Hobie Verhulst (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Antti Opdam schreef: 05 aug 2022, 08:02 Totdat onze trainerskeeper zich ermee ging bemoeien.
Over beeldvorming gesproken. Vindahl is vanaf het begin al waardeloos.

Heb Verhulst nog geen grote fout zien maken.
Laatst gewijzigd door AZ fanatic 4-life op 05 aug 2022, 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ fanatic 4-life schreef: 05 aug 2022, 13:50 Heb Verhulst nog geen grote fout zien maken.
Je hebt AZ - Celtic wel gewoon gekeken? Daar was hij hoofdverantwoordelijke voor de uitschakeling. En gisteren was hij hoofdverantwoordelijke voor een keer of 8 balverlies. Waarmee hij in de buurt kwam van niveau Reijnders.

En hoeveel goede reddingen heb je hem ooit zien maken?
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Antti Opdam schreef: 05 aug 2022, 13:56 Je hebt AZ - Celtic wel gewoon gekeken? Daar was hij hoofdverantwoordelijke voor de uitschakeling. En gisteren was hij hoofdverantwoordelijke voor een keer of 8 balverlies. Waarmee hij in de buurt kwam van niveau Reijnders.

En hoeveel goede reddingen heb je hem ooit zien maken?
De goal van Celtic kan je wat van vinden. Ik zie dit echte niet als een blunder van Verhulst.

Ik beoordeel de keeper vooral graag op zijn belangrijste taak: ballen tegenhouden. Dat doet hij beter dan Vindahl tot nu toe.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Leest nou niemand mijn posts? Zonde man
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Antti Opdam schreef: 05 aug 2022, 13:50 Hakon, Jordy, en Sam.

Er zijn minstens vier spelers die je deze goal meer kan aanrekenen ...
Je vergeet Bruno. Die stond niks te doen.
Gatalin
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jan 2009, 14:06
Locatie: Amersfoort

Sir Robbert schreef: 05 aug 2022, 14:16 Leest nou niemand mijn posts? Zonde man
Inderdaad, zeg je eindelijk eens iets zinnigs, pakt niemand dat op :wink:

Evjen loopt volledig verkeerd in, Martens Indi kiest te laat positie en Beukema moet in ieder geval zich in de baan van het schot werpen in plaats van wegdraaien. Maar dat neemt niet weg dat Verhulst zich inderdaad beter had kunnen positioneren. Een combinatie van foute keuzes deze goal.
mitch
Herry en/of Berry
Berichten: 56
Lid geworden op: 22 mei 2005, 11:43

Antti Opdam schreef: 05 aug 2022, 13:56 Je hebt AZ - Celtic wel gewoon gekeken? Daar was hij hoofdverantwoordelijke voor de uitschakeling. En gisteren was hij hoofdverantwoordelijke voor een keer of 8 balverlies. Waarmee hij in de buurt kwam van niveau Reijnders.

En hoeveel goede reddingen heb je hem ooit zien maken?
Helemaal mee eens. Verhulst kan echt niet. Staat vastgenageld aan de grond, komt zijn hok niet uit en komt onrustig over. En hoe hij naar de hoek gaat bij die tegengoal is om te janken.
Er kan dan wel geanalyseerd worden waar het eerder fout gaat maar laten we dat dan bij ieder doelpunt gaan doen….nee dus. Met Verhulst in het hok zijn we m.i. er niet sterker op geworden. Verhulst is KKD-materiaal.
biefstukje
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 23 dec 2020, 18:09

Ik vond Verhulst inderdaad ook heel onrustig overkomen, elke keer als hij de bal kreeg schoot hij hem maar zo snel mogelijk weg naar voren. Ook hier is weer de vraag hoever Westerveld eigenlijk van verhulst en Vindahl's niveau af zit, want als je jeugd wil laten doorbreken zullen ze toch ooit de kans moeten krijgen. En Westerveld heeft prima dingen laten zien in de youth league en kkd vind ik
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 05 aug 2022, 13:56 Je hebt AZ - Celtic wel gewoon gekeken? Daar was hij hoofdverantwoordelijke voor de uitschakeling. En gisteren was hij hoofdverantwoordelijke voor een keer of 8 balverlies. Waarmee hij in de buurt kwam van niveau Reijnders.

