Pascal Jansen (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.

Hoe blij ben je met Pascal Jansen? (Gezien alle prestaties van AZ onder zijn trainerschap)

1
29
31%
2
2
2%
3
10
11%
4
7
8%
5
6
6%
6
11
12%
7
10
11%
8
10
11%
9
2
2%
10
6
6%
 
Totaal aantal stemmen: 93
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

DeTorenburch schreef: 24 mei 2023, 20:09 Zojuist op 6 is Pascal gelinkt aan PSV door het orakel van de T [-o<
Fingers crossed
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DeTorenburch schreef: 24 mei 2023, 20:09 Zojuist op 6 is Pascal gelinkt aan PSV door het orakel van de T [-o<
Orakel van de T?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

sister of mercy schreef: 24 mei 2023, 20:23 Fingers crossed
Een standbeeld voor Ruud lijkt me dan passend
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Ferry schreef: 24 mei 2023, 15:31 En amper een speler die beter is geworden.

Haal Ron Jans maar als vervanger.
Tuurlijk joh #-o . Heeft toch niks gepresteerd toch ? Maanden lang geblesseerde basisspelers gehad. Hele voorhoede en cv’s eruit door blessures. En niks gepresteerd toch #-o . Halve finale Conf.Leg. En dan vierde of wellicht derde dit seizoen. De man kan er geen zak van toch ?

En dan vragen om een oude schoolmeester die zo seniel is dat hij de hele wedstrijd met een schrift in zijn hand zit omdat hij niet meer kan onthouden wat hij tegen zijn spelers moet zeggen. Doen joh! Top trainer en kampioenen maker. :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ferry schreef: 24 mei 2023, 15:31
Haal Ron Jans maar als vervanger.
Jans vond ik vroeger bij Groningen al een naar mannetje. Dat cynische lachje na puntverlies. Het is ook nooit zijn schuld, net als bij Jansen. En hij ziet het alleen als ze een keertje benadeeld worden, maar niet als ze gematst worden.

Hoger mikken dan een leraar Duits mag best.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1298
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

De Rode Baron schreef: 24 mei 2023, 15:24 Vraag is: moeten we er echt rouwig om zijn als er na volgende week concreet aan Pascal zal worden getrokken.
Sterker nog: dan kunnen we in ieder geval zeggen dat seizoen 2022-2023 prachtig geëindigd is!
Cetero censeo birrum bibendum esse
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1183
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

DeZuivelDuivel schreef: 24 mei 2023, 20:26 Orakel van de T?
Valentijn Driessen
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Roadman schreef: 24 mei 2023, 20:32 Tuurlijk joh #-o . Heeft toch niks gepresteerd toch ? Maanden lang geblesseerde basisspelers gehad. Hele voorhoede en cv’s eruit door blessures. En niks gepresteerd toch #-o . Halve finale Conf.Leg. En dan vierde of wellicht derde dit seizoen. De man kan er geen zak van toch ?

En dan vragen om een oude schoolmeester die zo seniel is dat hij de hele wedstrijd met een schrift in zijn hand zit omdat hij niet meer kan onthouden wat hij tegen zijn spelers moet zeggen. Doen joh! Top trainer en kampioenen maker. :lol: :lol: :lol:
Hoeveel prijzen heeft Jansen tegenover die van Jans?

Vreemde reactie weer dit.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bombaman schreef: 24 mei 2023, 21:16 Sterker nog: dan kunnen we in ieder geval zeggen dat seizoen 2022-2023 prachtig geëindigd is!
Alsof het allemaal kommer en kwel was met Jansen.
Overdrijven is ook een vak.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 24 mei 2023, 22:02 Hoeveel prijzen heeft Jansen tegenover die van Jans?
Is dat een argument?
Jansen is meervoud
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 24 mei 2023, 22:02 Hoeveel prijzen heeft Jansen tegenover die van Jans?

Vreemde reactie weer dit.
Hoe lang is Jans hoofdtrainer t.o.v. Jansen?

Ook een vreemde reactie dit.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3150
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

differentcook schreef: 24 mei 2023, 12:10 'Staff' is een Engels woord. Omdat het Nederlandse woord 'staf' al bestaat voor een stok die je vast kan houden (zoals die van Sinterklaas), gebruik ik de originele Engelse term

correctie: ik zie nu dat de betekenis van het woord 'staf' als personeel, een herkomst heeft die afgeleid is van de 'staf' die de betekenis van stok heeft:
https://etymologie.nl/cgi/b/bib/bib-idx ... rd;q1=staf

