Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Ken hem niet, dus geen idee of het wat is. Maar voor die prijs en het feit dat het geen EU speler is ben ik wel zeer benieuwd.
We gaan het zien.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Shota-Arveladze schreef: 22 jun 2022, 17:42 Och die filmpjes zeggen ook niet veel. Van Dabney dos Santos en Aboukhlal zijn hele mooie filmpjes te vinden.
Als AZ zo'n bedrag neerlegt dan hebben ze vast hun onderzoek en scoutingswerk gedaan.

(hoop ik... :oops: )
Zeker haha! Meestal is het inderdaad tegenovergesteld, ziet er leuk uit op filmpje, kan er geen kut van. Even het filmpje van Dcook bekijken.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Zeer fijne balbehandeling en techniek en een goed overzicht.
we can come an end
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

differentcook schreef: 22 jun 2022, 17:23 AZ gaat akkoord met ~5 M voor Bullaude
Dat staat er helemaal niet.
Er staat niks meer dat AZ hem probeert te halen en dat ie zoveel moet kosten.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

pAuluZ schreef: 22 jun 2022, 17:51 Dat staat er helemaal niet.
Er staat niks meer dat AZ hem probeert te halen en dat ie zoveel moet kosten.
Mijn Spaans is niet zo best, maar dat van Google een stuk beter en die zegt:
AZ Alkmaar gaat akkoord met de overname van Ezequiel Bullaude, de spits van Godoy Cruz, voor zo'n 5 miljoen euro.
we can come an end
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Sir Robbert schreef: 22 jun 2022, 17:39 Misschien kijk ik de verkeerde filmpjes hoor, maar ik zie niet echt iets heel speciaals? Wel een neusje voor de goal, vaak op de goede plek, maar geen goals van hoge kwaliteit. Zie weinig tot geen assists, ook niet echt een dribbelaar, geen hele bijzondere eerste aanname. Wat ik wel zie, is een type Til/de Wit/Klaassen/Flemming etc.. Duikt veel op in de 16, is ook veel in het middenveld, dus lijkt mij ook wel een loper. Hij oogt wat tenger, maar zie hem in de filmpjes ook wel veel duels winnen dmv schouderduwen etc..

Dat hij helemaal uit Argentinië komt, en aardig wat geld moet kosten, daar vestig ik dan mijn hoop maar op, en veel minder dan Dani de Wit kan het niet. Of ik zit dus de verkeerde filmpjes te bekijken he, dat kan ook.
Even het filmpje van Differentcook bekeken op de vorige pagina;

Zit wel wat meer passing tussen, maar zou het niet heel erg vernuftig willen noemen, wel veel meer vooruit dan een de Wit of Til. Hij dribbelt ook wel wat meer, maar heeft wel een aparte stijl, speelt de bal redelijk ver voor zich uit en zet dan een demarrage in, grote passen, en dus fysiek erg sterk. Nou, laten we hopen op het beste, past wel als 10 bij AZ, veel loopvermogen. Maar van de filmpjes van Odgaard word ik persoonlijk wat enthousiaster.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3202
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Sir Robbert schreef: 22 jun 2022, 18:02 Zit wel wat meer passing tussen, maar zou het niet heel erg vernuftig willen noemen, wel veel meer vooruit dan een de Wit of Til. Hij dribbelt ook wel wat meer, maar heeft wel een aparte stijl, speelt de bal redelijk ver voor zich uit en zet dan een demarrage in, grote passen, en dus fysiek erg sterk. Nou, laten we hopen op het beste, past wel als 10 bij AZ, veel loopvermogen. Maar van de filmpjes van Odgaard word ik persoonlijk wat enthousiaster.
Hij staat vermeld als de #3 Aanvallende Middenvelder in het 'America' OTW Scouts rapport van 01-06-2022 in de 1 tot 5 mil sectie!
https://otw-scouts.com/wp-content/uploa ... merica.pdf
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Je kunt dat voetbal daar ook lastig vergelijken met Nederland. Het is daar veel vaker vechtvoetbal op knollenvelden. Wordt minder gescoord, en het spel ligt elke keer stil met overtredingen en aanstellerij. Tevens speelt hij niet in een topteam. Om je daarin staande te houden en uit te blinken moet je wel goede balcontrole en andere kwaliteiten hebben. Als je dat bent gewend moet je op het biljartlaken in Alkmaar helemaal mooie dingen kunnen laten zien.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

AZ smijt met geld, een trendbreuk met het recente verleden. Als ze hun geld waard zijn en we voor de tweede plaats kunnen gaan, ben ik blij, zeer blij. Maar voorlopig moet ik het allemaal nog zien. En is onze trainer wel kundig genoeg om al; deze talenten de juiste kant op te sturen en een hecht elftal te smeden? In ieder geval krijg ik er wel weer zin in zo en dat was afgelopen seizoen beslist niet altijd het geval
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Het lijkt er toch op dat Max gevoelig is geworden voor de mening
van de fans n.l:Leuk al die poen die binnenkomt, maar koop er nu
eens goede spelers voor, en geen namen waarvan je hoogstens
kunt hopen dat ze het redelijk gaan doen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

galblazer schreef: 22 jun 2022, 19:39
Als ze hun geld waard zijn en we voor de tweede plaats kunnen gaan, ben ik blij, zeer blij.
Weten we nu al of 3e worden ook (voorronde) CL is komend seizoen of is dat nog een jaar later?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Langedijk schreef: 22 jun 2022, 21:07 Weten we nu al of 3e worden ook (voorronde) CL is komend seizoen of is dat nog een jaar later?
Jaar later. Dus nu een jaar klaarstomen, zodat we seizoen erna vanaf dag 1 kunnen knallen. Er is zelfs kans dat Nederland Frankrijk inhaalt (minder dan 2 punten verschil) en er daarmee 3! Champions league (direct) tickets komen. Als AZ ook maar 1x de CL haalt in de nabije toekomst is dat echt lifechanging met onze begroting. Zeker met de prijzenpotten van de nieuwe opzet van de Europese toernooien waarin je meer wedstrijden speelt.

Daarom belangrijk om die dure aankopen nu al te doen, en jeugd dit jaar voldoende de kans geven in de hoop dat er minstens 1 of 2 echt doorstoten.

Vanuit milaan gelijk door naar Argentinie?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Veel geruchten. Jens Odgaard lijkt mij een geweldige speler voor AZ. Hij kan dus, in tegenstelling tot Pavlidis en Aboukhlal, wel iets creëren (en forceren).
Glory Hunter
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

https://twitter.com/FabrizioRomano/stat ... VzoHw&s=19

AZ zou interesse hebben in Summerville
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DonnyDelano schreef: 23 jun 2022, 08:29 https://twitter.com/FabrizioRomano/stat ... VzoHw&s=19

AZ zou interesse hebben in Summerville
Wordt ik niet super enthousiast van, maar het zegt wel iets denk ik.
Dat Evjen ook gaat vertrekken (die wil echt niet nog een jaar banken, logisch ook), en ze daar ook een vervanger voor zoeken.

grote schoonmaak
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

G-Vak schreef: 22 jun 2022, 19:43 Het lijkt er toch op dat Max gevoelig is geworden voor de mening
van de fans n.l:Leuk al die poen die binnenkomt, maar koop er nu
eens goede spelers voor, en geen namen waarvan je hoogstens
kunt hopen dat ze het redelijk gaan doen.
Max was namelijk eerst van plan niks te doen maar toen hij de spandoeken zag is hij wakker geschrokken.

Tuurlijk ](*,) ](*,) ](*,)
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Nieuwe naam: Crysencio Summerville
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6492
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 23 jun 2022, 08:36 Nieuwe naam: Crysencio Summerville
Volgens mij wordt dit AZ medium inmiddels door de hele voetbalmedia in de gaten gehouden....
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3202
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

SimonPoulsen schreef: 23 jun 2022, 08:31 Wordt ik niet super enthousiast van, maar het zegt wel iets denk ik.
Dat Evjen ook gaat vertrekken (die wil echt niet nog een jaar banken, logisch ook), en ze daar ook een vervanger voor zoeken.

grote schoonmaak
Als Evjen nog wat geld opbrengt moet je hem met een contract wat loopt tot '24 ook transfereren.
Die jongen zal hier toch een seizoen banken en nu heeft hij als talent nog enige naam.
Natuurlijk wel van belang dat Huiberts zijn sterkhouders Pavlidis en Karlsson, waar AZ dit seizoen sportief op teerde, behoudt.

Wat betreft Summerville, die lijkt me in alles te licht ook als derde backup.
https://www.youtube.com/watch?v=FBUOLKBtbsc
Laatst gewijzigd door De Rode Baron op 23 jun 2022, 09:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Van bijna geen gerucht en last minute nog een speler naar nu volop belangstelling voor meerdere spelers op dezelfde positie =D> . Meerdere ijzers in het vuur! AZ is lekker doortastend. Wat is er bij AZ gebeurd? Behalve dat ze de spandoeken hebben gezien en dit forum lezen :P
Plaats reactie