Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Love AZ Til I Die! schreef: 04 aug 2022, 22:41 Lekker opportuun weer... Halve selectie mis je tegen een ploeg wat al jaren geen Europees heeft gespeeld en 200% geven.
Leuk die excuses. Maar dan moet je je daar maar beter tegen wapenen.
Europees voetbal is essentieel voor je langdurige groei.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Geen groepsfase Conference League zou ontslag moeten betekenen van Pascal.Geen bezieling, wissels of tactische omzettingen waar nodig, niet eens een “foute” omzetting, nee gewoon bijna niets.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Stop met excuses maken. Ook met deze selectie had je beter moeten presteren. Gelukkig had Jansen weer een gebagatelliseerde analyse.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

SimonPoulsen schreef: 04 aug 2022, 22:53 Ja het is (mede) de schuld van Huiberts inderdaad. Al jaren waarschuwen we hier voor de smalle selectie, en dat AZ gigantische risico's neemt. De man had het geluk altijd aan zn kont hangen en kwam er telkens mee weg(Wijndal, Karlsson altijd fit). Tot nu eens wat tegenslag op de weg komt, alhoewel de loting verre van ongunstig is.
De vervanger van Sugawara (van 2mil) blijkt niets te kunnen. De vervanger van Karlsson is een knul van 19 zonder profervaring. De keeper die ook 2miljoen kostte is vervangen voor een kkd keeper. Verder is de bank net als de laatste 2 jaar waardeloos.

Tevens haalt hij 2 spelers (bazoer, Vanheusden) binnen die blijkbaar niet fit zijn. Lekker dan, die kunnen ons straks weer helpen om voorrondes europees voetbal vast te stellen. Om er vervolgens weer op halve kracht aan te beginnen.
Zucht...

Jij bent toch ook een van die fans die niet wilt dat de jeugd in de weg wordt gelopen?

Maar nu hadden er toch meer aankopen gedaan moeten worden omdat er blessures in het elftal zijn?

Omdat je nu verliest komt dat natuurlijk goed uit om dit te zeggen, maar als je rationeel nadenkt is het gewoon onzin.

Bazoer is ziek net als Koopmeiners. Wie niet fit zijn Yuki, Karlsson, Odgaard en vanheusden. Die laatste zou nooit haalbaar zijn geweest als hij niet blessure gevoelig was, maar iedereen was wel in zijn nopjes toen hij gehaald werd. Nu we verliezen kunnen we het lekker daar op gooien.

Nog makkelijker is om Huiberts schuldig te maken aan de rest van de selectie die kampt met blessures en ziekte en daar ga ik niet in mee en dat is te simpel.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Ferry schreef: 05 aug 2022, 06:02 Leuk die excuses. Maar dan moet je je daar maar beter tegen wapenen.
Europees voetbal is essentieel voor je langdurige groei.
Tuurlijk maar dat is niet de schuld van Huiberts maar de trainer die zijn typical Pascalbal tactiek hanteert.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Love AZ Til I Die! schreef: 05 aug 2022, 06:37 Zucht...

Jij bent toch ook een van die fans die niet wilt dat de jeugd in de weg wordt gelopen?

Maar nu hadden er toch meer aankopen gedaan moeten worden omdat er blessures in het elftal zijn?

Omdat je nu verliest komt dat natuurlijk goed uit om dit te zeggen, maar als je rationeel nadenkt is het gewoon onzin.

Bazoer is ziek net als Koopmeiners. Wie niet fit zijn Yuki, Karlsson, Odgaard en vanheusden. Die laatste zou nooit haalbaar zijn geweest als hij niet blessure gevoelig was, maar iedereen was wel in zijn nopjes toen hij gehaald werd. Nu we verliezen kunnen we het lekker daar op gooien.

Nog makkelijker is om Huiberts schuldig te maken aan de rest van de selectie die kampt met blessures en ziekte en daar ga ik niet in mee en dat is te simpel.
Goed dat je tegengas geeft aan leeg opportunisme
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Love AZ Til I Die! schreef: 05 aug 2022, 06:39 Tuurlijk maar dat is niet de schuld van Huiberts maar de trainer die zijn typical Pascalbal tactiek hanteert.
Het is de schuld van beiden - in mijn ogen. Aankoopbeleid van de technisch directeur en technisch/tactisch beleid van de trainer.
Er zijn miljoenenaankopen gedaan die voetballend gewoon (ruim) onder de maat zijn. En wederom is de selectie te laat compleet. Hoe kun je je belangrijkste wedstrijden in het seizoen spelen met een keeper die eigelijk (ook) niet je eerste keus is?

