Pascal Jansen (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.

Hoe blij ben je met Pascal Jansen? (Gezien alle prestaties van AZ onder zijn trainerschap)

1
29
31%
2
2
2%
3
10
11%
4
7
8%
5
6
6%
6
11
12%
7
10
11%
8
10
11%
9
2
2%
10
6
6%
 
Totaal aantal stemmen: 93
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 24 mei 2023, 09:51 Niet als je kijkt naar de omstandigheden. Het probleem is dat de meeste supporters heel zwart-wit denken. In die periode ontbraken Pavlidis, Karlsson en Odgaard geregeld en was Dani de Wit nog niet aanwezig. Ten daarbij op de nog langer afwezige spelers.
Ik ben het hier met differentcook eens (!). En de term 'zwart-wit' denken is ook bijzonder. Blessures, schorsingen zijn van alle tijden. Daarop dien je te participeren als technische staf.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 24 mei 2023, 10:49 Ik ben het hier met differentcook eens (!)
🥳
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 24 mei 2023, 10:04 Ja, de kritiek die ik hier benoem is tweeledig, eerste gaat over de medische staff, tweede over de trainersstaff. Er is zeker te lang doorgespeeld of te vroeg begonnen, sowieso Pavlidis, Evjen, Vanheusden, De Wit en Karlsson
3 ledig en misschien wel de belangrijkste: de spelers! De Wit en Karlsson geven allebei toe dat ze afgeremd moesten worden en zelf de grenzen steeds (te snel) opzochten.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

FugAZi schreef: 24 mei 2023, 11:07 3 ledig en misschien wel de belangrijkste: de spelers! De Wit en Karlsson geven allebei toe dat ze afgeremd moesten worden en zelf de grenzen steeds (te snel) opzochten.
Hierbij vind ik dat de medische staff uiteindelijk verantwoordelijk is.
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 24 mei 2023, 11:09 Hierbij vind ik dat de medische staff uiteindelijk verantwoordelijk is.
Moeilijk, als de speler expres te rooskleurige informatie geeft, dan ga je lekker het bos in met je witte jas.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

FugAZi schreef: 24 mei 2023, 11:12 Moeilijk, als de speler expres te rooskleurige informatie geeft, dan ga je lekker het bos in met je witte jas.
Zoveel mogelijk meten, zorgen voor een goede routine van uitwisseling en kritisch zijn; kortom zorg ervoor dat je zelf voldoende zeker bent
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 24 mei 2023, 11:13 Zoveel mogelijk meten, zorgen voor een goede routine van uitwisseling en kritisch zijn; kortom zorg ervoor dat je zelf voldoende zeker bent
Tja pijn is nog steeds niet meten.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

FugAZi schreef: 24 mei 2023, 11:15 Tja pijn is nog steeds niet meten.
Als nu zelfs chronische pijn te meten is ... :)
https://www.nu.nl/wetenschap/6264726/we ... -pijn.html
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 24 mei 2023, 11:18 Als nu zelfs chronische pijn te meten is ... :)
https://www.nu.nl/wetenschap/6264726/we ... -pijn.html
Nee Cook pijn in je enkel of bovenbeen is bij een normale controle niet te meten (dit onderzoek is een totaal andere categorie) . Als de speler zou willen (jong, onbesuisd en met geldingsdrang) zou hij alle dokters voor de gek kunnen houden. Meer dan 50% van de diagnose is het uitvragen van patiënt.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

FugAZi schreef: 24 mei 2023, 11:25 Nee Cook pijn in je enkel of bovenbeen is bij een normale controle niet te meten (dit onderzoek is een totaal andere categorie) . Als de speler zou willen (jong, onbesuisd en met geldingsdrang) zou hij alle dokters voor de gek kunnen houden. Meer dan 50% van de diagnose is het uitvragen van patiënt.
Ja, was semi-serieus (om te zeggen dat er meer mogelijk is dan je allicht denkt - ik sluit niet uit dat adhv hersensignalen er iets op kan vallen). Je kunt het allicht vaststellen adhv stofjes. Maar je moet sowieso ervoor zorgen dat je niet eenvoudig voor de gek gehouden kan worden en dat het niet bij een speler opkomt om niet eerlijk te zijn.
we can come an end
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1183
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Pascal heeft er een extra optie bij naast Feyenoord. :wink:

Martens volgend jaar aan het roer =D>
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

DeTorenburch schreef: 24 mei 2023, 11:34 Pascal heeft er een extra optie bij naast Feyenoord. :wink:

