Hobie Verhulst (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Bal wad onhoudbaar van die korte afstand, dat was mijn punt ook niet. Geen enkele eredivisie keeper had deze bal kunnen keren, maar ik vind zijn duiken er erg onhandig uitzien.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 04 aug 2022, 22:19 UP!!!!!!

Excuses, maar ik moest dit up-je even kwijt.

Maar wat vind ik dit toch een waardeloze keeper. Als hij graag ballen blind de lucht in wil knallen dan moet hij op rugby of bij de tegenstander - Dundee - gaan voetballen. Maar dit kan echt niet meer.

(Ps. Vond die tegengoal niet echt een fout. Daar gaan ongeveer vier verdedigende blunders aan vooraf en vervolgens krijg je een verdekt schot van ongeveer 14 meter. Als Vindahl deze bal niet pakt staan de Shota-Arveladzes klaar om te oordelen, maar ik zie dit door de vingers.)
Maar Antti; Vindahl is toch juist de koning van de waardeloze uittrapen die telkens over de zijlijn vliegrn of verdedigers in de problemen brengen?

Verhulst heeft er nu eentje over de zijlijn heen geschoten waar dit er bij Vindahl standaard 3/4 per wedstrijd zijn.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10175
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 05 aug 2022, 02:51 Dat is gewoon niet waar en dat weet je best. Was een bijna onhoudbare bal.
Dat zeg ik toch ook?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10175
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Wildcat schreef: 05 aug 2022, 06:44 Vindahl is toch juist de koning van de waardeloze uittrapen
Beeldvorming op dit forum in de categorie "door Vindahl hebben we punten verloren".

Vindahl was ijzersterk door de lucht en met een bal aan de voet. Totdat onze trainerskeeper zich ermee ging bemoeien.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 551
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Antti Opdam schreef: 05 aug 2022, 08:02 Beeldvorming op dit forum in de categorie "door Vindahl hebben we punten verloren".

Vindahl was ijzersterk door de lucht en met een bal aan de voet. Totdat onze trainerskeeper zich ermee ging bemoeien.
=D>
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Antti wij waren positief over Vindahl toen ie wat wedstrijden gekeept had. Echter al gauw begon de kritiek.

Nu dit seizoen de hype met Verhulst die ik totaal niet snap. Velen zeggen Verhulst beter als Vindahl, maar waar hebben die mensen dat kunnen staven? Nooit op hoog niveau gekeept en zegt genoeg GAE liet hem zomaar gaan.

Gisteren twee acties gezien van Verhulst. De eerste dat ie een bal vrij lomp weg bokste met twee vuisten. Dan de goal. Ik zie hem struikelend als een zak hooi naar de hoek gaan en daarna met twee armen een poging doen de bal te keren. Weet ie niet dat als ie zich lang moey maken hij dan strekken moet met één arm!?

Nee als we Vindahl afkeuren dan Verhulst toch zeker ook. AZ onwaardig om met hem door te gaan op goal ondanks dat het een aardige jongen is. Net als aardige jongens als Evjen, Hatzi, Reijnders en De Wit. Gaan we de oorlog niet mee winnen!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10175
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

ForzAZ schreef: 05 aug 2022, 08:41 Velen zeggen Verhulst beter als Vindahl, maar waar hebben die mensen dat kunnen staven?
Wel nee.

Het is allemaal gebakken lucht, weglullend in de ruimte. Die paar keer dat ik Verhulst wel zag keepen zorgde hij in ieder geval al voor de uitschakeling tegen Celtic, zat er geen knappe redding tussen en knalde hij elke bal naar niemandsland.

Het is dan een aardige jongen die uit de jeugd komt. En verder wordt er niet gekeken.
Gebruikersavatar
timdadum
Seizoenkaarthouder
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 mei 2017, 17:34

SchoorlAZ schreef: 05 aug 2022, 02:51 Dat is gewoon niet waar en dat weet je best. Was een bijna onhoudbare bal.

Het is ook niet alsof Verhulst pas sprong toen de bal al in het netje lag
Kom op zeg. Onhoudbaar?

De beste man duikt met twee handen, traag naar de verre hoek terwijl dat werkelijkwaar de enige hoek was waar hij kon schieten. Zelfs een billboard boven het stadion van Dundee met 'Glenn Middleton gaat schieten in de verre hoek!' in koeienletters geschreven was minder duidelijk geweest.