En er loopt een trainer rond die geen idee heeft wat ie doet. Doet heel gewichtig voor de camera. Hij speelt graag veelal op balbezit. Met het idee: dan kunnen zij niet scoren. Maar vergeet dat er ook door AZ gescoord moet worden.
En hoe kan het dat je een team niet de graspollen uit het veld loopt?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Love AZ Til I Die! schreef: 05 aug 2022, 06:37 Zucht...

Jij bent toch ook een van die fans die niet wilt dat de jeugd in de weg wordt gelopen?

Maar nu hadden er toch meer aankopen gedaan moeten worden omdat er blessures in het elftal zijn?

Omdat je nu verliest komt dat natuurlijk goed uit om dit te zeggen, maar als je rationeel nadenkt is het gewoon onzin.

Bazoer is ziek net als Koopmeiners. Wie niet fit zijn Yuki, Karlsson, Odgaard en vanheusden. Die laatste zou nooit haalbaar zijn geweest als hij niet blessure gevoelig was, maar iedereen was wel in zijn nopjes toen hij gehaald werd. Nu we verliezen kunnen we het lekker daar op gooien.

Nog makkelijker is om Huiberts schuldig te maken aan de rest van de selectie die kampt met blessures en ziekte en daar ga ik niet in mee en dat is te simpel.
2 dingen.

Ik heb altijd gezegd dat een sterke bank cruciaal is om te kunnen presteren. Iets waar AZ al jaren geen prioriteit aan geeft, wat nu net als vorig jaar tegen celtic weer pijnlijk duidelijk wordt

Ja ik ben voorstander om de jeugd de kans te geven. Maar ik wordt zo moe van dat gelul over de jeugd, als ze keer op keer als het eropaan komt niet worden ingezet. Als ze niet goed genoeg worden bevonden, prima. Maar dan moeten er andere spelers op de bank zitten die wel wat toevoegen. Het is geen schoolreisje. Als Barasi, buurmeester, dejong in dit soort situaties niet worden ingezet, met zulk waardeloos spel van AZ. Dan zijn ze dus alleen mee om bij 4-0 voor in te vallen. Dan gaan we ze weinig zien dit seizoen.....

En ja mijn punt over miskopen Witry, Vindhal, deWit blijven staan. Die kosten gewoon 6+miljoen.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Wat moet er nog gebeuren wil dit niet weer een treurig seizoen worden:

1. Jansen ontslaan
2. Martens doorschuiven of een trainer van buitenaf
3. Dani de Wit naar de bank verhuizen.
4. Hatzidiakos niet laten spelen op rechtback
4. 1e doelman halen
5. Creatieve 10 aankoop
6. Breedte versterkingen in aanval en rechtsback.

Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn dus ik zou zeggen vul het lekker aan.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Was Bazoer trouwens al ziek toen hij werd gepresenteerd? Zo ja, en het was al bekend dat spelen tegen Dundee lastig zou worden, waarom heeft Huiberts dan niet vastgehouden aan het spelen van Midtsjø voor hem vrij te geven aan Galatasaray? Wat heb je aan €3,5m, als je er €8m mee verliest?

En waarom was dat een last-minute dingetje, en werd dat niet open en bloot besproken met betrokken partijen? Of als dat wel zo was, waarom is dat niet in de media benoemd om alle geruchten en halve waarheden tegen te gaan?

Tot slot: vorig seizoen wilde hij met Veerman nog een vervanger halen voor Koopmeiners. Waarom hoor je niks meer over een vervanger van Teun? Als straks Bazoer of Clasie uitvalt heb je weer een probleem.
Laatst gewijzigd door Grifo op 05 aug 2022, 08:35, 1 keer totaal gewijzigd.
____________
Hoc est nihil
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Je kunt wel spelers blijven kopen en hopen dat je op een gegeven moment zoveel klasse en overwicht hebt dat de tegenstander niets anders kan dan verliezen. Maar dat heeft niks met het soort voetbal dat AZ voor staat te maken.

Gisteren hadden we veelal balbezit en onze verdediging hield gewoon stand, dan kun je écht wel jeugdspelers proberen, maar deze hoofdtrainer vertikt het. Nee we laten staan wat er staat en maken gebruik van 1 van de 5 wisselmogelijkheden. Die Schotse trainer aan de overkant hé die speelt tegen het machtige Europees imposante AZ. Waarom kan die wel wisselen? Waarom kan die vroeg wisselen? het pakte goed voor hem uit ook! Zo magisch is het dus écht niet.

