Vangelis Pavlidis (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Was wel toe aan een wissel, vlak voor de tegengoal zag ik wat ik zo vaak heb gezien dit jaar hij pakt even een momentje en laat zijn man opschuiven zonder druk te geven. Hij zet nog wel aan als hij het ziet maar het probleem is al ontstaan.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

FugAZi schreef: 27 mei 2022, 06:13 Was wel toe aan een wissel, vlak voor de tegengoal zag ik wat ik zo vaak heb gezien dit jaar hij pakt even een momentje en laat zijn man opschuiven zonder druk te geven. Hij zet nog wel aan als hij het ziet maar het probleem is al ontstaan.
Vertel welke kwaliteitsimpuls had jij in de punt gezet want het is allemaal zo armzalig op de bank bij ons.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 27 mei 2022, 06:54 Vertel welke kwaliteitsimpuls had jij in de punt gezet want het is allemaal zo armzalig op de bank bij ons.
Daarom schrijf ik ook alleen een constatering en ga ik niet verder in op de veroordeling. Als het had gekund Barasi, ik ben in ieder geval blij dat Sowah het niet is geworden, die wil ik nooit meer in een AZ shirt zien.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

FugAZi schreef: 27 mei 2022, 07:54 Daarom schrijf ik ook alleen een constatering en ga ik niet verder in op de veroordeling. Als het had gekund Barasi, ik ben in ieder geval blij dat Sowah het niet is geworden, die wil ik nooit meer in een AZ shirt zien.
Je antwoord verraad al dat het momenteel verdomd lastig is om echt een kwaliteitsimpuls te brengen.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 27 mei 2022, 08:00 Je antwoord verraad al dat het momenteel verdomd lastig is om echt een kwaliteitsimpuls te brengen.
:lol: hoe haal je dat er uit 8)
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 476
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Stuttgart heeft de aandacht getrokken van een andere Griekse speler , want Vangelis Pavlidis van AZ Alkmaar staat op de transferlijst van de Duitse club.

Pavlidis had een uitstekend seizoen met de AZ-trui, scoorde 25 doelpunten in 48 wedstrijden in alle competities en het is logisch dat hij de interesse heeft gewekt van verschillende teams.

De ploeg uit Alkmaar kost Pavlidis 10 miljoen euro, maar de Duitse pers schat dat Stuttgart de internationale Griekse aanvaller voor een veel kleiner bedrag zou kunnen verwerven, vanwege de goede relaties die het heeft met de Nederlandse club.

Bron: Nova Sports.

Dan kennen ze Max nog niet......
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Waarom zo Stuttgart goede relaties hebben met AZ ? :?:
"One swallow does not make a summer"
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Klopt natuurlijk geen hol van. Vorig jaar ging Karlsson ook al rond bij Stuttgart. Toevallig had ik toen een account aangemaakt op hun forum. Daar heb ik weer even gebruik van gemaakt om Dani de Wit aan te bevelen :lol:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 19 jun 2022, 21:56 Klopt natuurlijk geen hol van. Vorig jaar ging Karlsson ook al rond bij Stuttgart. Toevallig had ik toen een account aangemaakt op hun forum. Daar heb ik weer even gebruik van gemaakt om Dani de Wit aan te bevelen :lol:
:lol:
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Wij zijn geen filantropische instelling. Volle hap betalen (15-20 miljoen) als VFB Stuttgart hem willen hebben [-X
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Dit is natuurlijk weer een onbetrouwbaar flutbericht, maar ik weet eigenlijk niet of ik het heel erg zou vinden als Pavlidis tegen een goede prijs zou vertrekken. Dat gevoel zou ik wel bij Karlsson hebben. Door wie je Pavlidis dan weer zou moeten vervangen is een tweede.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Voor Pavlidis zou je toch meer moeten kunnen vangen dan 10 miljoen?
De genoemde bedragen de laatste tijd lijken mij hopelijk natte vinger werk.

