lief van je
https://youtu.be/QlPS16NeBO0
Ik weet zeker dat ze de poule niet overleven.
Ik vermoed dat de data van Noppert voor de AZ scouting de reden is geweest om deze keeper niet op te pikken...
Ik zag een mooie bal vanuit de aanval lekker hollandse school terug bij de keeper belanden en heb maar besloten toch wat langer door te werken vandaag. Uiteindelijk is het nog laat een zege geworden heb ik gezien, dus dan zullen ze wel door gaan... Je moet immers wel echt op je achterhoofd zijn gevallen wil je van Qatar verliezen. Ik neem toch aan dat 6-7 punten genoeg zal zijn in deze poule en dan moet je al niet kunnen winnen van Ecuador om het daar op aan te laten komen.
Overdreven gehype van die Noppert word ik ook een beetje moe van. De man heeft twee ballen recht op zich af gekregen en een schot van 25 meter uit de hoek getikt. Als één van die drie ballen binnen was gevallen was het een blunder geweest. Heeft verder gedaan wat hij moest doen hoor, maar dat geleuter alsof hij een wereldpot heeft gekeept slaat echt nergens op.
Hetzelfde wat hier gebeurt en overal, de reactie zegt voor een belangrijk deel wat over de verwachtingen/onzekerheid vooraf en wordt verder gekleurd door wat voor randzaken de verschijning van de persoon bij iedereen triggert. En dit wordt dan via alle (sociale) mediakanalen opgeklopt/versterkt. Het is het beste zelf deze mechanismen mee te nemen in je filter en er niet door meegevoerd te worden.AZ 4 Life schreef: ↑22 nov 2022, 14:11 Overdreven gehype van die Noppert word ik ook een beetje moe van. De man heeft twee ballen recht op zich af gekregen en een schot van 25 meter uit de hoek getikt. Als één van die drie ballen binnen was gevallen was het een blunder geweest. Heeft verder gedaan wat hij moest doen hoor, maar dat geleuter alsof hij een wereldpot heeft gekeept slaat echt nergens op.