Yusuf Barasi (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Guiseppe92
Steward
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 okt 2019, 15:13

Ik hoop dat hij blijft. Onderling met Meerdink uitvechten wie mag invallen. Beetje concurrentie mag ook voor de bankzitters zodat ze wat scherper invallen..
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12548
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Guiseppe92 schreef: 13 jul 2023, 14:03 Ik hoop dat hij blijft. Onderling met Meerdink uitvechten wie mag invallen. Beetje concurrentie mag ook voor de bankzitters zodat ze wat scherper invallen..
Bankzitters moeten concurreren met basisspelers. Teveel mensen zonder speeltijd is slecht voor een selectie
we can come an end
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

differentcook schreef: 13 jul 2023, 14:07 Bankzitters moeten concurreren met basisspelers. Teveel mensen zonder speeltijd is slecht voor een selectie
Maakt niet uit toch in de voorbereiding?
Als Barasi nu toch laat zien dat hij een meerwaarde is voor AZ 1 dan is dat prima zowel voor hem als AZ

Persoonlijk verwacht ik dat Mexx hem voorbij is en dat Yusuf een transfer gaat maken
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12548
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ-073 schreef: 13 jul 2023, 14:53 Maakt niet uit toch in de voorbereiding?
Als Barasi nu toch laat zien dat hij een meerwaarde is voor AZ 1 dan is dat prima zowel voor hem als AZ

Persoonlijk verwacht ik dat Mexx hem voorbij is en dat Yusuf een transfer gaat maken
Hierboven, waar ik op reageer, werd niet over de voorbereiding gesproken, maar over daarna.
Wat we vorig seizoen hebben gezien hecht ik meer waarde aan dan wat rake kopballen tijdens oefenpartijtjes
we can come an end
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

differentcook schreef: 13 jul 2023, 15:06 Hierboven, waar ik op reageer, werd niet over de voorbereiding gesproken, maar over daarna.
Wat we vorig seizoen hebben gezien hecht ik meer waarde aan dan wat rake kopballen tijdens oefenpartijtjes
Wat ik bedoel is dat ik altijd hoop dat spelers van AZ meer laten zien wat je niet verwacht, zoals Yusuf
Alleen verwacht het ook niet echt....
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1215
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Armenteros gaat weg bij Heracles. Misschien een mooie verhuur kans voor Yusuf?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DeTorenburch schreef: 11 aug 2023, 08:59 Armenteros gaat weg bij Heracles. Misschien een mooie verhuur kans voor Yusuf?
Die was al sinds mei weg bij Heracles, contract werd niet verlengd :wink: Maar in principe wel een goede optie.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Die moordenaar/verkrachter wil Barasi naar Turkije halen.

Vraagprijs zou rond de 6 ton liggen. Of dat klopt weet ik natuurlijk niet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12548
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 14 aug 2023, 18:46 Die moordenaar/verkrachter wil Barasi naar Turkije halen.

Vraagprijs zou rond de 6 ton liggen. Of dat klopt weet ik natuurlijk niet.
:-({|=
we can come an end
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 500
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Theo weet het nu zeker:

Yusuf Barasi gaat AZ verruilen voor Adana Demirspor. De handtekeningen zijn nog niet gezet, maar de transfer zit er wel aan te komen. Adana Demirspor is de Turkse club waar Patrick Kluivert sinds kort trainer is.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Mousa Sidi schreef: 18 aug 2023, 17:34 Theo weet het nu zeker:

Yusuf Barasi gaat AZ verruilen voor Adana Demirspor. De handtekeningen zijn nog niet gezet, maar de transfer zit er wel aan te komen. Adana Demirspor is de Turkse club waar Patrick Kluivert sinds kort trainer is.
Nee joh. Pascal heeft gezegd dat er geen transfers meer zouden zijn. Of wil je zeggen dat Pascal stiekem de waargied niet heeft verteld? :^o
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Zo, die is weg. Gewogen en veel te licht bevonden. Succes in die dictatuur.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9161
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Een van de grote 4 talenten.
Tot nog toe geen van die beloften uitgekomen.

Verkocht.
Slotje dan maar.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 26 aug 2023, 20:33 Een van de grote 4 talenten.
Tot nog toe geen van die beloften uitgekomen.
Over welke 4 heb jij het dan?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9161
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 28 aug 2023, 06:38 Over welke 4 heb jij het dan?
Kian Fitz-Jim, Rio Hillen, Fedde de Jong en Yusuf Barasi werden ooit als de grootste talenten in de jeugdopleiding gezien. Hillen en Fitz-Jim werden toen weggehaald door ajax, Barasi en de Jong bleven.
Op dit moment doen alle 4 die spelers een stapje terug (nouja Hillen heeft die stap al gedaan en Fitz-Jim moet 'm nog maken).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6579
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 28 aug 2023, 06:43 Kian Fitz-Jim, Rio Hillen, Fedde de Jong en Yusuf Barasi werden ooit als de grootste talenten in de jeugdopleiding gezien. Hillen en Fitz-Jim werden toen weggehaald door ajax, Barasi en de Jong bleven.
Op dit moment doen alle 4 die spelers een stapje terug (nouja Hillen heeft die stap al gedaan en Fitz-Jim moet 'm nog maken).
Net zoals Peer Koopmeiners en Taabouni dat ook waren. Dat soort voorspellingen als jongens 14-17 zijn hebben weinig waarde over het algemeen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12548
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ook Nick Olij werd bij AZ gezien als een groot talent. Soms komt het er later alsnog uit.
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 28 aug 2023, 13:53 Ook Nick Olij werd bij AZ gezien als een groot talent. Soms komt het er later alsnog uit.
Dat is een keeper, die worden vaak beter naarmate ze ouder worden. Van de meeste veldspelers hoor je nooit meer iets.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9161
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 28 aug 2023, 07:54 Net zoals Peer Koopmeiners en Taabouni dat ook waren. Dat soort voorspellingen als jongens 14-17 zijn hebben weinig waarde over het algemeen.
Staat mij bij dat ze indertijd mee mochten op trainingskamp ook en dat de 'transfers' nog wat ophef hebben opgeleverd.
Uiteraard weet je dat nooit zeker op die leeftijd, Taabouni werd al heel vroeg de hemel ingeprezen inderdaad. Toch vond ik het hier wel noemenswaardig. Hopelijk brengt de huidige lichting meer (hoewel genoemde spelers ook nog maar 20 zijn momenteel).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie