Sponsoren

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

ForzAZ schreef: 21 jun 2022, 06:09 Bericht in De Telegraaf vandaag dat ajax een sponsordeal tot 2026 voor 3 miljoen per jaar met Unibet heeft gesloten.

AZ zal hopelijk dat dan ook doen. Bedrag zal wel iets lager zijn, maar op z'n minst toch zo'n 2 miljoen denk ik.
AZ heeft dat toch al bekend gemaakt, bedragen noemen ze zelden of nooit.
020 moet dat zo doen omdat ze beursgenoteerd zijn
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

AZ-073 schreef: 21 jun 2022, 06:28 AZ heeft dat toch al bekend gemaakt, bedragen noemen ze zelden of nooit.
020 moet dat zo doen omdat ze beursgenoteerd zijn
Heeft AZ een sponsorhip van Unibet bekend gemaakt? Dat niet volgens mij. En aangezien Cavallaro al op de mouwen staat lijkt mij dat ook niet heel waarschijnlijk.
DSBBANK
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 okt 2018, 12:46

AZ fanatic 4-life schreef: 21 jun 2022, 07:11 Heeft AZ een sponsorhip van Unibet bekend gemaakt? Dat niet volgens mij. En aangezien Cavallaro al op de mouwen staat lijkt mij dat ook niet heel waarschijnlijk.
Bij ajax komt Unibet ook niet op het shirt te staan. Dus dat zegt nog niet zoveel. Al lijkt het me sterk als er toch een overeenkomst komt samen met Kansino. Daarentegen is het ook weer vreemd als er niets komt na het afketsen van BetCity juist door Unibet. Veel onduidelijkheid
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

DSBBANK schreef: 21 jun 2022, 08:22 Bij ajax komt Unibet ook niet op het shirt te staan. Dus dat zegt nog niet zoveel. Al lijkt het me sterk als er toch een overeenkomst komt samen met Kansino. Daarentegen is het ook weer vreemd als er niets komt na het afketsen van BetCity juist door Unibet. Veel onduidelijkheid
Oké, ik was eerlijk gezegd in de veronderstelling dat ze wel op het shirt komen bij ajax. Toto heeft dat volgens mij ook bij de clubs waar zij een overeenkomst mee hebben. Dan is 3 miljoen per jaar wel erg veel ook.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

AZ fanatic 4-life schreef: 21 jun 2022, 07:11 Heeft AZ een sponsorhip van Unibet bekend gemaakt? Dat niet volgens mij. En aangezien Cavallaro al op de mouwen staat lijkt mij dat ook niet heel waarschijnlijk.
Ah sorry, bedoelde Kansino
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 21 jun 2022, 13:15 Politieke weerstand:
https://www.1limburg.nl/nieuws/1769669/ ... na-sittard
Die gaat AZ ook voelen hoor.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Mensen moeten eens stoppen met alles verboden willen maken. Laat gewoon iedereen aan hun lot over. Mensen krijgen in de toekomst nul verantwoordelijkheden meer als het zo doorgaat.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DeZuivelDuivel schreef: 21 jun 2022, 22:13 Die gaat AZ ook voelen hoor.
Het is ook wel een beetje de lobby van de anti-gokbeweging. Jarenlang worden we overstelpt met reclames van de postcodeloterij, vriendenloterij, staatsloterij...En nu opeens gaan de aantallen gokverslavingen omhoog?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ferry schreef: 22 jun 2022, 05:48 Het is ook wel een beetje de lobby van de anti-gokbeweging. Jarenlang worden we overstelpt met reclames van de postcodeloterij, vriendenloterij, staatsloterij...En nu opeens gaan de aantallen gokverslavingen omhoog?
Aan die loterijen kun je natuurlijk niet verslaafd raken, want die hebben maar 1 trekking per maand, dus kun je bij verlies niet direct verder gokken.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Hotel in Egmond is de nieuwe sponsor van de trainingsshirts.
Benieuwd wie op de zolen van de badslippers komt. De tante van Max?
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Mist alleen nog de gele kaart sponsor. "Deze gele kaart wordt u aangeboden door:"

Iets met kaas zou leuk zijn.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 23 jun 2022, 19:42 Mist alleen nog de gele kaart sponsor. "Deze gele kaart wordt u aangeboden door:"

Iets met kaas zou leuk zijn.
De blessuretijd en wissels kun je ook nog laten sponsoren. :wink:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 23 jun 2022, 19:42 Mist alleen nog de gele kaart sponsor. "Deze gele kaart wordt u aangeboden door:"

Iets met kaas zou leuk zijn.
Dan kun je toch ook nog iets regelen voor wissels? :wink:
We play differently!
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Maar even serieus: Het lijkt mij stug dat hotel in Egmond een enorm marketingbudget heeft. Ik ben wel benieuwd voor welk bedrag je op het trainingsshirt staat. Ik kan mij niet voorstellen dat dat voor veel meer dan 2 ton zal zijn. Misschien een stukje cash en een deel in overnachtingen?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Ze zijn flink aan het hameren op een verbod op sportsponsoring van gokbedrijven.
Hopelijk krijgt AZ hier in de toekomst geen last van.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Politiek moet zich eens met nuttige dingen bezig gaan houden. Misschien moeten ze eens bij zichzelf te rade gaan waarom al die boeren protesteren.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

pAuluZ schreef: 30 jun 2022, 19:48 Hopelijk krijgt AZ hier in de toekomst geen last van.
Eigen schuld dikke bult dan. Had AZ maar niet in zee moeten gaan met zo'n dubieuze sponsor.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Forza AZ schreef: 30 jun 2022, 21:01 Eigen schuld dikke bult dan. Had AZ maar niet in zee moeten gaan met zo'n dubieuze sponsor.
Precies. BN'ers mogen alvast niet meer in reclames optreden dus die paar ton voor Weening, Roelvink en Van der Meer kunnen richting AZ.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

pAZcal schreef: 30 jun 2022, 20:04 Politiek moet zich eens met nuttige dingen bezig gaan houden. Misschien moeten ze eens bij zichzelf te rade gaan waarom al die boeren protesteren.
Die protesteren omdat ze Andy van der Meijde niet meer in een commercial kunnen zien? Die boeren kunnen opbokken met hun achterlijke gedrag, jaren lang profiteren en als je daar nu niet je bedrijfsmodel op kan aanpassen dan wordt je jammer genoeg onderdeel van een vergaande industrie.

OT: Zat er wel aan te komen dat dit soort wijzingen doorgevoerd zouden worden. Eventjes wilde westen nadat het legaal werd maar nu moeten de cowboys hun paard in het gareel houden. Ik ben zelf niet voor zulke wijzigen (al ben ik aan de ene kant wel blij dat we van die tenenkrommende reclames af zijn), maar dit is geen verassing. Ben benieuwd welke kant dit op gaat en hoop vooral dat AZ zich voldoende heeft ingedekt.
Van Alkmaar begint de victorie
Plaats reactie