Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Volgens mij staat er optie tot koop, maar ook met een optie om hem terug te kopen.
Zo'n constructie waar AZ er in ieder geval geld aan zal overhouden en het dus voor beide partijen gunstig (kan) zijn.

Het gekozen woord op dat punt laat zich niet zo makkelijk vertalen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 18 jan 2023, 11:29Groningen zou serieuze papieren hebben voor Ekdal.
Die gaat naar Burnley.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AlkmaarForever schreef: 19 jan 2023, 21:18 Die gaat naar Burnley.
Staat inderdaad in Sportsbladet dat hij naar Engeland is om de transfer af te ronden.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Veerman mag weg bij PSV, zou die te porren zijn voor een Alkmaars avontuur? Kan naast Clasie met Reijnders op 10, of gewoon als backup van Clasie/Reijnders.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Lekker dichtbij huis.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DonnyDelano schreef: 24 jan 2023, 16:57 Veerman mag weg bij PSV, zou die te porren zijn voor een Alkmaars avontuur? Kan naast Clasie met Reijnders op 10, of gewoon als backup van Clasie/Reijnders.
Hee AZ, mogen wij Karlsson overnemen voor 15miljoen? "Nee wij verkopen niet aan concurenten, 30 miljoen of wegwezen."

Week later

Hee psv, mogen wij Veerman overnemen voor een paar miljoen, groetjes AZ. Benieuwd naar het antwoord...
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SimonPoulsen schreef: 24 jan 2023, 17:55 Hee AZ, mogen wij Karlsson overnemen voor 15miljoen? "Nee wij verkopen niet aan concurenten, 30 miljoen of wegwezen."

Week later

Hee psv, mogen wij Veerman overnemen voor een paar miljoen, groetjes AZ. Benieuwd naar het antwoord...
Ruiltje?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

SimonPoulsen schreef: 24 jan 2023, 17:55 Hee AZ, mogen wij Karlsson overnemen voor 15miljoen? "Nee wij verkopen niet aan concurenten, 30 miljoen of wegwezen."

Week later

Hee psv, mogen wij Veerman overnemen voor een paar miljoen, groetjes AZ. Benieuwd naar het antwoord...
Zozo, heeft PSV AZ benaderd met een bod van 15m voor Karlsson? Heb ik gemist, ik heb alleen overal gelezen dat Karlsson een mogelijke opvolger voor Gakpo zou zijn. PSV zal Veerman vast liever naar een of andere Turkse club laten gaan, maar dat lijkt me niets voor Veerman. Die krijgt heimwee buiten Noord Holland.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DonnyDelano schreef: 24 jan 2023, 18:15 Zozo, heeft PSV AZ benaderd met een bod van 15m voor Karlsson?
Nee, hij bedoelt het hypothetisch. PSV zal in ieder geval die 6 miljoen terug willen maar niet van AZ. Althans, niet nu.

Ze staan trouwens met 10 man en 1-0 achter in Emmen. Gaat lekker daar.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik had gedacht dat het onlogisch/onmogelijk zou zijn. Maarja volgens het interview met Huiberts zoekt hij dus naar een 10....
Als Veerman en van Nistelrooy gebrouilleerd zijn geraakt en Veerman nu wel haalbaar zou zijn... tja.
Hoewel ik daar niet in geloof natuurlijk, maar stel je voor :o
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 24 jan 2023, 20:15 Ik had gedacht dat het onlogisch/onmogelijk zou zijn. Maarja volgens het interview met Huiberts zoekt hij dus naar een 10....
Als Veerman en van Nistelrooy gebrouilleerd zijn geraakt en Veerman nu wel haalbaar zou zijn... tja.
Hoewel ik daar niet in geloof natuurlijk, maar stel je voor :o
Zou je daar blij mee zijn? Zit ie dan Reijnders/Clasie niet erg in de weg?

En zou Karlsson nu op dit moment überhaupt naar PSV willen? Die leest ook de voetbalsites…….
Op zich is een ruil ook voor te stellen. Ik vind Karlsson een fijne speler om te hebben, maar is ie onmisbaar?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 24 jan 2023, 21:35 Op zich is een ruil ook voor te stellen. Ik vind Karlsson een fijne speler om te hebben, maar is ie onmisbaar?
Een ruil in de zin van Veerman + 15 miljoen = Karlsson neem ik aan?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 24 jan 2023, 22:09 Een ruil in de zin van Veerman + 15 miljoen = Karlsson neem ik aan?
Er zal onderhandeld moeten worden. Van bedragen (lees: waardebepaling van spelers) heb ik geen verstand.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 24 jan 2023, 21:35 Zou je daar blij mee zijn? Zit ie dan Reijnders/Clasie niet erg in de weg?

En zou Karlsson nu op dit moment überhaupt naar PSV willen? Die leest ook de voetbalsites…….
Op zich is een ruil ook voor te stellen. Ik vind Karlsson een fijne speler om te hebben, maar is ie onmisbaar?
Ik doelde niet op een ruil dat stelde iemand anders voor, maar gewoon simpelweg een koop van Veerman.

PSV lijkt het geld nodig te hebben. Er was al ruzie omdat ze Gakpo in de zomer niet verkochten, dus als het geld toen nodig was zal de rekening wel gestegen zijn naar de winter toe. Beetje rare zaken daar, maar als je daar van zou kunnen profiteren.. tja zou zonde zijn als Veerman naar Besiktas zou gaan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 24 jan 2023, 22:56 Ik doelde niet op een ruil dat stelde iemand anders voor, maar gewoon simpelweg een koop van Veerman.