Nee, dat was gewoon niet al te best.
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 05 aug 2022, 08:02 Beeldvorming op dit forum in de categorie "door Vindahl hebben we punten verloren".

Vindahl was ijzersterk door de lucht en met een bal aan de voet. Totdat onze trainerskeeper zich ermee ging bemoeien.
Dat zeg ik niet. Maar of we punten hebben verloren is niet relevant, hij heeft veel geblunderd en geluk gehad dat het op het "juiste" moment was. Dat maakt het oordeel niet anders, blunderen = blunderen en dan ben je gewoon een waardeloze keeper. Weet trouwens wel zeker dat zijn slechte ingrijpen bij afstandschoten aan het begin van het seizoen punten heeft gekost.

Daarnaast mag Verhulst de tijd krijgen om te wennen net zoals we Vindahl een jaar de tijd hebben gegeven om te wennen waarna het tegen het einde van het seizoen nog steeds brandhout was.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10175
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Wildcat schreef: 05 aug 2022, 10:31 Daarnaast mag Verhulst de tijd krijgen om te wennen
Oneens.

Dit geschutter kost ons rond de 40 miljoen.

Ingrijpen. En snel.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13933
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 05 aug 2022, 08:02 Beeldvorming op dit forum in de categorie "door Vindahl hebben we punten verloren".

Vindahl was ijzersterk door de lucht en met een bal aan de voet. Totdat onze trainerskeeper zich ermee ging bemoeien.
Hahaha ja Van Aert zal tegen Vindahl hebben gezegd dat hij onder ballen door moest duiken en ballen uit zijn handen moest laten vallen. Geef gewoon toe dat die Vindahl er helemaal niks van kan, dan zijn we klaar.

Verhulst keepte gister foutloos, maar heeft tot op heden ook zeer weinig te doen gehad in de oefenwedstrijden. Ik denk niet dat hij het niveau heeft dat wij nastreven, maar het is al beter dan Vindahl.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13933
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 05 aug 2022, 08:54 Wel nee.

Het is allemaal gebakken lucht, weglullend in de ruimte. Die paar keer dat ik Verhulst wel zag keepen zorgde hij in ieder geval al voor de uitschakeling tegen Celtic, zat er geen knappe redding tussen en knalde hij elke bal naar niemandsland.

Het is dan een aardige jongen die uit de jeugd komt. En verder wordt er niet gekeken.
Bal bij Heerenveen had hij ook uit zijn hok moeten komen.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 551
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

AZ 4 Life schreef: 05 aug 2022, 11:28 Hahaha ja Van Aert zal tegen Vindahl hebben gezegd dat hij onder ballen door moest duiken en ballen uit zijn handen moest laten vallen. Geef gewoon toe dat die Vindahl er helemaal niks van kan, dan zijn we klaar.

Verhulst keepte gister foutloos, maar heeft tot op heden ook zeer weinig te doen gehad in de oefenwedstrijden. Ik denk niet dat hij het niveau heeft dat wij nastreven, maar het is al beter dan Vindahl.
Keepte gister foutloos???

Waar Vindahl wordt neer gezaagd omdat hij ballen naar niemandsland trapt en tergend langzaam naar de hoek duikt en met 2 armen. Is het bij een jongen van de club natuurlijk niet relevant.

Zo zie je maar hoe bevooroordeeld men is en gewoon niet objectief wordt gekeken.

Verhulst is geen 1e doelman en Vindahl heeft ze kans gehad en kan beter elders een jaar zijn vertrouwen terug vinden en zijn potentie laten zien.

Wij hebben gewoon een top keeper nodig dat is een ding wat zeker is.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13933
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Love AZ Til I Die! schreef: 05 aug 2022, 11:34 Keepte gister foutloos???

Waar Vindahl wordt neer gezaagd omdat hij ballen naar niemandsland trapt en tergend langzaam naar de hoek duikt en met 2 armen. Is het bij een jongen van de club natuurlijk niet relevant.

Zo zie je maar hoe bevooroordeeld men is en gewoon niet objectief wordt gekeken.

Verhulst is geen 1e doelman en Vindahl heeft ze kans gehad en kan beter elders een jaar zijn vertrouwen terug vinden en zijn potentie laten zien.

Wij hebben gewoon een top keeper nodig dat is een ding wat zeker is.
Ik heb Verhulst gister niet onder ballen zien door duiken of gekke dingen zien doen. Bij die goal was hij kansloos. Hij heeft verder ook niks te doen gehad, behalve die goal en dat schot op doel.

