljoen gezet meen ik ... Sofascore heeft hem op 13,5 staan ...

:|

Beukema had ik wel ongeveer op die prijs gezet. Sofascore zet hem op 4,9 miljoen ...

In elk geval had ik nog steeds dichterbij gezeten ...

Het is gewoon een vrij matig medium waarbij ik vermoed dat iemand er aandelen van heeft ...
:lol: mooi dit. Begint wel wat naar narcisme te buigen, maar soit. Als ik door een museum loop met m'n zoontje, vindt hij ook vaak dat hij het beter weet. Op zijn leeftijd vind ik dat dan wel weer erg vermakelijk.
Plaats reactie