Fortuna Sittard-AZ (zo 16 apr, 20.00u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Langedijk schreef: 17 apr 2023, 12:15 Dat is opmerkelijk. Want hij komt pas 12 jaar bij AZ en ik 38.

Maar op andere fora is het blijkbaar veel gezelliger en worden overbetaalde dissonanten opgehemeld. Genuanceerde discussies over looplijnen, de kleur van de paprika en de kwaliteit van koffiemachines? Misschien alleen bij Den Bosch en andere clubs zonder ambities of toekomst.

Je weet dat dit een voetbalforum is en geen forum over wetenschap, techniek of lifestyle? Commentaar leveren hoort nu eenmaal bij voetbal en dat is altijd zo geweest. Kijk eens op televisie.
Ik ben opgegroeid op 500 meter van de Hout en heb oa Chris Dekker zien scoren tegen 020 voor de beker, Wim de Jager tegen Heerenveen etc, etc
Die 38 jaar win ik dus makkelijk, ook al ben ik verhuisd, maar daar gaat het niet om

Commentaar kan ook inhoudelijk en niet op basis van de uiterst negatieve algemeenheden die jij en nog veel meer forummers uiten over spelers, de trainer etc.
Zoals Panta, die vele malen beter is dan jij en nog aantal andere forummers alsmaar herhalen op basis van hun vooraf vaststaande mening.
Hij is niet de nieuwe Nesta of Van Dijk, maar ook lang niet zo slecht als jullie maar eindeloos blijven herhalen (nuance weet je wel ;-) )
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11178
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ-073 schreef: 17 apr 2023, 15:59 Die 38 jaar win ik dus makkelijk, ook al ben ik verhuisd, maar daar gaat het niet om
Daar ging het me inderdaad niet om. Ik zette die 38 jaar alleen af tegen de 12 van ‘passant’ Hatzidiakos. De man is nog nooit afgerekend op zijn inzet, clubliefde of gedrag. Alleen op zijn (wan)prestaties, gebrek aan zelfreflectie en domme teksten.

Hij staat op dit moment gewoon symbool voor iets dat AZ altijd heeft gekenmerkt: dissonanten die mogen blijven staan. Talloze voorbeelden te noemen. Ofwel door een blinde trainer, ofwel door een gebrek aan alternatieven. Het is topsport en dan moet je presteren, zeker voor het absurde salaris dat ze vangen. Chris Dekker en Wim de Jager kregen dat niet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

:evil:
AZ-073 schreef: 17 apr 2023, 15:59 Ik ben opgegroeid op 500 meter van de Hout en heb oa Chris Dekker zien scoren tegen 020 voor de beker, Wim de Jager tegen Heerenveen etc, etc
Die 38 jaar win ik dus makkelijk, ook al ben ik verhuisd, maar daar gaat het niet om

Commentaar kan ook inhoudelijk en niet op basis van de uiterst negatieve algemeenheden die jij en nog veel meer forummers uiten over spelers, de trainer etc.
Zoals Panta, die vele malen beter is dan jij en nog aantal andere forummers alsmaar herhalen op basis van hun vooraf vaststaande mening.
Hij is niet de nieuwe Nesta of Van Dijk, maar ook lang niet zo slecht als jullie maar eindeloos blijven herhalen (nuance weet je wel ;-) )
Ook ik kom al, ik denk een jaar of 50, bij AZ en onderschrijf je woorden. Wat echter niet helpt is dat hij soms stilstaat en als Johan Cruijff in zijn beste dagen gaat wijzen. Dat geeft een soort arrogante indruk, dat ik mij dan rot erger. Snelheid uit het spel en totaal ongeloofwaardig.
Plaats reactie