Peter Vindahl Jensen (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

We zijn op t punt beland dat "niet in de blunder top11 staan" maar als pluspunt wordt aangedragen.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Anti, je bent doorgaans wel echt redelijk te noemen imo. Met veel argumenten. Maar met Vindalh echt totaal niet helaas.
Ook dat je zo'n filmpje dan maar instuurt waar hij dan niet in de top 11 staat en 3 slechte artikelen met opinies over Unnerstall er bij pakt. Bij PSV nog wel notabene, ze hebben zich allemaal voor z'n kop geslagen dat hij daar juist weg is afgelopen seizoen.

Ik, en ongetwijfeld vele anderen met mij, zitten echt niet op het puntje van onze stoel vol verwachting te wachten tot Vindalh weer een fout maakt. Maar helaas maakt gewoon nog (te) veel fouten.

Daar doen andere keepers of een filmpje niks aan af.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

vriend schreef: 29 jun 2022, 22:56 Dus omdat andere clubs een kutkeeper hebben is het legitiem dat AZ ook een kutkeeper heeft?
Nee.

Volgens mij heb ik dat al twee keer aangegeven.

Ook dat AZ op zoek moet naar een zinvolle vervanger.

Maar dat is nog niet zo makkelijk: zie nagenoeg alle andere eredivisieclubs.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

SchoorlAZ schreef: 01 jul 2022, 23:34 Anti, je bent doorgaans wel echt redelijk te noemen imo. Met veel argumenten. Maar met Vindalh echt totaal niet helaas.
Ook dat je zo'n filmpje dan maar instuurt waar hij dan niet in de top 11 staat en 3 slechte artikelen met opinies over Unnerstall er bij pakt. Bij PSV nog wel notabene, ze hebben zich allemaal voor z'n kop geslagen dat hij daar juist weg is afgelopen seizoen.

Ik, en ongetwijfeld vele anderen met mij, zitten echt niet op het puntje van onze stoel vol verwachting te wachten tot Vindalh weer een fout maakt. Maar helaas maakt gewoon nog (te) veel fouten.

Daar doen andere keepers of een filmpje niks aan af.
Unnerstall is ook gewoon vrij vaak de fout in gegaan bij Twente. Dat hele geromantiseerde beeld van hem is ook wat overdreven.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 01 jul 2022, 23:34 Anti, je bent doorgaans wel echt redelijk te noemen imo. Met veel argumenten. Maar met Vindalh echt totaal niet helaas.
Ook dat je zo'n filmpje dan maar instuurt waar hij dan niet in de top 11 staat en 3 slechte artikelen met opinies over Unnerstall er bij pakt. Bij PSV nog wel notabene, ze hebben zich allemaal voor z'n kop geslagen dat hij daar juist weg is afgelopen seizoen.

Ik, en ongetwijfeld vele anderen met mij, zitten echt niet op het puntje van onze stoel vol verwachting te wachten tot Vindalh weer een fout maakt. Maar helaas maakt gewoon nog (te) veel fouten.

Daar doen andere keepers of een filmpje niks aan af.
Het draait mij allemaal om beeldvorming en framing in deze discussie.

Als je enkel dit forum leest denk je dat Vindahl wekelijks staat te schutteren en Unnerstall een foutloos seizoen heeft gedraaid. Dat is het beeld dat ik tracht te nuanceren. Verder zie je mij nergens schrijven dat Vindahl beter is dan Unnerstall of dat Vindahl een goed seizoen heeft gedraaid. Sterker: ik heb hem ook een onvoldoende gegeven.

Ik blijf bij dit - mijns inziens zeer redelijke - betoog totdat ik zinvolle tegenargumenten hoor:

viewtopic.php?p=747113#p747113

(PS. Dat ik de PSV-periode van Unnerstall erbij pakte was omdat iemand anders daarover begon en ik trachtte aan te tonen waarom hij daar weer weg kon.)
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 04 jul 2022, 11:33 Het draait mij allemaal om beeldvorming en framing in deze discussie.

Als je enkel dit forum leest denk je dat Vindahl wekelijks staat te schutteren en Unnerstall een foutloos seizoen heeft gedraaid. Dat is het beeld dat ik tracht te nuanceren. Verder zie je mij nergens schrijven dat Vindahl beter is dan Unnerstall of dat Vindahl een goed seizoen heeft gedraaid. Sterker: ik heb hem ook een onvoldoende gegeven.