PSV lijkt het geld nodig te hebben. Er was al ruzie omdat ze Gakpo in de zomer niet verkochten, dus als het geld toen nodig was zal de rekening wel gestegen zijn naar de winter toe. Beetje rare zaken daar, maar als je daar van zou kunnen profiteren.. tja zou zonde zijn als Veerman naar Besiktas zou gaan.
Vooral voor Veerman’s carrière (en dan heb ik het niet over centjes…)
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 24 jan 2023, 23:18 Vooral voor Veerman’s carrière (en dan heb ik het niet over centjes…)
Oh om je vraag te beantwoorden:

Ik ben altijd een fan geweest van Veerman, al sinds ie bij Volendam speelde ( net als van de Ven) en ik heb dat altijd een misser van onze scouts gevonden. Maar hij zou wel in de weg staan van de jeugd van dit moment + Mihailovic tenzij die naar de flank verhuist.

Het is een beetje schizofreen: je zou gek zijn als je het niet doet, maar het zou raar zijn als je het wel doet.

Alles onder voorbehoud dat er daadwerkelijk een mogelijkheid is natuurlijk.


Ik lees overigens in reacties dat het bod van Besiktas 3 miljoen zou zijn...
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 582
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

DeZuivelDuivel schreef: 24 jan 2023, 23:30 Oh om je vraag te beantwoorden:

Ik ben altijd een fan geweest van Veerman, al sinds ie bij Volendam speelde ( net als van de Ven) en ik heb dat altijd een misser van onze scouts gevonden. Maar hij zou wel in de weg staan van de jeugd van dit moment + Mihailovic tenzij die naar de flank verhuist.

Het is een beetje schizofreen: je zou gek zijn als je het niet doet, maar het zou raar zijn als je het wel doet.

Alles onder voorbehoud dat er daadwerkelijk een mogelijkheid is natuurlijk.


Ik lees overigens in reacties dat het bod van Besiktas 3 miljoen zou zijn...
Schizofreen als in kopen yeah en dan verhuren aan Volendam.
Misschien moet Max eens gaan kijken of hij vd Belt(Zwolle) kan halen, die lijkt mij meer geschikt als stand-in voor Clasie.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 24 jan 2023, 23:30 Oh om je vraag te beantwoorden:

Ik ben altijd een fan geweest van Veerman, al sinds ie bij Volendam speelde ( net als van de Ven) en ik heb dat altijd een misser van onze scouts gevonden. Maar hij zou wel in de weg staan van de jeugd van dit moment + Mihailovic tenzij die naar de flank verhuist.

Het is een beetje schizofreen: je zou gek zijn als je het niet doet, maar het zou raar zijn als je het wel doet.

Alles onder voorbehoud dat er daadwerkelijk een mogelijkheid is natuurlijk.


Ik lees overigens in reacties dat het bod van Besiktas 3 miljoen zou zijn...
Ik geloof nog niet echt dat Veerman weg mag, hij zit nu net 2 wedstrijden op de bank en is daar ongeveer de 12e á 13e man. PSV heeft hem gewoon nodig (voor de breedte). Het lijkt er meer op dat hij zelf en zijn zaakwaarnemer lopen te morren omdat hij nu eventjes op de bank zit. Daarnaast vind ik dat wij geen ruimte hebben voor hem momenteel, onze basis staat en als je hem voor de bank haalt dan loopt ie hier ook weer te zeuren en kan je Bazoer helemaal afschrijven en de jeugd voorlopig ook weer.

Ik denk dat AZ haar aandacht beter aan andere posities kan spenderen.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

DonnyDelano schreef: 24 jan 2023, 16:57 Veerman mag weg bij PSV, zou die te porren zijn voor een Alkmaars avontuur? Kan naast Clasie met Reijnders op 10, of gewoon als backup van Clasie/Reijnders.
Ja? Mag Veerman al weg bij PSV?

Voor een miljoen of vijf zou ik het als AZ zijnde zeker doen.
"One swallow does not make a summer"
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 633
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Wildcat schreef: 25 jan 2023, 09:19 Ik geloof nog niet echt dat Veerman weg mag, hij zit nu net 2 wedstrijden op de bank en is daar ongeveer de 12e á 13e man. PSV heeft hem gewoon nodig (voor de breedte). Het lijkt er meer op dat hij zelf en zijn zaakwaarnemer lopen te morren omdat hij nu eventjes op de bank zit. Daarnaast vind ik dat wij geen ruimte hebben voor hem momenteel, onze basis staat en als je hem voor de bank haalt dan loopt ie hier ook weer te zeuren en kan je Bazoer helemaal afschrijven en de jeugd voorlopig ook weer.

Ik denk dat AZ haar aandacht beter aan andere posities kan spenderen.
Helemaal mee eens.
Veerman gaat toch zitten mokken als hij zijn zin niet krijgt en hem erin zet op Aanvallend middenveld zit je Mihalovic in de weg dus je kan alleen maar verliezen.

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik liever de veel hier genoemde Vetlesen heb als Veerman is jonger, contract loopt af dus goedkoper en kan je het nog op eventueel halen om te wennen voor volgend seizoen gooien voor de reden dat je hem haalt.
Al zou dat voor dit moment overbodig zijn gezien de bezetting.
Plaats reactie