De topic over oud AZ-spelers II

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 24 jan 2023, 09:25 Dit is praten achteraf denk ik. Wijndal als AZ aanvoerder voor ~10 miljoen naar ajax, dan mag je vooraf meer speeltijd verwachten dan dat hij tot nu toe gekregen heeft. En hij zit er nog maar net, laten we kijken hoe dit zich ontwikkelt. (ik denk eerder dat je anti-ajax sentiment opspeelt)
Dat tussen haakjes klopt! Maar gebaseerd op ervaringen van de afgelopen 30 jaar van AZ-spelers die vergeefs naar ajax zijn gegaan.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Bel Hassani pakt weer eens een volkomen onnodige rode kaart. 2e in korte tijd
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Stengs lijkt me ook enigszins gefrustreerd:

https://twitter.com/ElevenSportsBEn/sta ... kaart.html
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

https://www.vi.nl/nieuws/watford-verlos ... van-elkaar

Wesley Hoedt (28) keert terug naar Engeland. Watford en zijn huidige club Anderlecht hebben op hoofdlijnen een deal over de transfer van de zesvoudig international.

Hoedt kwam in Brussel al enige tijd niet meer aan spelen toe en was dus op zoek naar een nieuwe uitdaging. Die heeft hij nu gevonden bij Watford, waar een contract voor meerdere seizoenen voor hem klaarligt.

Bij Watford gaat Hoedt op promotiejacht, want The Hornets staan momenteel vierde in het Championship. Watford wordt zijn tweede Engelse werkgever na een eerder verblijf bij Southampton. Daarnaast speelde Hoedt voor FC Antwerp, Celta de Vigo, Lazio en AZ.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Bombaman schreef: 29 jan 2023, 20:27 Stengs lijkt me ook enigszins gefrustreerd:

https://twitter.com/ElevenSportsBEn/sta ... kaart.html
Ooit een talent, nu een debiel

Blijft een eng clubje dat Antwerp
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Langedijk schreef: 30 jan 2023, 15:44 Ooit een talent, nu een debiel

Blijft een eng clubje dat Antwerp
Misschien heb ik een hele hoop ander wangedrag gemist hoor, maar 1x een beetje te enthousiast reageren in het veld maakt je toch niet meteen debiel?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12098
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Bombaman schreef: 29 jan 2023, 20:27 Stengs lijkt me ook enigszins gefrustreerd:

https://twitter.com/ElevenSportsBEn/sta ... kaart.html
Alleen te primair gereageerd op een klap in zijn gezicht. Je kunt ook zeggen dat er is gewerkt aan zijn fighting spirit, iets waar je hem eerder misschien op kon bekritiseren.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DonnyDelano schreef: 30 jan 2023, 15:55 Misschien heb ik een hele hoop ander wangedrag gemist hoor, maar 1x een beetje te enthousiast reageren in het veld maakt je toch niet meteen debiel?
Langedijk heeft nu eenmaal andere maatstaven en zet alles expres extreem neer, o.a. om reacties uit te lokken. Ik trap er ook elke keer weer in ;-)
Hij zal zichzelf bovenmatig intelligent vinden……
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik zat AZ te “youtuben” en keek weer eens naar de wedstrijd tegen Partizan in 2019, in Den Haag, drie jaar en twee maanden geleden. Een kutwedstrijd eigenlijk. Met 10 man (Boadu kreeg rood) nog 2-2 in de laatste 7 minuten, twee keer Druijf. De wedstrijd waarin Hatzidiakos langdurig geblesseerd raakte en we ons toch nog plaatste voor de knockoutfase.

Opstelling AZ: Bizot, Svensson, Wuijtens, Wijndal, Hatzidiakos, Koopmeiners, De Wit, Midtsjö, Stengs, Boadu, Idrissi. Druijf viel nog in.

Nog maar twee spelers van dit rijtje spelen bij AZ……..Viel me zomaar op. Zo snel gaat dat dus…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

salmonyappi schreef: 01 feb 2023, 12:13 Zo snel gaat dat dus…….
Wat gaat er zo snel dus?

Bizot en Svensson hebben allebei 4 seizoenen hier gespeeld. Wuytens 4,5 en Midtsjø 5. Panta en De Wit zijn er allebei nog en jeugdexponenten Boadu, Stengs, Wijndal en Koopmeiners zijn allemaal voor een keurig (op Teun na) bedrag verkocht. Logisch voor een opleidingsclub.

