Milos Kerkez (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

SimonPoulsen schreef: 22 sep 2022, 10:40 Hij geeft toch aan dat hij bij verkoop van Owen perspectief op speeltijd kreeg. Dan betekend het dus dat Mees de Wit niet als duidelijke nummer 1 is gehaald. [/b]Maar al met al een hele verstandige jongen die duidelijk zijn eigen carrière op 1 zet. Zouden er meer moeten doen. Maar dus ook weer een bevestiging dat AZ er goed opstaat bij jonge spelers. En dat je niet perse kansloos bent tegen bundesliga clubs.


Mees de Wit speelde geen rol toen, hij was in januari nog speler van PEC en is pas in het voorjaar gecontracteerd.
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ-073 schreef: 22 sep 2022, 12:22 Mees de Wit speelde geen rol toen, hij was in januari nog speler van PEC en is pas in het voorjaar gecontracteerd.
Als je een speler belooft dat hij eerste keus wordt en nog voor dat hij een kans krijgt een nieuwe speler voor dezelfde positie ook toezegt dat hij/zij eerste keus zal zijn dan ben je niet lekker bezig.

Voor de verandering is dat gelukkig het verhaal dan ook niet.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 22 sep 2022, 12:34 Voor de verandering is dat gelukkig het verhaal dan ook niet.
:lol: !!!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

DeZuivelDuivel schreef: 22 sep 2022, 12:34 Als je een speler belooft dat hij eerste keus wordt en nog voor dat hij een kans krijgt een nieuwe speler voor dezelfde positie ook toezegt dat hij/zij eerste keus zal zijn dan ben je niet lekker bezig.

Voor de verandering is dat gelukkig het verhaal dan ook niet.
Precies, zo las ik het ook niet.
Volgens mij krijgt niemand een vaste plaats- of speeltijdgarantie en iedereen wordt duidelijk gemaakt dat het de bedoeling is dat elke positie bij AZ dubbel bezet is door min of meer gelijkwaardige spelers.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Kerkez won lekker van Duitsland. Stond gewoon basis. Speelde heel de wedstrijd.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

pAZcal schreef: 25 sep 2022, 09:12 Kerkez won lekker van Duitsland. Stond gewoon basis. Speelde heel de wedstrijd.
Als Milos zo doorgaat moet Max zijn contract maar heel snel opwaarderen, heel snel
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

pAZcal schreef: 25 sep 2022, 09:12 Kerkez won lekker van Duitsland. Stond gewoon basis. Speelde heel de wedstrijd.
Speelde goed en zijn directe tegenstander Gnabry werd in de rust gewisseld. Nu Italië nog. Ben benieuwd hoe we hem weer terug krijgen. Toen Stengs en Boadu in Oranje gedebuteerd hadden ze wekenlang een soort inzinking bij AZ. Maar van Milos mogen we denk ik meer mentale hardheid verwachten.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik ben echt fan. De manier waarop hij afrondde heeft echt veel te weinig aandacht gekregen. Ik kan ook heel erg genieten van zijn serieuze "het is oorlog" uitstraling. Vergelijk hem eens met zijn giegelende voorganger die totaal niet kon afronden. En verdedigen, als we dan toch eerlijk zijn.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Fantastische speler.

Heel snel een nieuwe favoriet geworden als ik voor mijzelf spreek in ieder geval.
Strijd, kracht, doorzetten.
Een voetballer naar mijn hart.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 02 okt 2022, 19:17 Fantastische speler.

Heel snel een nieuwe favoriet geworden als ik voor mijzelf spreek in ieder geval.
Strijd, kracht, doorzetten.
Een voetballer naar mijn hart.
Ik denk dat je voor zowat het hele forum en de AZ selectie spreekt. Tenminste ik lees dat in veel posts sinds een aantal weken/maand en hoor/zie het in reacties van spelers.
Heeft antti deze speler nog niet geclaimd als MIJN Milos?
we can come an end
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

differentcook schreef: 02 okt 2022, 19:23 Ik denk dat je voor zowat het hele forum en de AZ selectie spreekt. Tenminste ik lees dat in veel posts sinds een aantal weken/maand en hoor/zie het in reacties van spelers.
Heeft antti deze speler nog niet geclaimd als MIJN Milos?
Nee bij deze claim ik MIJN Milos! 😁
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Love AZ Til I Die! schreef: 02 okt 2022, 21:37 Nee bij deze claim ik MIJN Milos! 😁
Had ík al gedaan 😬
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 02 okt 2022, 19:23 Ik denk dat je voor zowat het hele forum en de AZ selectie spreekt. Tenminste ik lees dat in veel posts sinds een aantal weken/maand en hoor/zie het in reacties van spelers.
Heeft antti deze speler nog niet geclaimd als MIJN Milos?
:lol: !!!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

MO7 schreef: 02 okt 2022, 18:03 Ik ben echt fan. De manier waarop hij afrondde heeft echt veel te weinig aandacht gekregen. Ik kan ook heel erg genieten van zijn serieuze "het is oorlog" uitstraling. Vergelijk hem eens met zijn giegelende voorganger die totaal niet kon afronden. En verdedigen, als we dan toch eerlijk zijn.
Eens.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 906
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Wij hebben echt altijd fantastische linksbacks gehad. Wanneer hadden we voor het laatst een kneus op linksback staan?
"One swallow does not make a summer"
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Shota-Arveladze schreef: 03 okt 2022, 09:43 Wij hebben echt altijd fantastische linksbacks gehad. Wanneer hadden we voor het laatst een kneus op linksback staan?
Ik was nooit zo'n fan van Ouwejan, maar dat was geen kneus. Donny Gorter?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Shota-Arveladze schreef: 03 okt 2022, 09:43 Wij hebben echt altijd fantastische linksbacks gehad. Wanneer hadden we voor het laatst een kneus op linksback staan?
Wijnaldum?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Shota-Arveladze schreef: 03 okt 2022, 09:43 Wij hebben echt altijd fantastische linksbacks gehad. Wanneer hadden we voor het laatst een kneus op linksback staan?
Rajko Brežančić
we can come an end
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 906
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Brezancic is nooit basisspeler geweest, wel echt waardeloos . En Wijnaldum.. was op zich prima, wonnen de beker met hem in de basis. Ging hij niet weg omdat hij niet per se een garantie op een basisplaats wilde?
"One swallow does not make a summer"
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

salmonyappi schreef: 02 okt 2022, 21:53 Had ík al gedaan 😬
Ik denk dat zijn moeder (en vader?!) hem al in 2003 geclaimd hadden. Helaas, jullie zijn te laat.
____________
Hoc est nihil
Plaats reactie