Milos Kerkez (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Hij was ontzettend snel en zijn passing was onzuiver. Hij wilde te graag denk ik.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3137
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 10 feb 2022, 11:17 Klinkt ook een beetje als een bal die ik Karlsson gisteren heb zien geven. Als je het moment terug weet te halen ben ik natuurlijk benieuwd.
Ja, dat zou ook kunnen hoor :lol:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

pAZcal schreef: 10 feb 2022, 13:44 Hij was ontzettend snel en zijn passing was onzuiver. Hij wilde te graag denk ik.
Het is allemaal ook nog nieuw voor zo'n jongen. Dit is een jongen die er nog niet meteen zal staan, vergeet niet dat hij nog nooit op het hoogste niveau heeft gespeeld.
Als morgen Wijndal in de lappenmand beland denk ik dat Jansen toch nog even de voorkeur geeft om daar dan een ervaren speler als Witry neer te zetten.
Dat is ook geen schande want Kerkez zit in een leerproces en moet er hopelijk op termijn kunnen staan. Dat is ook normaal want Milan onder 19 is nog wel wat stapjes verwijderd van het niveau in de top van de eredivsie. Prima als hij de laatste 20 minuten mee mag doen als de stand het toe laat.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

De Rode Baron schreef: 11 feb 2022, 09:11 Het is allemaal ook nog nieuw voor zo'n jongen. Dit is een jongen die er nog niet meteen zal staan, vergeet niet dat hij nog nooit op het hoogste niveau heeft gespeeld.
Als morgen Wijndal in de lappenmand beland denk ik dat Jansen toch nog even de voorkeur geeft om daar dan een ervaren speler als Witry neer te zetten.
Dat is ook geen schande want Kerkez zit in een leerproces en moet er hopelijk op termijn kunnen staan. Dat is ook normaal want Milan onder 19 is nog wel wat stapjes verwijderd van het niveau in de top van de eredivsie. Prima als hij de laatste 20 minuten mee mag doen als de stand het toe laat.
inderdaad gewoon wat vaker laten invallen bij wedstrijden die al gespeeld zijn, langzaam brengen. Lijkt me wel een aanwinst voor AZ
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6407
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ik zeg, gewoon voor de leeuwen gooien tegen Nec. Gedoe met Witry op links heb je niks aan.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Mee eens. We zien wel hoe lang hij het volhoudt. Als hij leeg is kunnen we eventueel met Martins Indi gaan schuiven.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

SimonPoulsen schreef: 01 mar 2022, 19:36 Ik zeg, gewoon voor de leeuwen gooien tegen Nec. Gedoe met Witry op links heb je niks aan.
Dat lijkt me toch niet verstandig. AZ moet nu voor ervaring kiezen in deze cruciale periode. Zie Jansen ook wel voor Witry kiezen tegen NEC.
Kerkez moet je zeker nog geen wedstrijden laten beginnen. Langzaam brengen in de wedstrijden die het toelaten, daar heeft zo'n jongen, maar ook AZ, veel meer aan.
Gehaald voor de lange termijn en niet meteen vol de druk op zo'n jongen zetten, die nog nooit op het hoogste niveau is uitgekomen.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1516
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Van deze gozer word ik dan weer wel blij, om toch nog even iets positiefs te posten.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12100
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Sir Robbert schreef: 19 mei 2022, 18:54 Van deze gozer word ik dan weer wel blij, om toch nog even iets positiefs te posten.
Ja, was beter dan in zijn eerste wedstrijd. Ultrafel
we can come an end
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Kijk er uit om meer van hem te zien. Lekker fel, wat foutjes maar dat komt met ervaring
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Maak me gelijk weinig zorgen over de linksback positie en het vertrek van Wijndal. Deze gozer heeft alle potentie om het minstens zo goed te gaan doen en eigenlijk zelfs beter.

Is gewoon van naturen feller en meer gedreven dan Wijndal ook. Wat ik altijd wel een jammer punt vond.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Genoten van deze speler, goeie aankoop.

Schandalig hoe hij de wedstrijd uitgeschopt is, had zo maar ook rood kunnen zijn.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

FugAZi schreef: 19 mei 2022, 19:18 Genoten van deze speler, goeie aankoop.

Schandalig hoe hij de wedstrijd uitgeschopt is, had zo maar ook rood kunnen zijn.
Hoe vond je de wisselwerking met Karlsson?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12100
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Noemen ze dat een paardenkus?
we can come an end
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 19 mei 2022, 19:22Noemen ze dat een paardenkus?
Ja, behoorlijk pijnlijk.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 19 mei 2022, 19:22 Hoe vond je de wisselwerking met Karlsson?
Een paar keer goed, heel veel keer ruimte trekken door Kerkez (echt ondankbare meters maar o zo belangrijk). Had misschien vaker de bal mogen krijgen van Karlsson. Paar keer echt waardeloos van beide spelers.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Vind het allemaal wel heel erg hosanna hier.
Hij was fel, maar ook heel wild. Z'n passing, zeker in de eerste helft, was soms echt belachelijk slecht.

Neemt niet weg dat hij zijn potentie getoond heeft vandaag en hij nog heel jong is. Hij heeft facetten om uit te groeien tot een goede back.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

SchoorlAZ schreef: 19 mei 2022, 19:56 Vind het allemaal wel heel erg hosanna hier.
Hij was fel, maar ook heel wild. Z'n passing, zeker in de eerste helft, was soms echt belachelijk slecht.

Neemt niet weg dat hij zijn potentie getoond heeft vandaag en hij nog heel jong is. Hij heeft facetten om uit te groeien tot een goede back.
Hij is nu al redelijk goed. De enige van de vier backs die we hebben die ook weet wat verdedigen is. Als ie zuiverder leert passen is hij de de beste van de vier.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Wildcat schreef: 19 mei 2022, 20:01 Hij is nu al redelijk goed. De enige van de vier backs die we hebben die ook weet wat verdedigen is. Als ie zuiverder leert passen is hij de de beste van de vier.
Ik vind Sugawara een goede Eredivisie back met goede sliding, goede passing + voorzetten.
Daarnaast is Wijndal wel heel goed, maar heeft hij er dit seizoen ook héél erg weinig zin in.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

SchoorlAZ schreef: 19 mei 2022, 19:56 Vind het allemaal wel heel erg hosanna hier.
Hij was fel, maar ook heel wild. Z'n passing, zeker in de eerste helft, was soms echt belachelijk slecht.

Neemt niet weg dat hij zijn potentie getoond heeft vandaag en hij nog heel jong is. Hij heeft facetten om uit te groeien tot een goede back.
Inderdaad potentie getoond, hij gaf ook aan dat hij veel adrenaline had in het begin (wat logisch is). Als hij meer minuten maakt krijgt hij dat hopelijk wel onder controle en dan hoop ik dat we nog goeie dingen van hem gaan zien. Als hij op niveau komt en Sugawara speelt gewoon rechtsback zal het grootste gat in het midden liggen.
Van Alkmaar begint de victorie
Plaats reactie