SK Brann-AZ (do 31 aug, 19.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 01 sep 2023, 09:53 Die lompe ballen naar voren had ik ook wel kunnen geven. Het is dat Lahdo het op zijn heupen had anders waren het gewoon ballen van niets geweest.
Tuurlijk jonge god die je ben :lol:
De ruimte voor Lahdo kwam juist door het omschakelmoment van Goudmijn. Ja er zaten ook mindere momenten tussen maar kijk eens is naar de goede ze waren allemaal belangrijk.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

FugAZi schreef: 01 sep 2023, 10:00 Tuurlijk jonge god die je ben :lol:
De ruimte voor Lahdo kwam juist door het omschakelmoment van Goudmijn. Ja er zaten ook mindere momenten tussen maar kijk eens is naar de goede ze waren allemaal belangrijk.
Als er ergens een goede uitgebreide samenvatting komt wil ik het nog wel eens terugkijken.

Maar voor dit seizoen schrijf ik hem op dit moment af. Maar ik laat me graag positief verrassen.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Antti Opdam schreef: 01 sep 2023, 08:24 Bazoer kreeg pas kramp in blessuretijd.

Clasie was tegen West Ham in reguliere speeltijd al klaar. Met tegengoal en uitschakeling tot gevolg.
Maar vond je Clasie toen niet goed spelen?
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DiepeMast schreef: 01 sep 2023, 10:12 Maar vond je Clasie toen niet goed spelen?
:lol:

Hier trap ik niet meer in.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 01 sep 2023, 10:05 Als er ergens een goede uitgebreide samenvatting komt wil ik het nog wel eens terugkijken.

Maar voor dit seizoen schrijf ik hem op dit moment af. Maar ik laat me graag positief verrassen.
In de samenvatting ga je dat nooit zien wat er vooraf ging, er wordt alleen maar op het moment ingezoomd.
Het moment voor het moment of zelfs daarvoor zijn net zo belangrijk, maar ja samenvattingen wijsheid gaat (hier) jammer genoeg nooit verdwijnen.

Tegen zo snel iemand afschrijven kan ik eigenlijk niks inbrengen, eigenlijk is het buiten alle proporties van redelijkheid.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

FugAZi schreef: 01 sep 2023, 10:15 In de samenvatting ga je dat nooit zien wat er vooraf ging, er wordt alleen maar op het moment ingezoomd.
Het moment voor het moment of zelfs daarvoor zijn net zo belangrijk, maar ja samenvattingen wijsheid gaat (hier) jammer genoeg nooit verdwijnen.

Tegen zo snel iemand afschrijven kan ik eigenlijk niks inbrengen, eigenlijk is het buiten alle proporties van redelijkheid.
Jij hebt het over belangrijke momenten waarbij ze voorin gevaarlijk konden worden: die zitten doorgaans wel in een redelijke samenvatting.

Ik heb hem verder in het eerste kwartier aandachtig bekeken. Toen verloor hij twee simpele duels en draaide hij twee keer terug waar hij door of open had moeten draaien.

Maar speciaal geef ik hem nog één wedstrijd de tijd dan ...
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 01 sep 2023, 10:17 Jij hebt het over belangrijke momenten waarbij ze voorin gevaarlijk konden worden: die zitten doorgaans wel in een redelijke samenvatting.

Ik heb hem verder in het eerste kwartier aandachtig bekeken. Toen verloor hij twee simpele duels en draaide hij twee keer terug waar hij door of open had moeten draaien.

Maar speciaal geef ik hem nog één wedstrijd de tijd dan ...
Valt vaak heel erg tegen wat er in een samvatting zit. Ook goede momenten die 2 ballen later door iemand anders verkloot worden gaan allemaal naar het rijk der vergetelheid

Ja die heb ik ook gezien, des te knapper dat hij zich wist te herstellen.

Ai heb je ondersteuning nodig? 1 wedstrijd is natuurlijk wel heel erg gul :lol:
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1359
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

FugAZi schreef: 31 aug 2023, 22:17 Ik snap wat je zegt over die lange ballen dat is op zich logisch.
Maar wat is dan het verschil tussen Pavlidis en Odgaard, waarom speel je veel minder lange balllen op Pavlidis en stop je totaal met voetballen over de grond met Odgaard? Is dat een seintje van de kant geweest?
Heb je de wedstrijd half slapend gekeken soms? De hele wedstrijd speelde AZ lange ballen. Alleen bij druk zetten en omschakeling vanuit het middenveld ging het over de grond. Ryan heeft vrijwel de hele wedstrijd lange ballen/uittrappen gespeeld i.p.v. opbouw van achteruit.

Vond ik ook vrij opvallend, ik zou daar meer in variëren. Achterballen ook allemaal lang en zoek het voorin maar uit. Er zal wel een gedachte achter hebben gezeten maar geen voetbal des AZ’s.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Bewust een keertje niet gereageerd tijdens de wedstrijd of kort daarna. Alleen de 27 pagina’s met andere reacties gelezen. Amusant. En bizar dat sommigen het nog acceptabel vonden ook.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Antti Opdam schreef: 01 sep 2023, 10:13 :lol:

Hier trap ik niet meer in.
Niet? Ik dacht: die wil vast nog wel een keertje de wedstrijd terug kijken en analyseren :lol:.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Langedijk schreef: 01 sep 2023, 12:39 Bewust een keertje niet gereageerd tijdens de wedstrijd of kort daarna. Alleen de 27 pagina’s met andere reacties gelezen. Amusant. En bizar dat sommigen het nog acceptabel vonden ook.
Nou, de eerste 20 á 30 minuten waren best aardig. De rest daarentegen, vanaf de 1-2, was matig tot slecht.

Ik schrik echter van de positiviteit rond Goudmijn. Die jongen komt overduidelijk (nog) tekort van het niveau dat AZ zegt na te streven (=top4). Verliest meer duels dan ie wint, verspeelt vaak onnodig de bal en draait vaker verkeerd dan goed. Nu is ie nog erg jong en kan ie nog veel bijleren, dus wil 'm nog niet opgeven, maar zijn niveau nu kan mij niet bekoren.
____________
Hoc est nihil
Plaats reactie