Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Shota-Arveladze schreef: 25 jan 2023, 09:49 PSV in Crisis.... ajax in Crisis...

Dit is potver het jaar dat we kampioen kunnen worden.... Als ze nu Karlsson laten gaan word ik gek hoor..
Tenzij er iemand wordt gehaald die beter is dan Karlsson
we can come an end
Gebruikersavatar
Kass
Seizoenkaarthouder
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 feb 2005, 07:49
Locatie: Rotterdam

Shota-Arveladze schreef: 25 jan 2023, 09:49 PSV in Crisis.... ajax in Crisis...

Dit is potver het jaar dat we kampioen kunnen worden.... Als ze nu Karlsson laten gaan word ik gek hoor..
Gelukkig heeft het gedoe met een normale keeper vinden ons geen punten gekost... Alles staat nog veel te dicht bij elkaar. Met een beetje pech wordt AZ 5e. Vooral voor wedstrijden als Go Ahead uit maak ik mij het meeste zorgen. Maar goed, als je de balans opmaakt halverwege het seizoen, heeft Max een positieve transferbalans en een elftal neergezet dat 2e staat. Als[ het zo eindigt heeft hij gewoon een topprestatie neergezet.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Een matig en wisselend AZ staat 2e halverwege het seizoen...

Als AZ nu in vorm raakt...... :bow: :hart:
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ik wil niks jynxen maar het voelt wel alsof we een momentum te pakken hebben na de winterstop en alsof het in de koppen ook goed zit, iedereen gefocussed op het doel en dat men zich prima kan opladen voor potten. Ook tegen minder sprekende namen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wildcat schreef: 25 jan 2023, 10:30 Ik wil niks jynxen maar het voelt wel alsof we een momentum te pakken hebben na de winterstop en alsof het in de koppen ook goed zit, iedereen gefocussed op het doel en dat men zich prima kan opladen voor potten. Ook tegen minder sprekende namen.
Twee zwaluwen maken nog geen lente. Maar ook ik heb de indruk dat sinds Valencia het mentaal (en fysiek) erg goed zit
we can come an end
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Bombaman schreef: 23 jan 2023, 21:04 Ik heb dat inderdaad ook meermaals gehoord. Maar kan het niet zo zijn dat Teun zich gewoon veel sneller ontwikkeld heeft nadat hij op zijn 19e "noodgedwongen" in de basis kwam? Peer is nu 22 en heeft het met een schamel invalbeurtje moeten doen. Denk dat dat uiteindelijk ook wel een rol gespeeld kan hebben.
Dat denk ik niet. Teun heb ik een aantal keer bij Jong AZ gezien in de KKD en toen stak hij er al met kop en schouders bovenuit. In tegenstelling tot zijn broertje. Het is natuurlijk ook niet zo'n hele eerlijke vergelijking, want Teun is natuurlijk international. Die behoort dus tot de beste acht middenvelders van Nederland. Dat je dat niveau niet haalt is an sich geen schande.

Aan de andere kant zie je wel vaker dat jongens die in onder 15 de beste zijn van hun lichting het uiteindelijk niet halen. Terwijl jongens die maar net mogen blijven, vier jaar later grote talenten blijken. Wat dat betreft is het op die jonge leeftijd heel moeilijk in te schatten waar men eindigt.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Was nou maar de markt opgegaan :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11140
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Je hebt nog 3 dagen voor een rechtsback en CV
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 28 jan 2023, 21:54 Was nou maar de markt opgegaan :lol:
Of lekker 20 miljoen vangen voor Karlsson, dat bedrag gaan we nooit meer vangen na dit drama seizoen van hem.

Zwaar overschat
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wildcat schreef: 28 jan 2023, 21:58 Of lekker 20 miljoen vangen voor Karlsson, dat bedrag gaan we nooit meer vangen na dit drama seizoen van hem.

Zwaar overschat
Dat zei ik al voor de zomer :wink:
IJzer smeden wanneer het heet is, inmiddels is het behoorlijk afgekoeld.
PSV is nog ernstig op zoek naar een buitenspeler. Misschien tikken die nog 16-17 miljoen voor hem af nu.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DSBBANK
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 okt 2018, 12:46

Heeft nog 3 dagen de tijd om een fatsoenlijke centrale verdediger + rechtsback te halen, wil je een gooi doen naar de titel. Anders ook nooit meer over ‘ambitie’ beginnen. Ongelofelijk dat het weer op het laatste moment aankomt
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Wildcat schreef: 28 jan 2023, 21:58 Of lekker 20 miljoen vangen voor Karlsson, dat bedrag gaan we nooit meer vangen na dit drama seizoen van hem.