Ik blijf bij dit - mijns inziens zeer redelijke - betoog totdat ik zinvolle tegenargumenten hoor:

viewtopic.php?p=747113#p747113

(PS. Dat ik de PSV-periode van Unnerstall erbij pakte was omdat iemand anders daarover begon en ik trachtte aan te tonen waarom hij daar weer weg kon.)
Daar doe je toch zelf het hardste aan mee als je een filmpje upload en van blunderende keepers waar Vindalh niet bij zit. Dat is letterlijk de definitie van beeldvorming.

Maargoed, ik heb geloof ik ook al heel vaak, in dit topic, aangegeven hoe en wat. Over een langere periode en direct na wedstrijden zelf ook. Ik heb óók al meerdere voorbeelden genoemd van zijn blunders. Dus als jij dat niet beschouwd als een zinvol tegenargument, dan valt er ook weinig te bespreken imo.

Ik ga ook niet doen alsof Unnerstall foutloos is of schreeuw moord en brand om Unnerstall, Okoye heeft zelfs een minder seizoen gedraaid dan het seizoen ervoor.

Het enige waar ik naar kijk is het functioneren van onze keeper. Niet naar andere clubs. Ik vind dat daarin een vergelijking met zijn voorganger wél op zijn plaats is, want uiteindelijk hebben we Bizot vervangen door deze jongeman. Dat is, naar mijn inziens, een grote fout geweest.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 04 jul 2022, 13:51 Daar doe je toch zelf het hardste aan mee als je een filmpje upload en van blunderende keepers waar Vindalh niet bij zit. Dat is letterlijk de definitie van beeldvorming.
Klopt.

Ik ben de beeldvorming aan het nuanceren.

Er is niets mis met beeldvorming. Als er maar het juiste (= mijn :wink: ) beeld ontstaat.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 04 jul 2022, 13:51 Maargoed, ik heb geloof ik ook al heel vaak, in dit topic, aangegeven hoe en wat. Over een langere periode en direct na wedstrijden zelf ook. Ik heb óók al meerdere voorbeelden genoemd van zijn blunders. Dus als jij dat niet beschouwd als een zinvol tegenargument, dan valt er ook weinig te bespreken imo.
Het is ook een beetje de vraag welk tegenargument op welke stelling jij nu geeft.

Want hoe sta jij nu in de toekomst van Vindahl?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 05 jul 2022, 07:42 Het is ook een beetje de vraag welk tegenargument op welke stelling jij nu geeft.

Want hoe sta jij nu in de toekomst van Vindahl?
Heel simpel, Vindahl heeft gewoon over een heel seizoen matig gepresteerd. Punt. Daar zijn ze bij AZ inmiddels ook achter en zijn positie is in ieder geval niet veilig. Of dit betekent dat Hobie of Sem een serieuze kans krijgen, of dat de club op zoek gaat naar een nieuwe doelman durf ik niet te zeggen. Er zijn in ieder geval twijfels intern.

Ik zou gebruik maken van zijn status als derde doelman van Denemarken en hem daar proberen te slijten aan een club. Als je het aankoopbedrag terugkrijgt ben je spekkoper.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 05 jul 2022, 08:17 Heel simpel, Vindahl heeft gewoon over een heel seizoen matig gepresteerd. Punt. Daar zijn ze bij AZ inmiddels ook achter en zijn positie is in ieder geval niet veilig. Of dit betekent dat Hobie of Sem een serieuze kans krijgen, of dat de club op zoek gaat naar een nieuwe doelman durf ik niet te zeggen. Er zijn in ieder geval twijfels intern.
Dat is toch ook wel een beetje de algemene consensus hier?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 05 jul 2022, 08:42 Dat is toch ook wel een beetje de algemene consensus hier?
Geen idee. Er waren hier nog legio mensen die het wel in hem zagen zitten, waaronder jij tot niet zo heel lang geleden.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 05 jul 2022, 09:12 Geen idee. Er waren hier nog legio mensen die het wel in hem zagen zitten, waaronder jij tot niet zo heel lang geleden.
Dit is een beetje een vals dilemma.

Je kan ook het in iemand zien zitten of zijn potentieel zien én twijfels hebben.

