Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DiepeMast schreef: 21 jun 2022, 13:16 Gezien zijn invalbeurten verwacht ik dat ze inzetten op Koopmeiners (en Reijnders).
Koopmeiners en Buurmeester zijn toegevoegd aan de A-selectie daarnaast trainen Fedde de Jong en Lewis Schouten momenteel ook mee om een plek te verdienen (althans volgens de website).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Met het aankomende vertrek van Hatzidiakos vind ik de verdediging (zeker met vorig seizoen in het achterhoofd) toch een zorgenkindje.

Touba staat volgens mij hoog op het lijstje maar is wel een linkspoot. Welke bord op schoot scouting opties zijn er nog meer?
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Leeuwenhart schreef: 22 jun 2022, 07:46 Met het aankomende vertrek van Hatzidiakos vind ik de verdediging (zeker met vorig seizoen in het achterhoofd) toch een zorgenkindje.

Touba staat volgens mij hoog op het lijstje maar is wel een linkspoot. Welke bord op schoot scouting opties zijn er nog meer?
Er zijn een paar interessante zuid Amerikaanse optie die uit hun contract lopen per 1 juli die gok kan je nemen.

Victor Guzman, 20, Mexicaan, rechts
Jose Ortiz, 23, Colombiaan, rechts
Cesar Haydar, 21, Colombiaan, links
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Leeuwenhart schreef: 22 jun 2022, 07:46 Met het aankomende vertrek van Hatzidiakos vind ik de verdediging (zeker met vorig seizoen in het achterhoofd) toch een zorgenkindje.
Vertrekt het zorgenkindje niet juist?
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Az564 schreef: 22 jun 2022, 08:13 Er zijn een paar interessante zuid Amerikaanse optie die uit hun contract lopen per 1 juli die gok kan je nemen.

Victor Guzman, 20, Mexicaan, rechts
Jose Ortiz, 23, Colombiaan, rechts
Cesar Haydar, 21, Colombiaan, links
Kunnen interessante spelers zijn maar moeten ook hoge salarissen krijgen omdat ze niet uit de Europese Unie komen.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

seizoen 2022/23

----------------------------Pavlidis----------------------------
---------Karlsson---------------------Odgaard-----------
------------------------Bullaude-------------------------------
-------------Clasie-----------------Midtsjo-----------------
Kerkez---------Indi--------Beukema-------------Yuki
-----------------------------?--------------------------------------

reserves oa: Evjen, Lahdo, Barasi, Reijnders, M. de Wit, D. de Wit, Witry, Vindahl
vertrekkers oa: Wijndal, Hatzidiakos, Druijf, Ouwejan, Aboukhlal
Laatst gewijzigd door De Rode Baron op 22 jun 2022, 17:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

RoycosoepieAZ schreef: 22 jun 2022, 17:32 Kunnen interessante spelers zijn maar moeten ook hoge salarissen krijgen omdat ze niet uit de Europese Unie komen.
Klopt, maar als het goed is. Is het salaris plafond gestegen. Gezien de komende transfers.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

De Rode Baron schreef: 22 jun 2022, 17:36 seizoen 2022/23

----------------------------Pavlidis----------------------------
---------Karlsson---------------------Odgaard-----------
------------------------Bullaude-------------------------------
-------------Clasie-----------------Midtsjo-----------------
Kerkez---------Indi--------Beukema-------------Yuki
-----------------------------?--------------------------------------

reserves oa: Evjen, Lahdo, Barasi, Reijnders, M. de Wit, D. de Wit, Witry, Vindahl
vertrekkers oa: Wijndal, Hatzidiakos, Druijf, Ouwejan, Aboukhlal
Als het lukt met Odgaard en Bullaude dan heb je al heel snel een serieus elftal op de been =D> . Dan zou je bij vertrek van Panta alleen nog naar een vervanger voor hem kunnen kijken maar dat hoeft niet meteen een grote aankoop te zijn. AZ is zo goed bezig!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 22 jun 2022, 17:36 seizoen 2022/23

----------------------------Pavlidis----------------------------
---------Karlsson---------------------Odgaard-----------
------------------------Bullaude-------------------------------
-------------Clasie-----------------Midtsjo-----------------
Kerkez---------Indi--------Beukema-------------Yuki
-----------------------------?--------------------------------------

reserves oa: Evjen, Lahdo, Barasi, Reijnders, M. de Wit, D. de Wit, Witry, Vindahl
vertrekkers oa: Wijndal, Hatzidiakos, Druijf, Ouwejan, Aboukhlal
En dan heb je ook nog Van Brederode en Poku
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Joostess schreef: 22 jun 2022, 17:59 Als het lukt met Odgaard en Bullaude dan heb je al heel snel een serieus elftal op de been =D> . Dan zou je bij vertrek van Panta alleen nog naar een vervanger voor hem kunnen kijken maar dat hoeft niet meteen een grote aankoop te zijn. AZ is zo goed bezig!
Keeper? Blijft een onzekere factor, een goede sluitpost geeft rust en is eigenlijk net zo belangrijk dan een scorende spits. Dat heeft FC Twente wel laten zien.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

differentcook schreef: 22 jun 2022, 18:00 En dan heb je ook nog Van Brederode en Poku
Meerdink, Fedde de Jong, Lewis Schouten, Buurmeester en Maxim Dekker ...