En hoeveel goede reddingen heb je hem ooit zien maken?
Was Verhulst verantwoordelijk voor het balverlies van zijn uittrappen ja?
Ligt dat niet ook bij de spelers die de duels verliezen?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
biefstukje
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 23 dec 2020, 18:09

DeZuivelDuivel schreef: 06 aug 2022, 10:59 Was Verhulst verantwoordelijk voor het balverlies van zijn uittrappen ja?
Ligt dat niet ook bij de spelers die de duels verliezen?
Wel wanneer die ook gewoon rustig de bal naar een verdediger naast hem had kunnen spelen als ie iets meer rust in zijn spel had. Tegen die schotten natuurlijk belangrijk om de bal laag te houden
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1591
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

pAZcal schreef: 05 aug 2022, 16:59 Je vergeet Bruno. Die stond niks te doen.
En de Wit niet te vergeten, die was de grootste dissonant.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Goede pot gekeept.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Wildcat schreef: 07 aug 2022, 17:40 Goede pot gekeept.
Absoluut.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Gaat nog interessant worden of AZ echt een andere keeper gaat halen (Vindahl verhuren/verkopen?) want ook Verhulst gaat een gok zijn dit seizoen, haal je fatsoenlijke versterkingen (Bazoer, Odgaard) en dan gaan we speculeren met keepers. Speelt zijn hele carriere in principe bij de MVVs/Volendam van de wereld en nu pas een Eredivisie debuut. Houdt vandaag 1.5 bal tegen Go Ahead tegen en lijkt daardoor prima maar het lijntje tussen hero en zero is wel extreem zo ;-) :lol:
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

MB80 schreef: 07 aug 2022, 21:33 Houdt vandaag 1.5 bal tegen Go Ahead tegen en lijkt daardoor prima maar het lijntje tussen hero en zero is wel extreem zo ;-) :lol:
Is altijd zo als keeper. Helemaal bij een "top" ploeg.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Wildcat schreef: 07 aug 2022, 17:40 Goede pot gekeept.
Één showredding op een bal die recht op hem afkomt?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 08 aug 2022, 09:33 Één showredding op een bal die recht op hem afkomt?
Kwam inderdaad recht op hem af, maar wel van heel dichtbij. Dus vergde nog wel een snelle reactie.
Zag er misschien showachtig uit, maar dit is denk ik wat er normaal gebeurt als je dit moet doen (een val na de sprongstomp).
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 08 aug 2022, 09:39 Kwam inderdaad recht op hem af, maar wel van heel dichtbij. Dus vergde nog wel een snelle reactie.
Zag er misschien showachtig uit, maar dit is denk ik wat er normaal gebeurt als je dit moet doen (een val na de sprongstomp).
Tja. We mogen van mij best discussiëren of dit een standaard / redelijke / goede / uitstekende redding is.

Maar ik wil eerst even afbakenen of we nu - daadwerkelijk - een keeper gaan beoordelen op één redding.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 08 aug 2022, 09:42 Tja. We mogen van mij best discussiëren of dit een standaard / redelijke / goede / uitstekende redding is.

Maar ik wil eerst even afbakenen of we nu - daadwerkelijk - een keeper gaan beoordelen op één redding.
Ja, ik heb ook wel een disconnect met alle al te positieve lofuitingen over Verhulst gisteren. (al deed hij wat hij moest doen best goed)
we can come an end
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Antti Opdam schreef: 08 aug 2022, 09:33 Één showredding op een bal die recht op hem afkomt?
Precies dit!

In het stadion op Vak W waar ik sta was iedereen stellig: "Vindahl had deze bal nooit gepakt".

Een bal die recht op hem afkomt waar hij niet eens voor hoeft te duiken met zijn 1.92, maar door een "show" duik het lijkt alsof het een wereld redding is... Nou nou...
Plaats reactie