--> ik zal daarom voortaan 'staf' gaan gebruiken
Ik kon me ook al niet voorstellen dat je f daadwerkelijk bleef hangen :mrgreen:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

salmonyappi schreef: 24 mei 2023, 22:03 Alsof het allemaal kommer en kwel was met Jansen.
Overdrijven is ook een vak.
Ik heb mij in die twee jaar Jansen vaak met de gedachte 'waar kijk ik nu naar?' op mijn stoel gezeten. Dan bedoel ik het spel, was 9 van 10 wedstrijden niet om aan te zien en de analyses........
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Roadman schreef: 24 mei 2023, 20:32 Tuurlijk joh #-o . Heeft toch niks gepresteerd toch ? Maanden lang geblesseerde basisspelers gehad. Hele voorhoede en cv’s eruit door blessures. En niks gepresteerd toch #-o . Halve finale Conf.Leg. En dan vierde of wellicht derde dit seizoen. De man kan er geen zak van toch ?
Ik ben blij dat je het met me eens bent. De blessures zijn van alle jaren. Slot had blessures bij bijvoorbeeld Stengs en Boadu. Daar moet een technische staf echt mee kunnen dealen. De halve finale CL is mooi - dat geef ik ook aan. Maar derde of vierde worden als je 3 maanden geleden eerste staat...
Kom op. Je kunt beter dan dit.
En dan vragen om een oude schoolmeester die zo seniel is dat hij de hele wedstrijd met een schrift in zijn hand zit omdat hij niet meer kan onthouden wat hij tegen zijn spelers moet zeggen. Doen joh! Top trainer en kampioenen maker. :lol: :lol: :lol:
Het knappe van Ron Jans is dat hij bij Twente met een vreemdelingenlegioen snel goed en aantrekkelijk voetbal speelt. En op het oog goede resultaten.
Ik denk dat een hoop AZ supporters wel weer eens vermaakt wil worden.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3205
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Langedijk schreef: 24 mei 2023, 20:39 Hoger mikken dan een leraar Duits mag best.
met PEC Zwolle KNVB Beker gewonnen in finale tegen ajax.
FC Groningen 2x Europees. Heeft van handhaving van die club een subtopper onder zijn leiding in die periode gemaakt.
FC twente in no time weer een vaste subtopper gemaakt met wellicht wel het beste voetbal in de eredivisie.
Al zijn clubs spelen aantrekkelijk, aanvallend voetbal en heeft er extreem gepresteerd.
Die man kan wel wat. Niet vreemd dat men zich afvraagt als hij bij een club komt met beduidend meer mogelijkheden, wat er dan in het vat zit.
Enkel zijn Amerikaanse avontuur is een drama geworden en dat had dan niets op sportief vlak te maken maar met cultuur verschil omdat daar een bepaald woord in de kleedkamer heel slecht gevallen is. Qua trainer heeft hij het maximale uit al zijn selecties gehaald. Schat hem bij de huidige top van de NL trainers in en heeft een berg ervaring.
Als ik moest kiezen tussen Bosz of Jans zou ik altijd voor die leraar Duits gaan.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Spannend! Zakt hij terug naar de 7,4 of blijft de 7,8 staan.

Ik ben over het algemeen best tevreden met deze trainer. Verzorgd voetbal met veel variatie in de aanvallen zoals dat bij AZ hoort. Heus er zitten zaadpotten tussen maar echt niet meer dan bij Slot. De negatieve boventoon die hier op het forum heerst is verre van de realiteit.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6542
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

FugAZi schreef: 25 mei 2023, 10:21 Spannend! Zakt hij terug naar de 7,4 of blijft de 7,8 staan.

Ik ben over het algemeen best tevreden met deze trainer. Verzorgd voetbal met veel variatie in de aanvallen zoals dat bij AZ hoort. Heus er zitten zaadpotten tussen maar echt niet meer dan bij Slot. De negatieve boventoon die hier op het forum heerst is verre van de realiteit.
Helemaal mee eens. Niet te hopen dat PSV hem oppikt. Goh wat zou ik daar van balen.

Zuiderweg 72A, 1456 NH Wijdewormer
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Ferry schreef: 25 mei 2023, 07:01 De blessures zijn van alle jaren. Slot had blessures bij bijvoorbeeld Stengs en Boadu. Daar moet een technische staf echt mee kunnen dealen.
Je suggereert dat Jansen dit seizoen slechts met een gemiddeld aantal belangrijke blessures te maken had. Ik ben geen groot fan van Jansen, maar dat lijkt me niet waar. Het waren er meer en veel waren er tegelijkertijd voorin of tegelijkertijd centraal achterin.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 25 mei 2023, 10:49 Helemaal mee eens. Niet te hopen dat PSV hem oppikt. Goh wat zou ik daar van balen.

Zuiderweg 72A, 1456 NH Wijdewormer
:lol:
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3205
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

FugAZi schreef: 25 mei 2023, 10:21 Ik ben over het algemeen best tevreden met deze trainer. Verzorgd voetbal met veel variatie in de aanvallen zoals dat bij AZ hoort. Heus er zitten zaadpotten tussen maar echt niet meer dan bij Slot. De negatieve boventoon die hier op het forum heerst is verre van de realiteit.
Mij gaat het er meer om, als er dan concrete interesse komt of er geen beter alternatieven zijn.
Op de momenten waar AZ kon toeslaan hebben ze hoe je het ook wend, steeds verzaakt. Hier had v.d Brom die ook prima presteerde en van AZ feitelijk een vaste top 4 player heeft gemaakt, ook last van. Je moet als club blijven doorgroeien en dan is wellicht een wisseling van de wacht nog niet eens zo slecht, of je moet Pascal als onmisbaar beschouwen, zoals Feyenoord dat met Slot vind.
Gesloten