Ik geef volgens mij ook overal aan dat ik Verhulst ook niet goed genoeg vind als eerste doelman. Dus niks subjectieve beoordeling. Vindahl is een clown en Verhulst een leuke tweede keeper.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10175
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 05 aug 2022, 11:28 Hahaha ja Van Aert zal tegen Vindahl hebben gezegd dat hij onder ballen door moest duiken en ballen uit zijn handen moest laten vallen. Geef gewoon toe dat die Vindahl er helemaal niks van kan, dan zijn we klaar.
Ik wil best toegeven dat hij er inmiddels wat minder van kan.

En dat heb ik ook al een keer of vier gedaan.

In de eerste wedstrijden heb ik hem hoge ballen zien klemmen en goed aan de bal gezien. Daarna werd alles minder.

Nog steeds niet zo slecht als Verhulst. Maar toch.
Gebruikersavatar
timdadum
Seizoenkaarthouder
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 mei 2017, 17:34

AZ 4 Life schreef: 05 aug 2022, 11:28 Hahaha ja Van Aert zal tegen Vindahl hebben gezegd dat hij onder ballen door moest duiken en ballen uit zijn handen moest laten vallen. Geef gewoon toe dat die Vindahl er helemaal niks van kan, dan zijn we klaar.

Verhulst keepte gister foutloos, maar heeft tot op heden ook zeer weinig te doen gehad in de oefenwedstrijden. Ik denk niet dat hij het niveau heeft dat wij nastreven, maar het is al beter dan Vindahl.
Sorry, maar hier zit je er gewoon hartstikke naast. Het beroerde spel kon hij natuurlijk niks aan doen, maar de goal was echt niet onhoudbaar. Het schot was goed, maar de omstandigheden (zoals ik al zei, overduidelijk dat hij naar de verre hoek ging) maakte het zeker een goed houdbare bal en ik had zelf het idee dat wat Verhulst deed vooral een soort showduik was.
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13933
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

timdadum schreef: 05 aug 2022, 12:35 Sorry, maar hier zit je er gewoon hartstikke naast. Het beroerde spel kon hij natuurlijk niks aan doen, maar de goal was echt niet onhoudbaar. Het schot was goed, maar de omstandigheden (zoals ik al zei, overduidelijk dat hij naar de verre hoek ging) maakte het zeker een goed houdbare bal en ik had zelf het idee dat wat Verhulst deed vooral een soort showduik was.
Zijnetje, van die afstand met die snelheid. Kom op zeg. Daar kon geen keeper bij.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

timdadum schreef: 05 aug 2022, 09:53 Kom op zeg. Onhoudbaar?

De beste man duikt met twee handen, traag naar de verre hoek terwijl dat werkelijkwaar de enige hoek was waar hij kon schieten. Zelfs een billboard boven het stadion van Dundee met 'Glenn Middleton gaat schieten in de verre hoek!' in koeienletters geschreven was minder duidelijk geweest.

Nee, dat was gewoon niet al te best.
Naar mijn mening begint de fout eigenlijk met het positie kiezen, hij staat de korte hoek af te dekken, terwijl daar 5 AZ spelers staan. Nu moet hij heel veel afstand overbruggen, en kan hij niet bij de bal. Maar, als hij gewoon goed staat, pakt hij die bal makkelijk, zo hard was hij niet.
Gebruikersavatar
Tarik
Supporter
Berichten: 139
Lid geworden op: 03 mar 2006, 12:02

timdadum schreef: 05 aug 2022, 12:35 Sorry, maar hier zit je er gewoon hartstikke naast. Het beroerde spel kon hij natuurlijk niks aan doen, maar de goal was echt niet onhoudbaar. Het schot was goed, maar de omstandigheden (zoals ik al zei, overduidelijk dat hij naar de verre hoek ging) maakte het zeker een goed houdbare bal en ik had zelf het idee dat wat Verhulst deed vooral een soort showduik was.
Het moment waarop die speler van Dundee de bal inspeelt naar rechts, en hij vervolgens kinderlijk eenvoudig door mag lopen van Dani, doet Verhulst naar de eerste paal bewegen, korte hoek afdekken, maar de inspeler krijgt de bal terug en de verre hoek ligt open.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10175
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Tarik schreef: 05 aug 2022, 13:18 en hij vervolgens kinderlijk eenvoudig door mag lopen van Dani ...
Hakon, Jordy, en Sam.

Er zijn minstens vier spelers die je deze goal meer kan aanrekenen ...
Plaats reactie