Volgens mij zegt niemand hier dat hij een goed seizoen heeft gedraaid en dat hij een onbetwiste nummer 1 is.

De hamvraag vind ik meer: ga/moet/wil je nu door-selecteren en zo ja hoe (verkoop, verhuur, bank) en met welk alternatief dan precies?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 05 jul 2022, 09:17 Dit is een beetje een vals dilemma.

Je kan ook het in iemand zien zitten of zijn potentieel zien én twijfels hebben.

Volgens mij zegt niemand hier dat hij een goed seizoen heeft gedraaid en dat hij een onbetwiste nummer 1 is.

De hamvraag vind ik meer: ga/moet/wil je nu door-selecteren en zo ja hoe (verkoop, verhuur, bank) en met welk alternatief dan precies?
Dat je potentie ziet vind ik al knap. Ik zie namelijk niks waar hij goed in is. Hij kan redelijk voetballen ja, maar dan houdt het ook wel op.

Dus om dan te reageren op je hamvraag: Ja, doorselecteren en een keeper aantrekken. Je had afgelopen zomer nooit Bizot moeten laten vertrekken, maar dat roep ik al een jaar.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef: 05 jul 2022, 09:20 Dat je potentie ziet vind ik al knap. Ik zie namelijk niks waar hij goed in is. Hij kan redelijk voetballen ja, maar dan houdt het ook wel op.

Dus om dan te reageren op je hamvraag: Ja, doorselecteren en een keeper aantrekken. Je had afgelopen zomer nooit Bizot moeten laten vertrekken, maar dat roep ik al een jaar.
Bizot wilde zelf weg.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 05 jul 2022, 09:30 Bizot wilde zelf weg.
Ja en nee. Nadat Olympiakos was afgeketst heeft hij aangegeven hier te willen verlengen en voor vijf jaar bij te willen tekenen. Dan zou hij nog twee/drie jaar keepen en dan de jonge jongens begeleiden.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 05 jul 2022, 09:20 Dat je potentie ziet vind ik al knap.
Dank je.

:D
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

AZ 4 Life schreef: 05 jul 2022, 09:41 Ja en nee. Nadat Olympiakos was afgeketst heeft hij aangegeven hier te willen verlengen en voor vijf jaar bij te willen tekenen. Dan zou hij nog twee/drie jaar keepen en dan de jonge jongens begeleiden.
Dat kan alsnog als zijn avontuur is afgelopen. Kan hij Nick van Aart aflossen wat een waardeloze keeperstrainer is.

On topic:
Vindahl is onzekerder geworden naar mate het team minder werd. In het begin was het onwennig en draaide het team ook niet lekker. Daarna heeft hij wel een groei doorgemaakt. 1 op 1 sterk, hoge ballen uit de lucht plukken. Dat vond ik een verademing t.o.v. Bizot die met elke voorzet en vrije trap alles maar wegstompte waar ook weer direct gevaar uit kwam door het niet goed verwerken hiervan.

Laatste fase was de onwennige Vindahl van het begin van het seizoen weer terug. Ik wil hem nog niet afschrijven. Hij kan zich nu bewijzen om er van het begin direct te staan, mocht het alsnog niet vlotten heb je Verhulst of Westerveld die het mogen laten zien dan.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Love AZ Til I Die! schreef: 05 jul 2022, 10:47 1 op 1 sterk, hoge ballen uit de lucht plukken.
Hoge ballen uit de lucht plukken? De helft van de tijd zat hij er compleet naast.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 05 jul 2022, 09:17 Dit is een beetje een vals dilemma.

Je kan ook het in iemand zien zitten of zijn potentieel zien én twijfels hebben.

Volgens mij zegt niemand hier dat hij een goed seizoen heeft gedraaid en dat hij een onbetwiste nummer 1 is.

De hamvraag vind ik meer: ga/moet/wil je nu door-selecteren en zo ja hoe (verkoop, verhuur, bank) en met welk alternatief dan precies?
Precies mijn positie ook bij Vindahl
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 05 jul 2022, 09:20 Ja, doorselecteren en een keeper aantrekken.
En toch denk ik niet dat AZ dit niet doet. Althans: niet definitief.

AZ leest de posts van Antti altijd heel goed en heeft de potentie dus ook gezien. Maar het is wel duidelijk dat deze positie beter moet ...

Lastig dossier dit.
Plaats reactie