Nederlands Elftal II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 22 nov 2022, 14:11 Overdreven gehype van die Noppert word ik ook een beetje moe van.
:lol:
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ferry schreef: 03 dec 2022, 18:08:lol:
Ga je nu mensen uitlachen die er 9 van de 10 keer naast zitten bij spelers?

:mrgreen:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Langedijk schreef: 03 dec 2022, 20:45 Ga je nu mensen uitlachen die er 9 van de 10 keer naast zitten bij spelers?
Nou, ik moest hier om grinniken. Ook die mensen die roepen dat er van alles mis is aan spelers als Noppert.
Maar ondertussen hebben wij 2x niks in de selectie zitten...
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ferry schreef: 04 dec 2022, 07:35 Nou, ik moest hier om grinniken. Ook die mensen die roepen dat er van alles mis is aan spelers als Noppert.
Maar ondertussen hebben wij 2x niks in de selectie zitten...
Ja, Kees van Wonderen had het goed gezien om Noppert mee te nemen. Ongelooflijk dat hij nu bij een flutclub als Heerenveen speelt. En straks natuurlijk weer bij ajax want AZ komt hier nooit meer tussen.

Wat was Koopmeiners trouwens weer bedroevend slecht gisteren. Die is zijn kansen flink aan het verspelen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Langedijk schreef: 04 dec 2022, 09:46 En straks natuurlijk weer bij ajax want AZ komt hier nooit meer tussen.
Ik denk dat Andries straks mooiere aanbiedingen krijgt.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ferry schreef: 04 dec 2022, 10:15 Ik denk dat Andries straks mooiere aanbiedingen krijgt.
Ja, maar dan krijg je al die verhalen weer dat hij beter eerst een tussenstap in Nederland kan maken. Net als Wijndal bijvoorbeeld. En bij ajax is er momenteel natuurlijk geen concurrentie voor Noppert.

Bij AZ trouwens ook niet…
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Langedijk schreef: 04 dec 2022, 11:33 Ja, maar dan krijg je al die verhalen weer dat hij beter eerst een tussenstap in Nederland kan maken.
Als dit WK iets aantoont, dan is het dan een 'tussenstap bij ajax' onzin is. Hij staat - als speler van Heerenveen - in de kwartfinale van het WK. Niemand heeft het meer over Bijlow of Pasveer.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ferry schreef: 04 dec 2022, 11:51 Als dit WK iets aantoont, dan is het dan een 'tussenstap bij ajax' onzin is. Hij staat - als speler van Heerenveen - in de kwartfinale van het WK. Niemand heeft het meer over Bijlow of Pasveer.
Dat klopt. Maar straks komt Koeman en die kijkt zelden verder dan de traditionele top 3. Je ziet aan Blind, Taylor, die albino en die viezerik Steven B. dat zelfs de bank van ajax voldoende is voor een selectie. Dat weten spelers ook.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 04 dec 2022, 09:46 Ja, Kees van Wonderen had het goed gezien om Noppert mee te nemen. Ongelooflijk dat hij nu bij een flutclub als Heerenveen speelt. En straks natuurlijk weer bij ajax want AZ komt hier nooit meer tussen.

Wat was Koopmeiners trouwens weer bedroevend slecht gisteren. Die is zijn kansen flink aan het verspelen.
Hij was niet top, maar wel lichte verbetering tov zijn eerdere wedstrijd. En Van Gaal ziet zichzelf (als speler) in hem. :)
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 04 dec 2022, 09:46 Wat was Koopmeiners trouwens weer bedroevend slecht gisteren. Die is zijn kansen flink aan het verspelen.
Ik vond hem beter dan zijn eerste wedstrijd en sowieso veel beter dan Klaassen die zo’n beetje alles fout deed.

Wie bedoel je trouwens met “de albino”? Klaassen ?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 04 dec 2022, 15:10
Wie bedoel je trouwens met “de albino”? Klaassen ?
Wie anders?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam schreef: 21 nov 2022, 08:49 Minimaal kwartfinale.

Dan een coin - flip tegen Argentinië. Waarbij Nederland licht favoriet is.
De UP waarvan je wist dat die ging komen.