Pavlidis heeft het cijfermatig sowieso meer dan prima gedaan en hij wordt hier misschien zelfs nog wat onderschat.
Zie niet in waarom hij niet 12-14 miljoen minimaal zou moeten opleveren.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

DeZuivelDuivel schreef: 20 jun 2022, 10:01 Pavlidis heeft het cijfermatig sowieso meer dan prima gedaan en hij wordt hier misschien zelfs nog wat onderschat.
Zie niet in waarom hij niet 12-14 miljoen minimaal zou moeten opleveren.
Deze jongen heeft met een betere 10 en een rechteraanvaller om zich heen, alles om uit te groeien tot topscorer.
Er wordt nog niet optimaal gebruik gemaakt van zijn capaciteiten.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Deels waar, maar ik heb nou ook niet het idee dat het plafond van Pavlidis nou enorm hoog ligt. Er gaat best vaak nog veel mis en dat komt niet per definitie door de aanvoer.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

MO7 schreef: 20 jun 2022, 12:04 Deels waar, maar ik heb nou ook niet het idee dat het plafond van Pavlidis nou enorm hoog ligt. Er gaat best vaak nog veel mis en dat komt niet per definitie door de aanvoer.
Is dat nog voor verbetering vatbaar? Of is dít zijn plafond? Ik vermoed inderdaad dat hij met iets meer, betere en slimmere aanvoer veel meer (20+) goals zou kunnen maken.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Mousa Sidi schreef: 19 jun 2022, 20:26 Stuttgart heeft de aandacht getrokken van een andere Griekse speler , want Vangelis Pavlidis van AZ Alkmaar staat op de transferlijst van de Duitse club.

Pavlidis had een uitstekend seizoen met de AZ-trui, scoorde 25 doelpunten in 48 wedstrijden in alle competities en het is logisch dat hij de interesse heeft gewekt van verschillende teams.

De ploeg uit Alkmaar kost Pavlidis 10 miljoen euro, maar de Duitse pers schat dat Stuttgart de internationale Griekse aanvaller voor een veel kleiner bedrag zou kunnen verwerven, vanwege de goede relaties die het heeft met de Nederlandse club.

Bron: Nova Sports.

Dan kennen ze Max nog niet......
Stuttgart heeft een vrij brede selectie. Met Kalajdzic hebben ze spits staan die zéér waarschijnlijk een stap gaat maken. Clubs als BVB, Chelsea, ManU, etc. worden genoemd, incl. bedragen van 20 a 25M€. Pavlidis zou dan mogelijk in zijn plaats moeten komen. Als bovenstaande bedragen kloppen, lijkt het me sterk dat Stuttgart een spits gaat halen voor >15M€ (wat AZ ongetwijfeld minimaal zal hanteren). Dat Stuttgart denkt hem voor minder dan 10M€ te kunnen halen is natuurlijk totale onzin en zegt direct iets over de kwaliteit van deze bron.

Daarnaast is het ook een beetje de vraag of je als Pavlidis zijnde degradatievoetbal wilt spelen, terwijl je als spits bij AZ nog lekker een vol jaar kunt spelen (+wedstrijdjes in Europa). Aan de andere kant begrijp ik ook wel dat een kans om in de Bundesliga te spelen met wat mooie centjes er bij wel degelijk interessant is.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Pavlidis op de korrel bij Salernitana. 8-10 miljoen wordt in dit artikel over gesproken.

https://www.tuttomercatoweb.com/serie-a ... is-1713451
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 04 aug 2022, 14:28 Pavlidis op de korrel bij Salernitana. 8-10 miljoen wordt in dit artikel over gesproken.

https://www.tuttomercatoweb.com/serie-a ... is-1713451
17e geworden in de serie A. Wat moet ie dáár nou, qua carrière opbouw. Hij is nog veel te jong en ambitieus voor dat soort clubs/ transfers.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Voor 10 miljoen een strik erom. Ik weet dat Pavlidis niet zo slecht is als het er uit ziet, maar ik denk niet dat er veel meer in zit. Hij blinkt niet uit in werklust en is vaak niet op de plek te vinden waar je echt wat aan hem hebt. Ik zou er dus geen traan om laten.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

MO7 schreef: 05 aug 2022, 15:53 Voor 10 miljoen een strik erom. Ik weet dat Pavlidis niet zo slecht is als het er uit ziet, maar ik denk niet dat er veel meer in zit. Hij blinkt niet uit in werklust en is vaak niet op de plek te vinden waar je echt wat aan hem hebt. Ik zou er dus geen traan om laten.

10miljoen vind ik erg weinig als je ziet wat we voor Boadu hebben gekregen. Pavlidis is minstens een klasse beter. Maargoed de kracht van een goed draaiend elftal is ook in financieel opzicht erg sterk. Dat zie je aan feyenoord.

Daarom is het destebelangrijker dat Huiberts nu echt een sterk elftal neerzet. Dat verdien je op die manier zo weer terug. Bijvoorbeeld op de transfersom van Pavlidis.

En ja wat voor alternatief krijgen we dan?!
Plaats reactie