Alleen Idrissi is na 2 seizoenen weer vertrokken. Dat is inderdaad snel gegaan. Maar ja, daar hebben we achteraf ook een prima bedrag voor ontvangen als je ziet wat hij daarna heeft gepresteerd.

Sterker nog, even opgezocht: bij AZ lopen nu nog 5 spelers rond die er in seizoen 19/20 ook al waren. Feyenoord en Twente hebben er allebei nog 3 t.o.v. dat seizoen, ajax en PSV 4. Vitesse slechts 2. Alleen Utrecht lijkt een uitzondering op de regel.

De tijden van Kees Kist en Barry van Galen zijn voorbij.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bombaman schreef: 01 feb 2023, 13:18 Wat gaat er zo snel dus?
Ik geef alleen maar aan dat er bijna een compleet ander elftal staat na 3 jaar.
Dus dat mooie verhaal van je was niet echt nodig geweest, maar dank daarvoor.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12098
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 01 feb 2023, 21:35 Ik geef alleen maar aan dat er bijna een compleet ander elftal staat na 3 jaar.
Ja, vind ik ook wel een opmerking erover waard. Alleen kun je hier op iedere opmerking een tegenopmerking verwachten
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 01 feb 2023, 21:38 Ja, vind ik ook wel een opmerking erover waard. Alleen kun je hier op iedere opmerking een tegenopmerking verwachten
Ben benieuwd wat hier dan weer op volgt….:

Al kijkend naar oude wedstrijden zie je hoe we een rechtsback als Svenson missen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

salmonyappi schreef: 01 feb 2023, 21:35 Ik geef alleen maar aan dat er bijna een compleet ander elftal staat na 3 jaar.
Dus dat mooie verhaal van je was niet echt nodig geweest, maar dank daarvoor.
En ik geef aan en onderbouw dat dat de voetballerij van tegenwoordig is.

Maar goed, als jij niet gediend bent van mooie verhalen op je posts, geen probleem hoor.
salmonyappi schreef: 01 feb 2023, 23:45 Ben benieuwd wat hier dan weer op volgt….:

Al kijkend naar oude wedstrijden zie je hoe we een rechtsback als Svenson missen.
Ja.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bombaman schreef: 02 feb 2023, 09:06 En ik geef aan en onderbouw dat dat de voetballerij van tegenwoordig is.

Maar goed, als jij niet gediend bent van mooie verhalen op je posts, geen probleem hoor.
Jammer dat alles wat hier gepost wordt als cynisch wordt gelezen.
Ik bedank je notabene nog voor je verhaaltje…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Kudos voor Aboukhlal. Op dit moment speelt Toulouse tegen Rennes - tussenstand 2-0.
Aboukhlal zette de eerste goal op en maakte zelf de tweede.

Edit: en nu de assist op de 3-0
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Ferry schreef: 12 feb 2023, 12:32 Kudos voor Aboukhlal. Op dit moment speelt Toulouse tegen Rennes - tussenstand 2-0.
Aboukhlal zette de eerste goal op en maakte zelf de tweede.

Edit: en nu de assist op de 3-0
Dit moet voor de Jansen / Aboukhlal bashers toch wel pijnlijk zijn om te lezen.
Blijkt hij ook opgesteld te worden door andere trainer die hem niet van vroeger kennen en ook te scoren

ben benieuwd naar de logische verklaringen van deze deskundigen
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Pikte bij ons natuurlijk ook wel zijn goaltjes mee, maar had nooit een assist, staat nu al op 5 in Frankrijk.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ-073 schreef: 12 feb 2023, 13:50 ben benieuwd naar de logische verklaringen van deze deskundigen
Ligt ook wel een beetje aan het spel van Toulouse in deze wedstrijd. Veel ruimte in de omschakeling. En dan is Aboukhlal natuurlijk best bruikbaar.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

AZ-073 schreef: 12 feb 2023, 13:50 Dit moet voor de Jansen / Aboukhlal bashers toch wel pijnlijk zijn om te lezen.
Blijkt hij ook opgesteld te worden door andere trainer die hem niet van vroeger kennen en ook te scoren

ben benieuwd naar de logische verklaringen van deze deskundigen
Hier is de logische verklaring: dat uitfluiten heeft hem toch aan het denken gezet. ;)
Plaats reactie