Martens volgend jaar aan het roer =D>
Welke optie heeft Jansen dan nog meer?
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1183
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

sister of mercy schreef: 24 mei 2023, 11:44 Welke optie heeft Jansen dan nog meer?
In Eindhoven is zojuist een vacature vrij gekomen. Die club past precies bij het spel van Jansen.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3150
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

differentcook schreef: 24 mei 2023, 11:09 Hierbij vind ik dat de medische staff uiteindelijk verantwoordelijk is.
Je weet dat je f al een hele tijd blijft hangen als je staf tikt?
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

dirkjan schreef: 24 mei 2023, 12:02 Je weet dat je f al een hele tijd blijft hangen als je staf tikt?
'Staff' is een Engels woord. Omdat het Nederlandse woord 'staf' al bestaat voor een stok die je vast kan houden (zoals die van Sinterklaas), gebruik ik de originele Engelse term

correctie: ik zie nu dat de betekenis van het woord 'staf' als personeel, een herkomst heeft die afgeleid is van de 'staf' die de betekenis van stok heeft:
https://etymologie.nl/cgi/b/bib/bib-idx ... rd;q1=staf

--> ik zal daarom voortaan 'staf' gaan gebruiken
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

ForzAZ schreef: 24 mei 2023, 10:46 Dus dat zij rustig naast de hoofdtrainer blijven zitten is toch geen graadmeter voor hun kwantitatieve en kwalitatieve inzet!
Tussen rustig of een beetje vooruit zitten te staren zit wel een groot verschil. Ik zie weinig overleg.
Maar goed, ik kan het mis hebben. Wie weten vullen ze Jansen heel goed aan en zijn tactisch goed onderlegd.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

sister of mercy schreef: 24 mei 2023, 11:44 Welke optie heeft Jansen dan nog meer?
Je zult zien als AZ, waar alles nu zowat terug is op volgens mij Indi na, het ultra zwakke PSV in Alkmaar te kijk zet (die mogelijkheden hebben ze)
met het opstappen Van Nistelrooij, Pascal wel eens 'de grote kandidaat gaat worden' .
Mark my words, Jansen gaat daar een belangrijke kandidaat zijn waar hij ook als hoofd jeugdopleiding tm 2018 heeft gewerkt.
De club en TD Marcel Brands kent Pascal bijzonder goed en als PSV de voorkeur geeft aan een Nederlandse trainer zal het snel bij hem uit komen want de manier van werken en communiceren sluit bij die club perfect aan, veel meer dan een bijv. een trainer als Bosz.
De vraag is dan of Huiberts hem veel in de weg zal leggen.
Laatst gewijzigd door De Rode Baron op 24 mei 2023, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

De Rode Baron schreef: 24 mei 2023, 12:42 Je zult zien als AZ, waar alles nu zowat terug is op volgens mij Indi na, het ultra zwakke PSV in Alkmaar te kijk zet (die mogelijkheden hebben ze)
met het opstappen Van Nistelrooij, Pascal wel eens 'de grote kandidaat gaat worden' .
Mark my words, Jansen gaat daar een belangrijke kandidaat zijn waar hij ook als hoofd jeugdopleiding tm 2018 heeft gewerkt.
De club en TD Marcel Brands kent Pascal goed en als PSV een Nederlandse trainer zoekt zal het snel bij hem uit komen.
Pascal is niet zo'n opportunist als Slot
Nog afwachten hoe zich het gaat ontwikkelen bij 010, maar de kans is dus heel groot dat alleen AZ van de top 5 het nieuwe seizoen ingaat met de huidige trainer.
Ik realiseer me dat er forummers zijn die dat niet als goed nieuws zien ;-), maar continuïteit en stabiliteit zijn enorm belangrijk voor succes.
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DeTorenburch schreef: 24 mei 2023, 11:34
Martens volgend jaar aan het roer =D>
Ik schat Sierksma toch wel 2 gradaties hoger in dan Martens.

Laat Jansen nog maar 1 of 2 jaar zitten en schuif dan Sierksma door.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ-073 schreef: 24 mei 2023, 13:02 Pascal is niet zo'n opportunist als Slot
Zeker niet. prima persoon. Maar wie weet gunt Huiberts het hem wel, zeker als er een vergoeding tegenover staat.
Ik weet niet hoe ambitieuze personen als Eenhoorn en Huiberts als ze heel eerlijk zijn tegen dit seizoen aankijken maar zo'n Ron Jans valt nog wel uit zijn naderende pensioen te halen. Het schept dus ook wel weer ruimte voor veranderingen mocht er zoals ik verwacht, concrete interesse vanuit Eindhoven voor Jansen komen.
Gesloten