Schaduwtrainer

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 24 nov 2022, 16:27 Waar ik meer van opkijk (nu je het toch over Rijkaard hebt) is dat de financieel onafhankelijke trainers toch voor die eindeloze stress en druk blijven kiezen.
Financieel onafhankelijk trainers zijn goede trainers. Goede trainers doen wat ze goed kunnen en leuk vinden. Mensen die doen wat ze goed kunnen en leuk vinden ervaren stress en druk positiever dan anderen, vaak zelfs eerder stimulerend dan geld.
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef: 24 nov 2022, 16:27 Is dikgedrukte een feit?
Ja. Slechts 27% van de huishoudens is financieel gezond. Dat wil zeggen voldoende buffer voor onverwachte uitgaven en tegenslagen. Er zijn dus vrij weinig mensen die kunnen emigreren naar de zon. Als ze dat al zouden willen.

Trainers als Advocaat hebben gewoon geen hobby’s en zijn verslaafd aan geld. Anderen hebben misschien onstuitbare ambities of een enorme eerzucht. Maar als je tientallen miljoenen hebt ga je toch niet elke dag in de regen op een trainingsveld staan en bijna al je weekenden opofferen. En anders toch liever in Spanje of Italië waar de dagen langer zijn en het leven aangenamer.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

AZ 4 Life schreef: 24 nov 2022, 08:29 Moet er wel eigen jeugd zijn natuurlijk. Ik weet niet of Van Bronckhorst kon beschikken over goede jeugd hoor, maar dat is wel essentieel. Verder als trainer prima gepresteerd. Maar mocht er afscheid genomen worden van Jansen, waar ik absoluut niet vanuit ga, dan zou ik eerst eens kijken naar Martens. Die presteert namelijk als anderhalf jaar prima en kent ook de talentvolle jeugd die eraan komt.
Van Bronckhorst met Martens als assistent zou ook kunnen wellicht. Als tussenstap voor Martens en meteen als verbinding en doorgaande lijn naar Jong AZ.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZuid-Scharwoude schreef: 24 nov 2022, 19:44 Van Bronckhorst met Martens als assistent zou ook kunnen wellicht. Als tussenstap voor Martens en meteen als verbinding en doorgaande lijn naar Jong AZ.
En als Van Bronckhorst dan faalt, kan Martens ook netjes alsnog doorschuiven.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 24 nov 2022, 18:54 Ja. Slechts 27% van de huishoudens is financieel gezond. Dat wil zeggen voldoende buffer voor onverwachte uitgaven en tegenslagen. Er zijn dus vrij weinig mensen die kunnen emigreren naar de zon. Als ze dat al zouden willen.

Trainers als Advocaat hebben gewoon geen hobby’s en zijn verslaafd aan geld. Anderen hebben misschien onstuitbare ambities of een enorme eerzucht. Maar als je tientallen miljoenen hebt ga je toch niet elke dag in de regen op een trainingsveld staan en bijna al je weekenden opofferen. En anders toch liever in Spanje of Italië waar de dagen langer zijn en het leven aangenamer.
Kun je je geen arbeidsgeluk voorstellen?
we can come an end
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

AZ 4 Life schreef: 24 nov 2022, 08:29 Moet er wel eigen jeugd zijn natuurlijk. Ik weet niet of Van Bronckhorst kon beschikken over goede jeugd hoor, maar dat is wel essentieel. Verder als trainer prima gepresteerd.
Tuurlijk is dat zo voor de rest heeft hij het gewoon prima gedaan, hij heeft alleen pech gehad dat hij kampioen moet worden en dat Celtic net een stapje verder is.
AZ 4 Life schreef: 24 nov 2022, 08:29 Maar mocht er afscheid genomen worden van Jansen, waar ik absoluut niet vanuit ga, dan zou ik eerst eens kijken naar Martens. Die presteert namelijk als anderhalf jaar prima en kent ook de talentvolle jeugd die eraan komt.
Denk ook niet dat Jansen weggaat, voor de jeugd is het natuurlijk wel positief als Martens het wordt, lijkt me alleen wel handig om iemand met ervaring ernaast te zetten al zou ik niet weten wie van de huidige ervaren trainers zich in die rol wil schikken.
Laatst gewijzigd door Elmpie. op 25 nov 2022, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Langedijk schreef: 24 nov 2022, 18:54 Trainers als Advocaat hebben gewoon geen hobby’s
Een voetbalclub trainer kan ook een hobby zijn, ook al is het werk.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Misschien wordt Martens wel doorgeschoven na dit seizoen of het seizoen er op als assistent van Jansen. Ik ga er vanuit dat AZ met Jansen nog minimaal twee jaar door gaat. Martens kan daarna als hoofdcoach het stokje overnemen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

ForzAZ schreef: 25 nov 2022, 13:03 Misschien wordt Martens wel doorgeschoven na dit seizoen of het seizoen er op als assistent van Jansen. Ik ga er vanuit dat AZ met Jansen nog minimaal twee jaar door gaat. Martens kan daarna als hoofdcoach het stokje overnemen.
Ja, het geeft de indruk dat KJansen op een duurzame manier werkt en er dus wat dat betreft niet snel sprake is van een houdbaarheidskwestie. (kan een ander verhaal zijn wbt de fanbeleving bij een deel)
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

ForzAZ schreef: 25 nov 2022, 13:03 Misschien wordt Martens wel doorgeschoven na dit seizoen of het seizoen er op als assistent van Jansen. Ik ga er vanuit dat AZ met Jansen nog minimaal twee jaar door gaat. Martens kan daarna als hoofdcoach het stokje overnemen.
Qua pad voor Martens vind ik dat logisch, qua pad met Jansen ben ik uiteraard niet al tevreden :wink: :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Henk Fraser is weer vrij :lol:

Wat een zooitje daar in Utrecht
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Langedijk schreef: 14 dec 2022, 10:53 Henk Fraser is weer vrij :lol:

Wat een zooitje daar in Utrecht
Het lijkt daar altijd wel een zootje in en om het veld!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 14 dec 2022, 10:53 Henk Fraser is weer vrij :lol:

Wat een zooitje daar in Utrecht
Had hij beter mee kunnen gaan naar het WK
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

:hart:

Mooi trainersduo?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

SimonPoulsen schreef: 07 jan 2023, 00:03 :hart:

Mooi trainersduo?
Wat doet de oud AZ'er tegenwoordig?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 07 jan 2023, 00:03
:hart:
Ha, jouw naamgever.
Onze oude linkerflank
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

ForzAZ schreef: 07 jan 2023, 07:42 Wat doet de oud AZ'er tegenwoordig?
Beetje forumhangen
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

SimonPoulsen schreef: 07 jan 2023, 09:32 Beetje forumhangen
:D
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

ForzAZ schreef: 07 jan 2023, 07:42 Wat doet de oud AZ'er tegenwoordig?
Assistent-trainer bij SönderjyskE (2e niveau Denemarken).
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

pAZcal schreef: 07 jan 2023, 15:28 Assistent-trainer bij SönderjyskE (2e niveau Denemarken).
Oke thanks.

En wat doet ie dan op een vrijdagavond bij Jong AZ?
Plaats reactie