Yusuf Barasi (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Dit vindt Yusuf van jullie kritiek:

Afbeelding

:-#
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Bijpassend
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 09 jan 2023, 23:37 In het interview na afloop van jong AZ werd Yusuf gevraagd of hij wist hoeveel een bal kost, omdat hij na een gescoorde penalty de bal uit het stadion schoot (waarvoor hij geel kreeg). Hij zei dat AZ dat wel zou betalen. Een foute beurt voor hem.
Wel even met de juiste context vermelden. Hij zei dat met een lach. Zelf gaf hij al aan dat het een domme actie was, waarna de verslaggever vroeg of hij wist hoeveel zo'n bal kost. Daarop gaf hij aan dat hij dat niet wist. Toen de verslaggever daaarna zei dat die ballen soms wel 150 kosten, antwoordde Barasi met een lach: 'Ooh, dan is ie voor AZ'.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ 4 Life schreef: 11 jan 2023, 12:13 Wel even met de juiste context vermelden. Hij zei dat met een lach. Zelf gaf hij al aan dat het een domme actie was, waarna de verslaggever vroeg of hij wist hoeveel zo'n bal kost. Daarop gaf hij aan dat hij dat niet wist. Toen de verslaggever daaarna zei dat die ballen soms wel 150 kosten, antwoordde Barasi met een lach: 'Ooh, dan is ie voor AZ'.
Context dat het met een lach was?
Ik vond het geen geslaagde 'grap' (en ook geen geslaagde actie). Verder niet heel belangrijk
we can come an end
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 11 jan 2023, 12:37 Context dat het met een lach was?
Ik vond het geen geslaagde 'grap' (en ook geen geslaagde actie). Verder niet heel belangrijk
Nee, maar zoals het was opgeschreven kreeg ik de indruk dat hij heel verongelijkt voor de camera stond en schouderophalend zei: "AZ betaalt wel". Dat was dus niet zo en dat is wel een belangrijk detail want nu creëer je dus onbewust wel een bepaald beeld.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZ 4 Life schreef: 11 jan 2023, 13:28 Nee, maar zoals het was opgeschreven kreeg ik de indruk dat hij heel verongelijkt voor de camera stond en schouderophalend zei: "AZ betaalt wel". Dat was dus niet zo en dat is wel een belangrijk detail want nu creëer je dus onbewust wel een bepaald beeld.
Ja mijn idee was er ook zeker geen kwaad in de zin. Hij probeerde een grapje te maken, maar het kwam er niet lekker uit en toen werd het ongemakkelijk. Wel een domme actie natuurlijk.
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Waar volwassen kerels zich druk om maken 😂😂.
Mezelf incluis hoor 😇
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

lowietje schreef: 11 jan 2023, 21:03 Waar volwassen kerels zich druk om maken 😂😂.
Mezelf incluis hoor 😇
Ben jij de vriendin van antti?
we can come an end
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Helaas, weer een fletse invalbeurt. Hij vecht en sleurt, maar ontbeert de duelkracht er écht iets mee te doen. Verhuur hem aub nog deze window zodat ie bij een eredivisionist wat meer ervaring op kan doen. Bij AZ gaat het hem zo toch niet worden.
____________
Hoc est nihil
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Grifo schreef: 28 jan 2023, 22:01 Helaas, weer een fletse invalbeurt. Hij vecht en sleurt, maar ontbeert de duelkracht er écht iets mee te doen. Verhuur hem aub nog deze window zodat ie bij een eredivisionist wat meer ervaring op kan doen. Bij AZ gaat het hem zo toch niet worden.
Mee eens. Daarom haal versterking voorin Huiberts. Barasi maakt echt geen verschil.
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

ForzAZ schreef: 29 jan 2023, 08:40 Mee eens. Daarom haal versterking voorin Huiberts. Barasi maakt echt geen verschil.
Zo is dat. Kopen, kopen, kopen.....!!!
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
DSBBANK
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 okt 2018, 12:46

Voltreffer Vick schreef: 29 jan 2023, 10:22 Zo is dat. Kopen, kopen, kopen.....!!!
Waarom ben jij zo anti kopen?
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

DSBBANK schreef: 29 jan 2023, 10:49 Waarom ben jij zo anti kopen?
Omdat we maar 11 spelers kunnen opstellen. Als je voor iedere tijdelijke blessure een speler erbij koopt, dan ga je failliet. Daarnaast zet AZ vol (en succesvol) in op de jeugdopleiding. Die kan je dan wel opdoeken. Overigens ben ik het met je eens dat Barasi niet goed genoeg is maar volgens mij loopt er nog genoeg aanstormen talent rond bij de jeugd.
Laatst gewijzigd door Voltreffer Vick op 29 jan 2023, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
WatIsHetTochFijn
Herry en/of Berry
Berichten: 70
Lid geworden op: 03 jan 2023, 15:54

Grifo schreef: 28 jan 2023, 22:01 Helaas, weer een fletse invalbeurt. Hij vecht en sleurt, maar ontbeert de duelkracht er écht iets mee te doen. Verhuur hem aub nog deze window zodat ie bij een eredivisionist wat meer ervaring op kan doen. Bij AZ gaat het hem zo toch niet worden.
Hij mist verfijning en techniek, zo lijkt het. Hij werkt in ieder geval keihard, want ik zag hem gisteren meerdere keren ballen terug winnen door vol het duel aan te gaan. Daar ligt het dus zeker niet aan.

Geen slecht idee om ervaring op te doen bij een andere eredivisie club. Cambuur?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Voltreffer Vick schreef: 29 jan 2023, 10:54 Omdat we maar 11 spelers kunnen opstellen. Als je voor iedere tijdelijke blessure een speler erbij koopt, dan ga je failliet. Daarnaast zet AZ vol (en succesvol) in op de jeugdopleiding. Die kan je dan wel opdoeken.
Volgens mij hebben ze Evjen en Allouch zojuist verkocht. Blijft over Barasi en Brederode. Lahdo vind Jansen ogenschijnlijk niet eens goed genoeg voor een invalbeurt. Dat is veel te licht. Ook met het oog op volgende zomer.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Voltreffer Vick schreef: 29 jan 2023, 10:22 Zo is dat. Kopen, kopen, kopen.....!!!
Als wat je in huis hebt niet van voldoende niveau is om de top van de eredivisie aan te vallen dan zul je iets moeten doen toch?

Pavlidis is onze meest constante gevaarlijke aanvaller, degene die de meeste goals maakt, degene die voorin de ballen vast houdt en verdeelt, maar in armoede naar 10 moet. Dan komt lichtgewicht Barasi die bij Jong AZ ook niet het verschil maakt. Leuk en goed hoor onze jeugdspelers, maar uiteindelijk gaat het om de gewenste hoge kwaliteit brengen op de mat!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Tijdens de AZ podcast werd gezegd dat Lahdo tijdens het trainingskamp vorige maand echt heel goed was en echt opviel.

Dat soort dingen lijken Jansen niks te boeien, lieverdje van Brederode en Barasi die vrij weinig laten zien bij Jong AZ krijgen gewoon weer de voorkeur.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Wildcat schreef: 29 jan 2023, 11:35 Tijdens de AZ podcast werd gezegd dat Lahdo tijdens het trainingskamp vorige maand echt heel goed was en echt opviel.

Dat soort dingen lijken Jansen niks te boeien, lieverdje van Brederode en Barasi die vrij weinig laten zien bij Jong AZ krijgen gewoon weer de voorkeur.
Zegt mij niet zoveel wat die NHD gasten zeggen. Ik zag laatst Lahdo bij Jong AZ tegen Jong Utrecht heel matig spelen. Maar belangrijk is vooral of je zijn snelheid met een invalbeurt tactisch goed kan gebruiken en daarbij voorin ballen vast houdt.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Voltreffer Vick schreef: 29 jan 2023, 10:54 Omdat we maar 11 spelers kunnen opstellen. Als je voor iedere tijdelijke blessure een speler erbij koopt, dan ga je failliet. Daarnaast zet AZ vol (en succesvol) in op de jeugdopleiding. Die kan je dan wel opdoeken. Overigens ben ik het met je eens dat Barasi niet goed genoeg is maar volgens mij loopt er nog genoeg aanstormen talent rond bij de jeugd.
Als iemand die meestal zelf begint over onze eigen jeugd:
Ik weet niet of onze jeugd er voorin momenteel klaar voor is, heb nou niet echt bij iemand voorin het idee dat ie op punt van doorbreken staat. Daar komt dan ook nog eens bij dat de meest productieve speler (Allouch) recentelijk van de hand is gedaan, die had het blijkbaar ook niet volgens onze technische staf.

Realistisch gezien kom je dan momenteel uit bij Meerdink en Griffith en om eerlijk te zijn had ik eerder verwacht dat die van de hand zouden zijn gedaan dan Allouch.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

DeZuivelDuivel schreef: 29 jan 2023, 13:37 Als iemand die meestal zelf begint over onze eigen jeugd:
Ik weet niet of onze jeugd er voorin momenteel klaar voor is, heb nou niet echt bij iemand voorin het idee dat ie op punt van doorbreken staat. Daar komt dan ook nog eens bij dat de meest productieve speler (Allouch) recentelijk van de hand is gedaan, die had het blijkbaar ook niet volgens onze technische staf.

Realistisch gezien kom je dan momenteel uit bij Meerdink en Griffith en om eerlijk te zijn had ik eerder verwacht dat die van de hand zouden zijn gedaan dan Allouch.
Als je kijkt naar onze jeugd dan zie ik op dit moment aanvallend nog geen speler die het aan zou moeten kunnen, ook Barasi niet.
Qua middenvelders en ook verdedigers komt er best een hoop aan dat weer wel
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Plaats reactie