Deze trainer zolang laten zitten en hem dan nog pleziertjes doen ook (helaas niet op de beste wijze) is ook een issue.
De schuld ligt dus in die zin bij beiden, want Huiberts is óók eindverantwoordelijk voor Jansen.
Laatst gewijzigd door DeZuivelDuivel op 05 aug 2022, 08:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Grifo schreef: 05 aug 2022, 08:33 Was Bazoer trouwens al ziek toen hij werd gepresenteerd? Zo ja, en het was al bekend dat spelen tegen Dundee lastig zou worden, waarom heeft Huiberts dan niet vastgehouden aan het spelen van Midtsjø voor hem vrij te geven aan Galatasaray? Wat heb je aan €3,5m, als je er €8m mee verliest?

En waarom was dat een last-minute dingetje, en werd dat niet open en bloot besproken met betrokken partijen? Of als dat wel zo was, waarom is dat niet in de media benoemd om alle geruchten en halve waarheden tegen te gaan?

Tot slot: vorig seizoen wilde hij met Veerman nog een vervanger halen voor Koopmeiners. Waarom hoor je niks meer over een vervanger van Teun? Als straks Bazoer of Clasie uitvallen heb je weer een probleem.
Omdat men destijds Clasie niet als volwaardig basisspeler had ingeschat. Inmiddels heeft hij bewezen dat wel te zijn. Ook is Reijnders nu volwaardig geworden
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wildcat schreef: 05 aug 2022, 08:35 Omdat men destijds Clasie niet als volwaardig basisspeler had ingeschat. Inmiddels heeft hij bewezen dat wel te zijn. Ook is Reijnders nu volwaardig geworden
Dat hebben we gisteren gezien ja :roll:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Love AZ Til I Die! schreef: 05 aug 2022, 08:09 Wat moet er nog gebeuren wil dit niet weer een treurig seizoen worden:

1. Jansen ontslaan
2. Martens doorschuiven of een trainer van buitenaf
3. Dani de Wit naar de bank verhuizen.
4. Hatzidiakos niet laten spelen op rechtback
4. 1e doelman halen
5. Creatieve 10 aankoop
6. Breedte versterkingen in aanval en rechtsback.

Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn dus ik zou zeggen vul het lekker aan.
Prima rijtje. En dat had deze zomer moeten gebeuren. In ieder geval de punten 3 tot en met 6.

We zijn gewoon weer veel te laten met het organiseren van alle fundamentele zaken voor de belangrijkste wedstrijden van het seizoen.

Kairat Almaty all over again.

In vier jaar niets geleerd.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wanneer wordt deze lamlul eens wakker

Keeper
Rechtsback
10
Trainer
Keeperstrainer

En een beetje rap graag

Het zoveelste jaar op rij dat een zwaarbevochten ticket straks verkloot gaat worden omdat de selectie en staf niet op peil zijn

Brevet van onvermogen
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Grifo schreef: 05 aug 2022, 08:33 Wat heb je aan €3,5m, als je er €8m mee verliest?
Het mislopen van de Conference League (finale) kost je +/- 30 tot 40 miljoen.

Je kan in ieder geval de transferwaarde van je hele selectie (min of meer) halveren.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 05 aug 2022, 08:44 Het mislopen van de Conference League (finale) kost je +/- 30 tot 40 miljoen.

Je kan in ieder geval de transferwaarde van je hele selectie (min of meer) halveren.
Het is inderdaad wel meer dan 8m, ik schat graag voorzichtig.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Grifo schreef: 05 aug 2022, 09:01 Het is inderdaad wel meer dan 8m, ik schat graag voorzichtig.
Ik ga met 30/40 miljoen ook nog aan de conservatieve kant zitten.
Gebruikersavatar
timdadum
Seizoenkaarthouder
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 mei 2017, 17:34

Grifo schreef: 05 aug 2022, 08:33 Was Bazoer trouwens al ziek toen hij werd gepresenteerd? Zo ja, en het was al bekend dat spelen tegen Dundee lastig zou worden, waarom heeft Huiberts dan niet vastgehouden aan het spelen van Midtsjø voor hem vrij te geven aan Galatasaray? Wat heb je aan €3,5m, als je er €8m mee verliest?

En waarom was dat een last-minute dingetje, en werd dat niet open en bloot besproken met betrokken partijen? Of als dat wel zo was, waarom is dat niet in de media benoemd om alle geruchten en halve waarheden tegen te gaan?


Tot slot: vorig seizoen wilde hij met Veerman nog een vervanger halen voor Koopmeiners. Waarom hoor je niks meer over een vervanger van Teun? Als straks Bazoer of Clasie uitvalt heb je weer een probleem.
Zo, ben je weer klaar met dit quasi-scherpe geneuzel?
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Wildcat schreef: 05 aug 2022, 08:35 Omdat men destijds Clasie niet als volwaardig basisspeler had ingeschat. Inmiddels heeft hij bewezen dat wel te zijn. Ook is Reijnders nu volwaardig geworden
Ik verslikte me. Ik ben weer een bijna-dood-ervaring rijker. Dank u.
Plaats reactie