Zwaar overschat
Nog deze window Karlsson voor 15 miljoen verkopen en dan voor 10 miljoen Taylor Booth bij Utrecht weg kopen!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11140
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

ForzAZ schreef: 29 jan 2023, 08:44 Nog deze window Karlsson voor 15 miljoen verkopen en dan voor 10 miljoen Taylor Booth bij Utrecht weg kopen!
Nee joh. Die had gisteren een topdag omdat hij samen met Bozdogan alle tijd en ruimte kreeg. Valt normaal zelden op.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

ForzAZ schreef: 29 jan 2023, 08:44 Nog deze window Karlsson voor 15 miljoen verkopen en dan voor 10 miljoen Taylor Booth bij Utrecht weg kopen!
Duo Karlsson de Wit liep gisteren prima, goal 5 heerlijke 1/2 en schrijf Karlsson niet zo snel af zeg. Waan van de dag. Prachtspeler.
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1646
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

DSBBANK schreef: 28 jan 2023, 23:19 Heeft nog 3 dagen de tijd om een fatsoenlijke centrale verdediger + rechtsback te halen, wil je een gooi doen naar de titel. Anders ook nooit meer over ‘ambitie’ beginnen. Ongelofelijk dat het weer op het laatste moment aankomt
Inderdaad. Bij iedere blessure in de transferwindow direct een vervanger halen. Maakt niet uit hoeveel deze kost!! Dat is beleid!! Maar met de naam DSB Bank verbaast deze opmerking me niet. DSB Bank is immers ook niet failliet gegaan aan de winst maar aan de uitgaven aan schilderijen en een voetbalclub.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6494
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Langedijk schreef: 29 jan 2023, 09:56 Nee joh. Die had gisteren een topdag omdat hij samen met Bozdogan alle tijd en ruimte kreeg. Valt normaal zelden op.
Dan doe je Booth wel tekort. Is nog jong, maar al een paar flinke potjes gespeeld.
DSBBANK
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 okt 2018, 12:46

Voltreffer Vick schreef: 29 jan 2023, 10:11 Inderdaad. Bij iedere blessure in de transferwindow direct een vervanger halen. Maakt niet uit hoeveel deze kost!! Dat is beleid!! Maar met de naam DSB Bank verbaast deze opmerking me niet. DSB Bank is immers ook niet failliet gegaan aan de winst maar aan de uitgaven aan schilderijen en een voetbalclub.
Dus jij bent van mening dat we het de komende weken gaan redden met 2 fitte centrale verdedigers? Waarbij ook nog eens Vanheusden nog niet in staat is om een volledig programma te draaien. Bij de blessure van Beukema vroeg ik niet om een aankoop. Nu Dekker daarbij gekomen is, is het noodzakelijk. Los nog van het niveau van onze verdediging.

Overigens vind ik je laatste opmerking nogal treurig. Maar goed. Snap dat ook jij chagrijnig bent na het puntverlies. Dus het is je vergeven :)
DSBBANK
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 okt 2018, 12:46

ForzAZ schreef: 29 jan 2023, 08:44 Nog deze window Karlsson voor 15 miljoen verkopen en dan voor 10 miljoen Taylor Booth bij Utrecht weg kopen!
Booth speelde gisteren inderdaad een goede pot. Wie wil je vervolgens op links zetten? Zijn toch wel echt twee verschillende posities. Denk dat we eerst naar de verdedigende opties moeten kijken
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1646
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

DSBBANK schreef: 29 jan 2023, 10:28 Dus jij bent van mening dat we het de komende weken gaan redden met 2 fitte centrale verdedigers? Waarbij ook nog eens Vanheusden nog niet in staat is om een volledig programma te draaien. Bij de blessure van Beukema vroeg ik niet om een aankoop. Nu Dekker daarbij gekomen is, is het noodzakelijk. Los nog van het niveau van onze verdediging.

Overigens vind ik je laatste opmerking nogal treurig. Maar goed. Snap dat ook jij chagrijnig bent na het puntverlies. Dus het is je vergeven :)
Maar welke centrale verdediger is goed genoeg voor top eredivisie, nu te koop voor een mooi bedrag en ook nog een direct inzetbaar? Ik ken hem niet. En dank voor de vergiffenis :)
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

DSBBANK schreef: 29 jan 2023, 10:33 Booth speelde gisteren inderdaad een goede pot. Wie wil je vervolgens op links zetten? Zijn toch wel echt twee verschillende posities. Denk dat we eerst naar de verdedigende opties moeten kijken
We hebben Myron van Brederode die denk ik meer van waarde is op linksbuiten dan de volledig droog gevallen Jesper Karlsson. Maar volgens mij kan Taylor Booth behalve in de spits op alle aanvallende posities spelen.

Trouwens ik zie als optie Djordje Mihailovic ook wel hangend op links of rechts indien noodzakelijk.
Plaats reactie