We gaan de Champions League winnen mannen.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

De Rode Baron schreef: 22 jun 2022, 18:07 Keeper? Blijft een onzekere factor, een goede sluitpost geeft rust en is eigenlijk net zo belangrijk dan een scorende spits. Dat heeft FC Twente wel laten zien.
Misschien wil Cillissen wel naar AZ met het oog op het WK. PSV is al afgehaakt, bij ajax lijkt Stekelenburg te verlengen. Wellicht helemaal niet zo gek.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Sir Robbert schreef: 22 jun 2022, 18:22 Meerdink, Fedde de Jong, Lewis Schouten, Buurmeester en Maxim Dekker ...

We gaan de Champions League winnen mannen.
Dat is pas het plan voor 2024-2025
we can come an end
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

ForzAZ schreef: 21 jun 2022, 11:43 Hé Mats Wieffer die heb ik al een aantal keer genoemd. Oud Twentespeler. Sterke middenvelder. Fysiek en veel loopvermogen. Kopsterk en scoort ook nog.

Midtsjö weg. Reijnders basis en Wieffer daar achter. Prima.
Ik zou eerder voor Bilal Hussein gaan van AIK, heeft een afkoop clausule van 800k.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Joostess schreef: 22 jun 2022, 18:34 Misschien wil Cillissen wel naar AZ met het oog op het WK. PSV is al afgehaakt, bij ajax lijkt Stekelenburg te verlengen. Wellicht helemaal niet zo gek.
Tsja normaliter wil je dat niet maar met Vindahl had ik zelf waterman wel weer terug willen hebben :lol:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Love AZ Til I Die! schreef: 22 jun 2022, 18:47 Ik zou eerder voor Bilal Hussein gaan van AIK, heeft een afkoop clausule van 800k.
Up!

Als we Midtsjo voor een mooi bedrag kunnen uitzwaaien, lijkt me dit een mooi moment. Zeker als je Hussein kunt terughalen.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Joostess schreef: 22 jun 2022, 17:59 Dan zou je bij vertrek van Panta alleen nog naar een vervanger voor hem kunnen kijken maar dat hoeft niet meteen een grote aankoop te zijn.
Ik zou toch kijken of je voor een jongen als Perr Schuurs kunt gaan.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

SimonPoulsen schreef: 22 jun 2022, 19:17 Up!

Als we Midtsjo voor een mooi bedrag kunnen uitzwaaien, lijkt me dit een mooi moment. Zeker als je Hussein kunt terughalen.
Niet eens wachten voor dat bedrag!

Midtsjø is vorig jaar ook vaak geblesseerd geweest en is al een tijdje niet echt meer de oude.

Met alle wedstrijden kan deze jongen zat minuten krijgen, kan op de 6 en 8 posities en wellicht zelfs 10.

Typische AZ aankoop als je het mij vraagt...

Echter zijn o.a. Rennes, Basel, Frankfurt geïnteresseerd dus je moet wel met een goed verhaal komen en enige speel garanties opperen om hem voor AZ te laten kiezen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wildcat schreef: 21 jun 2022, 07:44 Probeer die Mats Wieffer van Excelsior gewoon eens te halen joh, beetje fris bloed en een verfijnde voetballer op het middenveld.

Benieuwd wat er straks centraal achterin gaat gebeuren mocht Hatzidiakos vertrekken, daarnaast met alle ambities zou je toch geen genoegen met deze keeper onder de lat moeten nemen lijkt mij dan.
Je hebt Frank Arnesen wakker geschud:
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Love AZ Til I Die! schreef: 22 jun 2022, 18:47 Ik zou eerder voor Bilal Hussein gaan van AIK, heeft een afkoop clausule van 800k.
Als dat zo is zie ik niet in waarom je niet deze jongen + dallinga + een extra jonge verdediger nog aan je selectie zou toevoegen.
Zeker ook met de kennis in het achterhoofd dat juist dit soort bonusaankopen bij AZ meestal juist de grootste succesnummers zijn.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie