Toch is mijn vermoeden dat Karlsson het hardst is aanpakt door de anderen in de selectie. Die is feitelijk de gene die de afspraken niet is nagekomen (voor de zoveelste keer, laat hij zijn man lopen). De anderen grijpen (net) mis, dat gebeurt 100 keer in een wedstrijd door haast alle spelers, maar alleen bij tegendoelpunten wordt daar met een vergrootglas naar gekeken. Karlsson laat trouwens wel zien dat hij het eindelijk is een keer geleerd heeft de laatste wedstrijden.Langedijk schreef: ↑17 jan 2023, 18:40 Prima, ook Karlsson en Beukema hadden meer kunnen doen. Dan zijn er 4 verantwoordelijk voor die 1-1 maar de 2 die ik noem zitten daar nog steeds bij. Als Hatzidiakos beter staat opgesteld kan hij die voorzet gewoon onderscheppen. Hij is de verdediger, niet Karlsson.
Overige eredivisie wedstrijden II
- Langedijk
- Technisch directeur
Dat lijkt me sterk. Karlsson zal misschien op zijn flikker hebben gehad maar Hatzidiakos komt de afspraken ook voor de zoveelste keer niet na. Die staat namelijk weer eens te maffen. Omgekeerd zullen de andere spelers Hatzidiakos niet aanpakken als hij 8 keer per wedstrijd een zwakke dieptepass op Karlsson geeft.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
- salmonyappi
- Harde Kern
…eens een keer…FugAZi schreef: ↑17 jan 2023, 18:54 Toch is mijn vermoeden dat Karlsson het hardst is aanpakt door de anderen in de selectie. Die is feitelijk de gene die de afspraken niet is nagekomen (voor de zoveelste keer, laat hij zijn man lopen). De anderen grijpen (net) mis, dat gebeurt 100 keer in een wedstrijd door haast alle spelers, maar alleen bij tegendoelpunten wordt daar met een vergrootglas naar gekeken. Karlsson laat trouwens wel zien dat hij het eindelijk is een keer geleerd heeft de laatste wedstrijden.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Dat klinkt toch niet, "eens een keer" . Ik hoop snel een aanpassing van de Nederlandse taal.
- salmonyappi
- Harde Kern
Eens een keer is gewoon Nederlands. Is een keer betekent niks. Je gebruikt gewoon een verkeerd woord.
Net zo erg als “me moeder” e.d.
-
- Invaller
Jeetje, net zo erg als je moeder? Waarom moet je die erbij halen in deze discussie?salmonyappi schreef: ↑18 jan 2023, 13:29 Eens een keer is gewoon Nederlands. Is een keer betekent niks. Je gebruikt gewoon een verkeerd woord.
Net zo erg als “me moeder” e.d.
-
- Fanatic
PSV achter tegen Emmen en met 10 man...
Die hebben toch echt hun kansen op het kampioenschap verkocht. Wat een beleid.
Nu ook geruchten over Veerman...
-
- Fanatic
Ik ben geen PSV-volger, maar ik denk dat er wat lijken uit de kast zijn gedonderd na het vertrek van John de Jong. Er kon (naar verluidt) van de transfersom van Gakpo ook vrijwel niets opnieuw worden geïnvesteerd
- salmonyappi
- Harde Kern
Die tobclubs toch ook…….Jammer dat Feyenoord geen problemen heeft…..
Maar eh, wij mopperen wel erg op onze trainer, sommige spelers en het beleid, maar kijk eens bij de rest…….
Maar eh, wij mopperen wel erg op onze trainer, sommige spelers en het beleid, maar kijk eens bij de rest…….
- Langedijk
- Technisch directeur
Zal ik me daar ook op de forums melden?salmonyappi schreef: ↑24 jan 2023, 20:15 Die tobclubs toch ook…….Jammer dat Feyenoord geen problemen heeft…..

Laatst gewijzigd door Langedijk op 25 jan 2023, 08:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- salmonyappi
- Harde Kern
-
- Co
Ik vind het jammer voor van Nistelrooy, Til en in mindere mate Simons. Die hebben voor mij wel de gunfactor.
Er lijkt inderdaad in stilte iets goed financieel mis in Eindhoven.
Er lijkt inderdaad in stilte iets goed financieel mis in Eindhoven.
- Langedijk
- Technisch directeur
Van Nistelrooij: ja. Die had het redelijk op de rit en ziet opeens zijn beste spelers verkocht worden. Hij is bovendien onderaan de ladder begonnen, in tegenstelling tot over het paard getilde figuren als Van Basten en de Boer.DeZuivelDuivel schreef: ↑24 jan 2023, 23:42 Ik vind het jammer voor van Nistelrooy, Til en in mindere mate Simons. Die hebben voor mij wel de gunfactor.
Til: nee. Een hele beperkte voetballer die voor het geld heeft gekozen en daarna nog is opgepikt door 2 topclubs. Guus mag echt blij zijn dat hij op dit niveau mee mag doen.
Simons: nee. Was bovendien schuldig aan de 1-0 gisteren.
-
- Glory-hunter
Til heeft met zijn volle verstand gekozen Feyenoord te passeren voor PSV, omdat ze een paar stuivers meer betaalden. Dat terwijl zijn tekortkomingen al duidelijk zichtbaar waren. Humoristisch genoeg is zijn opvolger (Simansky) aanzienlijk beter dan hem, nog goedkoper ook trouwens.
'Deze spelers zijn niet top. Het zijn goede spelers die topspelers willen worden.' ~ Louis van Gaal, juli 2008
- AlkmaarForever
- Reservespeler
-
- Fanatic
Szymanski is zeker beter, maar niet goedkoper. Ze worden/werden beide gehuurd door Feyenoord, Til is daarna voor 3m naar PSV gegaan, op Szymanski zit een koopoptie van 10m.MarkusHenriksen19 schreef: ↑25 jan 2023, 12:56 Til heeft met zijn volle verstand gekozen Feyenoord te passeren voor PSV, omdat ze een paar stuivers meer betaalden. Dat terwijl zijn tekortkomingen al duidelijk zichtbaar waren. Humoristisch genoeg is zijn opvolger (Simansky) aanzienlijk beter dan hem, nog goedkoper ook trouwens.
-
- Fanatic
Mauro net zo lang schorsen als dat deze jongen niet kan spelen. Belachelijke overtreding.AlkmaarForever schreef: ↑25 jan 2023, 14:07 Knieschijf uit de kom geweest, die jongen is maanden zoet.