Nederlands Elftal II
- Langedijk
- Technisch directeur
Ja, Kees van Wonderen had het goed gezien om Noppert mee te nemen. Ongelooflijk dat hij nu bij een flutclub als Heerenveen speelt. En straks natuurlijk weer bij ajax want AZ komt hier nooit meer tussen.
Wat was Koopmeiners trouwens weer bedroevend slecht gisteren. Die is zijn kansen flink aan het verspelen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
- Langedijk
- Technisch directeur
Ja, maar dan krijg je al die verhalen weer dat hij beter eerst een tussenstap in Nederland kan maken. Net als Wijndal bijvoorbeeld. En bij ajax is er momenteel natuurlijk geen concurrentie voor Noppert.
Bij AZ trouwens ook niet…
Als dit WK iets aantoont, dan is het dan een 'tussenstap bij ajax' onzin is. Hij staat - als speler van Heerenveen - in de kwartfinale van het WK. Niemand heeft het meer over Bijlow of Pasveer.
- Langedijk
- Technisch directeur
Dat klopt. Maar straks komt Koeman en die kijkt zelden verder dan de traditionele top 3. Je ziet aan Blind, Taylor, die albino en die viezerik Steven B. dat zelfs de bank van ajax voldoende is voor een selectie. Dat weten spelers ook.
- differentcook
- Georg
Hij was niet top, maar wel lichte verbetering tov zijn eerdere wedstrijd. En Van Gaal ziet zichzelf (als speler) in hem.Langedijk schreef: ↑04 dec 2022, 09:46 Ja, Kees van Wonderen had het goed gezien om Noppert mee te nemen. Ongelooflijk dat hij nu bij een flutclub als Heerenveen speelt. En straks natuurlijk weer bij ajax want AZ komt hier nooit meer tussen.
Wat was Koopmeiners trouwens weer bedroevend slecht gisteren. Die is zijn kansen flink aan het verspelen.

we can come an end
- salmonyappi
- Harde Kern
Ik vond hem beter dan zijn eerste wedstrijd en sowieso veel beter dan Klaassen die zo’n beetje alles fout deed.
Wie bedoel je trouwens met “de albino”? Klaassen ?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
- Antti Opdam
- Technisch directeur
De UP waarvan je wist dat die ging komen.Antti Opdam schreef: ↑21 nov 2022, 08:49 Minimaal kwartfinale.
Dan een coin - flip tegen Argentinië. Waarbij Nederland licht favoriet is.
Mooie kwartfinales komen eraan trouwens ...
-
- Co
Zouden de doelmannen van Japan en Kroatië te koop zijn? 

Nooit de context weglaten. Ik zei dat hij goed keepte, maar niet heel bijzondere reddingen had gemaakt in die eerste pot. Speelde zaterdag prima, al heeft hij ook nog wel rare momenten dat hij ballen loslaat. Of dat moment dat hij tegen Qatar gewoon met de bal in zijn hand de zestien uitliep. Maar laten we komende wedstrijd even afwachten, nu komt de druk erop. Ik vind het sowieso altijd heerlijk hoe ongenuanceerd iedereen is. Of het is helemaal geweldig, of het is helemaal niks. Noppert houdt zich prima staande, maar doet ook nog genoeg rare dingen, alleen is dat (nog) niet fataal en vind iedereen het geweldig als hij een bal stopt.
Al blijf ik het een bizar fenomeen vinden dat iemand die vorig jaar nog op de bank zat bij Go Ahead, op zijn 27ste ineens op een WK staat te keepen. Hebben al die (keepers)trainers het tien jaar lang verkeerd gezien?
Laatst gewijzigd door AZ 4 Life op 06 dec 2022, 08:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Co
Pwoah zowaar een beetje wijsheid in dat laatste stukje.AZ 4 Life schreef: ↑06 dec 2022, 08:38 Nooit de context weglaten. Ik zei dat hij goed keepte, maar niet heel bijzondere reddingen had gemaakt in die eerste pot. Speelde zaterdag prima, al heeft hij ook nog wel rare momenten dat hij ballen loslaat. Of dat moment dat hij tegen Qatar gewoon met de bal in zijn hand de zestien uitliep. Maar laten we komende wedstrijd even afwachten, nu komt de druk erop. Ik vind het sowieso altijd heerlijk hoe ongenuanceerd iedereen is. Of het is helemaal geweldig, of het is helemaal niks. Noppert houdt zich prima staande, maar doet ook nog genoeg rare dingen, alleen is dat (nog) niet fataal en vind iedereen het geweldig als hij een bal stopt.
Al blijf ik het een bizar fenomeen vinden dat iemand die vorig jaar nog op de bank zat bij Go Ahead, op zijn 27ste ineens op een WK staat te keepen. Hebben al die (keepers)trainers het tien jaar lang verkeerd gezien?
- Langedijk
- Technisch directeur
Nick van Aart ziet het al 10 jaar lang verkeerd ja
Ik vraag me meer af wat de scouts van AZ allemaal aan het doen zijn. Deze jongen over het hoofd zien maar wel een Deense nobody aanbevelen.
Noppert zal wel te lang zijn, of te oud, of meer van dat soort onzin.