Mooie kwartfinales komen eraan trouwens ...
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Zouden de doelmannen van Japan en Kroatië te koop zijn? :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 05 dec 2022, 17:29 Zouden de doelmannen van Japan en Kroatië te koop zijn? :lol:
Die van Japan kan er niks van. Die blunder tegen Costa Rica was categorie Verhulst.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 03 dec 2022, 18:08:lol:
Nooit de context weglaten. Ik zei dat hij goed keepte, maar niet heel bijzondere reddingen had gemaakt in die eerste pot. Speelde zaterdag prima, al heeft hij ook nog wel rare momenten dat hij ballen loslaat. Of dat moment dat hij tegen Qatar gewoon met de bal in zijn hand de zestien uitliep. Maar laten we komende wedstrijd even afwachten, nu komt de druk erop. Ik vind het sowieso altijd heerlijk hoe ongenuanceerd iedereen is. Of het is helemaal geweldig, of het is helemaal niks. Noppert houdt zich prima staande, maar doet ook nog genoeg rare dingen, alleen is dat (nog) niet fataal en vind iedereen het geweldig als hij een bal stopt.

Al blijf ik het een bizar fenomeen vinden dat iemand die vorig jaar nog op de bank zat bij Go Ahead, op zijn 27ste ineens op een WK staat te keepen. Hebben al die (keepers)trainers het tien jaar lang verkeerd gezien?
Laatst gewijzigd door AZ 4 Life op 06 dec 2022, 08:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 03 dec 2022, 20:45 Ga je nu mensen uitlachen die er 9 van de 10 keer naast zitten bij spelers?

:mrgreen:
Volgens jou kan helemaal niemand er wat van bij AZ, dus in dat opzicht zit jij er nog vaker naast :lol: :wink:
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 04 dec 2022, 07:35 Nou, ik moest hier om grinniken. Ook die mensen die roepen dat er van alles mis is aan spelers als Noppert.
Maar ondertussen hebben wij 2x niks in de selectie zitten...
Dat laatste zeg ik al een tijdje toch :wink:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 06 dec 2022, 08:38 Nooit de context weglaten. Ik zei dat hij goed keepte, maar niet heel bijzondere reddingen had gemaakt in die eerste pot. Speelde zaterdag prima, al heeft hij ook nog wel rare momenten dat hij ballen loslaat. Of dat moment dat hij tegen Qatar gewoon met de bal in zijn hand de zestien uitliep. Maar laten we komende wedstrijd even afwachten, nu komt de druk erop. Ik vind het sowieso altijd heerlijk hoe ongenuanceerd iedereen is. Of het is helemaal geweldig, of het is helemaal niks. Noppert houdt zich prima staande, maar doet ook nog genoeg rare dingen, alleen is dat (nog) niet fataal en vind iedereen het geweldig als hij een bal stopt.

Al blijf ik het een bizar fenomeen vinden dat iemand die vorig jaar nog op de bank zat bij Go Ahead, op zijn 27ste ineens op een WK staat te keepen. Hebben al die (keepers)trainers het tien jaar lang verkeerd gezien?
Pwoah zowaar een beetje wijsheid in dat laatste stukje.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ 4 Life schreef: 06 dec 2022, 08:38
Al blijf ik het een bizar fenomeen vinden dat iemand die vorig jaar nog op de bank zat bij Go Ahead, op zijn 27ste ineens op een WK staat te keepen. Hebben al die (keepers)trainers het tien jaar lang verkeerd gezien?
Nick van Aart ziet het al 10 jaar lang verkeerd ja

Ik vraag me meer af wat de scouts van AZ allemaal aan het doen zijn. Deze jongen over het hoofd zien maar wel een Deense nobody aanbevelen.

Noppert zal wel te lang zijn, of te oud, of meer van dat soort onzin.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Langedijk schreef: 06 dec 2022, 11:13 Ik vraag me meer af wat de scouts van AZ allemaal aan het doen zijn. Deze jongen over het hoofd zien maar wel een Deense nobody aanbevelen.
Dat gevoel heb ik ook wel eens. Staren we ons blind op data?
Waarom ziet Frans Hoek/Louis van Gaal dit wel?
Plaats reactie