Jesper Karlsson (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Wijndal is vertrokken en Odgaard is als versterking gehaald. Ten opzichte van vorig seizoen is er weinig veranderd. Het is te hopen dat Karlsson blijft zodat er nog te genieten valt komend seizoen. Qua versterkingen blijft het angstvallig stil helaas.
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 500
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Als je die bedragen o.a. bij Ajakkes voorbij ziet komen dan moet Karlsson 25 plus gaan kosten. AZ zal hun belangrijkste speler/publiekstrekker, die tot 2026 vast ligt, alleen voor de absolute hoofdprijs wegdoen. Dat zie ik niet gebeuren. Minimaal nog 1 seizoen schitteren en dan zien we wel weer ...
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Zijn transferwaarde is gedaald door zijn laconieke houding en zijn matige prestaties de tweede seizoenshelft.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Bertje schreef: 17 jul 2022, 11:08 Zijn transferwaarde is gedaald door zijn laconieke houding en zijn matige prestaties de tweede seizoenshelft.
Transferwaarde en vraagprijs met contract tot 2026 zijn 2 hele verschillende dingen

Waarschijnlijk ligt het tweede flink boven het eerste, waardoor het niet aannemelijk is dat hij vertrekt.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Het is nog maar 7 maanden geleden dat hij zijn contract verlengde t/m 2026.
“Toen ik vorig jaar mijn eerste AZ-contract tekende, zei ik al dat het voor mij een grote en belangrijke stap was”, aldus Karlsson, die met de Zweedse selectie nog strijdt om een ticket voor het WK 2022. “Ik ben AZ heel dankbaar voor alle kansen die ik heb gekregen. Zowel nationaal als internationaal heb ik mijzelf kunnen laten zien. Ik voel mij thuis bij AZ, dus het voelt heel goed om mijn contract te verlengen. Het is een mooie en wederzijdse blijk van waardering.”

Max Huiberts slaat met het nieuwe contract voor Karlsson een grote slag. “Jesper is een belangrijke speler voor ons”, zegt de directeur voetbalzaken van AZ. “Hij combineert zijn creativiteit steeds meer aan effectiviteit.” Met 8 doelpunten en 8 assists in 22 officiële duels overlegt de vleugelaanvaller ook dit seizoen weer goede cijfers. “Vorig jaar maakte hij als nieuwe speler direct impact en daar is hij dit seizoen mee verder gegaan”, aldus Huiberts. “Zijn spel wordt steeds completer en hij heeft laten zien van grote waarde te zijn voor AZ.”
AZ heeft echt zijn contract niet verlengd tot 2026 met de intentie hem na enkele maanden te transfereren. Jesper moet hier gewoon het mannetje zijn met zijn dribbels, schoten en voorzetten om op termijn de club voor een record bedrag te verlaten.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ja doei, als Max dat doet dan mag ie ondanks alles echt met pek en veren het land uit.
Minimaal het dubbele omdat ze zo brutaal zijn geweest om 10 miljoen op te schrijven de eerste keer.
Het is hier niet de Action.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

10M€... mag je dit überhaupt serieus nemen? Of is dit een poging van Celta om aan hun supporters te laten zien dat ze ècht proberen om spelers te halen?

Echt belachelijk. Contract tot 2026. Met zijn rendement absolute top Eredivisie. Aangezien hij daarnaast een bepalende speler is èn aangezien AZ ook nog eens veel geld kwijt raakt aan zaakwaarnemers etc. zou 25M€ het absolute minimum moeten zijn.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 917
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Is hij echt geblesseerd? of aan het muiten vanwege het niet maken van een transfer?
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Shota-Arveladze schreef: 28 jul 2022, 18:05 Is hij echt geblesseerd? of aan het muiten vanwege het niet maken van een transfer?
“Zit niet zo stom te roddelen man”
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1299
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Langedijk schreef: 28 jul 2022, 18:21 “Zit niet zo stom te roddelen man”
:mrgreen:
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 917
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Langedijk schreef: 28 jul 2022, 18:21 “Zit niet zo stom te roddelen man”
Vraag stellen is toch iets anders dan iets neerzetten als feit. Wat zit jij trouwens weer veel te posten op het forum? Moet je niet weer een boek van je vriend Thierry gaan lezen? :lol:
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Shota-Arveladze schreef: 28 jul 2022, 18:24 Vraag stellen is toch iets anders dan iets neerzetten als feit. Wat zit jij trouwens weer veel te posten op het forum? Moet je niet weer een boek van je vriend Thierry gaan lezen? :lol:
Daar heeft ie geen tijd meer voor nu hij een hond heeft 😎
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 28 jul 2022, 18:41 Daar heeft ie geen tijd meer voor nu hij een hond heeft 😎
:P

Die heb ik weer verkocht. Na 3 blunders van Jansen koop ik een nieuwe.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Shota-Arveladze schreef: 28 jul 2022, 18:24 Vraag stellen is toch iets anders dan iets neerzetten als feit. Wat zit jij trouwens weer veel te posten op het forum? Moet je niet weer een boek van je vriend Thierry gaan lezen? :lol:
Ach, ik signaleer slechts een gevalletje ‘pot verwijt de ketel’

En je bent in de war denk ik want ik heb nog nooit op die mafketel gestemd.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

Volgens Zweedse media zou de vraagprijs voor Karlsson 15 miljoen zijn en heeft Celta de hoop nog niet opgegeven. Wordt hopelijk niet vervolgd.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

hihacorner schreef: 31 jul 2022, 17:40 Volgens Zweedse media zou de vraagprijs voor Karlsson 15 miljoen zijn en heeft Celta de hoop nog niet opgegeven. Wordt hopelijk niet vervolgd.
Is 15 miljoen dan dat belachelijk hoge niet te weigeren bedrag?
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ook bij 15 miljoen mag er een hartig woordje worden gesproken met Huiberts.

:roll:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1299
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

DeZuivelDuivel schreef: 31 jul 2022, 18:01 Ook bij 15 miljoen mag er een hartig woordje worden gesproken met Huiberts.

:roll:
Als Schuurs voor 15 miljoen naar Torino gaat, dan kan AZ wel minimaal 35 miljoen voor Karlsson vragen.
Cetero censeo birrum bibendum esse
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Als Karlsson voor 15m weggaat, knip ik m'n al betaalde seizoenskaart door en ga ik elke 14 dagen op vrijdagavond naar Telstar kijken
Plaats reactie