Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SimonPoulsen schreef: 25 jun 2022, 20:15 Ik lach me stuk als Stengs naar Feyenoord gaat.
Want?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6492
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Touba in beeld bij Turkse clubs. Zou ik toch wel graag nog als extraatje bij AZ zien.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

salmonyappi schreef: 26 jun 2022, 07:46Want?
Omdat ze dan achteraf weer gaan zeggen van hij kan t alleen bij AZ. Terwijl hij het bij AZ ook niet kon (na zn blessure).
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

SimonPoulsen schreef: 26 jun 2022, 09:07 Omdat ze dan achteraf weer gaan zeggen van hij kan t alleen bij AZ. Terwijl hij het bij AZ ook niet kon (na zn blessure).
Die gaat dat echt niet doen. Zou te veel gezichtsverlies zijn. Volgens mij liggen er dit jaar ook meer kansen voor hem bij Nice nu Kluivert daar ook weg is.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 26 jun 2022, 07:46Want?
Zou wel hilarisch zijn toch. Hele beperkte voetballer die ons 15 miljoen heeft opgeleverd. Supporters van Feyenoord vonden hem toen dramatisch en ze krijgen de familie De Boer er gratis bij. Van huurlingen wordt je bovendien nooit beter.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 632
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Xavier Mbuyamba kan een eventuele optie zijn voor de vervanging van hatzidiakos.
Grote sterke verdediger(lijkt een beetje een type van Dijk) uit beeld geraakt door zijn omzwervingen in het buitenland.
contract loopt 2023 af misschien een optie om hem te huren en waar neer het bevalt transfervrij over te nemen.

heeft vorige jaar al gezeur gehad met Chelsea dat die verhuurt wou worden maar vond geen doorgang.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=399466

https://www.transfermarkt.nl/xavier-mbu ... saison=ges
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Klei. schreef: 26 jun 2022, 13:30 Xavier Mbuyamba kan een eventuele optie zijn voor de vervanging van hatzidiakos.
Grote sterke verdediger(lijkt een beetje een type van Dijk) uit beeld geraakt door zijn omzwervingen in het buitenland.
contract loopt 2023 af misschien een optie om hem te huren en waar neer het bevalt transfervrij over te nemen.

heeft vorige jaar al gezeur gehad met Chelsea dat die verhuurt wou worden maar vond geen doorgang.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=399466

https://www.transfermarkt.nl/xavier-mbu ... saison=ges
Goede optie inderdaad, jongen is helemaal van de radar verdwenen en lijkt alweer de zoveelste die na 2-3 jaar bij City/Chelsea gezeten te hebben die weer afhaakt. Het liefst een speler met ervaring op het hoogste niveau want deze jongen heeft alleen de KKD gezien dus misschien beter als vervanger van Letschert en dan mocht Hatzidiakos vertrekken (allerminst zeker lijkt) dan een 'serieuze' aankoop allicht.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 632
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

MB80 schreef: 26 jun 2022, 13:38 Goede optie inderdaad, jongen is helemaal van de radar verdwenen en lijkt alweer de zoveelste die na 2-3 jaar bij City/Chelsea gezeten te hebben die weer afhaakt. Het liefst een speler met ervaring op het hoogste niveau want deze jongen heeft alleen de KKD gezien dus misschien beter als vervanger van Letschert en dan mocht Hatzidiakos vertrekken (allerminst zeker lijkt) dan een 'serieuze' aankoop allicht.
Ben ik met je eens, ik zie hem ook meer als tweede rechterverdediger achter Martins Indi die op vrij korte termijn als die bij jong AZ en als wissel speler bij het eerste indruk maakt zijn positie over kan nemen(beetje zoals Donyell Malen bij PSV).
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

Klei. schreef: 26 jun 2022, 13:30 Xavier Mbuyamba kan een eventuele optie zijn voor de vervanging van hatzidiakos.
Grote sterke verdediger(lijkt een beetje een type van Dijk) uit beeld geraakt door zijn omzwervingen in het buitenland.
contract loopt 2023 af misschien een optie om hem te huren en waar neer het bevalt transfervrij over te nemen.

heeft vorige jaar al gezeur gehad met Chelsea dat die verhuurt wou worden maar vond geen doorgang.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=399466

https://www.transfermarkt.nl/xavier-mbu ... saison=ges
Toevallig gisteren ook opgesnord wat zijn status is. Denk dat dergelijk spelers altijd beter in NL (ere/eerste divisie) kunnen blijven. Wellicht een rentree bij AZ? Maar dan zal het niet direct basismateriaal zijn.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Mbuyamba, tja als ze in de jeugd van Chelsea hebben gezeten kunnen ze meestal wel wat.
Die zijn niet helemaal op hun achterhoofd gevallen. Maar er zit wel een behoorlijk verschil tussen de niveaus van dergelijke spelers, dus of wat ie kan goed genoeg is voor AZ?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Locadia wil graag terug naar de eredivisie en is transfervrij. NEC en Go Ahead hebben interesse. Mocht Pavlidis wel verkocht worden zou het een optie kunnen zijn.
Laatst gewijzigd door AZuid-Scharwoude op 26 jun 2022, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZuid-Scharwoude schreef: 26 jun 2022, 20:05 Locatie wil graag terug naar de eredivisie en is transfervrij. NEC en Go Ahead hebben interesse. Mocht Pavlidis wel verkocht worden zou het een optie kunnen zijn.
Die gozer is werkelijk overal mislukt.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

SimonPoulsen schreef: 26 jun 2022, 20:09 Die gozer is werkelijk overal mislukt.
Niet bij psv toch? Heeft ook nog het Nederlands elftal gehaald. Moet toch iets kunnen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wie is de genoemde “Locatie”?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 26 jun 2022, 20:41 Wie is de genoemde “Locatie”?
ik gok Locadia met autofill
we can come an end
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

differentcook schreef: 26 jun 2022, 20:47 ik gok Locadia met autofill
Correct.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

salmonyappi schreef: 26 jun 2022, 20:41 Wie is de genoemde “Locatie”?
Locadia.

Ik vond het in zijn goede tijd al niks en nu nog minder
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Het is toch een kleine moeite om even je berichtje na te lezen alvorens het te posten……….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Het zou niet mijn eerste keus zijn, maar als er een spits vertrekt en hij is nog beschikbaar dan is het voor op de bank qua opties om in te brengen wellicht wel beter dan Jelle Duin.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

salmonyappi schreef: 26 jun 2022, 20:57 Het is toch een kleine moeite om even je berichtje na te lezen alvorens het te posten……….
Excuus. We leven niet allemaal zo'n foutloos leven als de grote salmonyappi.
Plaats reactie