Robert Eenhoorn / Algemeen Beleid

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

amAZon =D>
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 10 jan 2022, 15:19 amAZon =D>
Doe dan maar gewoon meteen de Amerikaanse staat Arizona of het ministerie van Algemene Zaken :p
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Als je die AD van ons hoort praten dan lijkt het mij wel duidelijk dat de nieuwe sponsor al lang binnenboord is. Alleen uit respect voor de vriend/AZfan/huidige sponsor word de bekendmaking nog even uitgesteld. Is er nog geen 'raad de sponsor' wedstrijd?!
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Witzer schreef: 10 jan 2022, 16:52 Als je die AD van ons hoort praten dan lijkt het mij wel duidelijk dat de nieuwe sponsor al lang binnenboord is. Alleen uit respect voor de vriend/AZfan/huidige sponsor word de bekendmaking nog even uitgesteld. Is er nog geen 'raad de sponsor' wedstrijd?!
Veel te kort door de bocht
Ik denk dat er goede gesprekken zijn met 1 of meerdere hele serieuze kandidaten, maar dit is altijd best gecompliceerd, juridisch etc.
Hopelijk snel nieuws
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AZ-073 schreef: 11 jan 2022, 09:59 Veel te kort door de bocht
Ik denk dat er goede gesprekken zijn met 1 of meerdere hele serieuze kandidaten, maar dit is altijd best gecompliceerd, juridisch etc.
Hopelijk snel nieuws
Dat valt misschien wel mee. Die gesprekken zijn al lang gaande. Misschien nog niet in kannen en kruiken, maar als je het als Algemeen Directeur al zo door laat schemeren, dan is het een eind op de goede weg.
_________________
"I don't know that!"
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZ-073 schreef: 11 jan 2022, 09:59 Veel te kort door de bocht
Ik denk dat er goede gesprekken zijn met 1 of meerdere hele serieuze kandidaten, maar dit is altijd best gecompliceerd, juridisch etc.
Hopelijk snel nieuws
Als je je hondstrouwe en loyale hoofdsponsor al gedag hebt gezegd die je door dik en dun gesteund en door moeilijke tijden heeft gesleept en dan nu nog niet weet wie daar voor terug komt dan ben je toch wel heel naïef bezig vind je niet.

Er is een 'oud' spreekwoord: "je moet geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt"!

Dus ik mag toch aannemen dat onze directie en RvC allang een deal in de kast hebben met een nieuwe aantrekkelijke hoofdsponsor!
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Witzer schreef: 10 jan 2022, 16:52 Als je die AD van ons hoort praten dan lijkt het mij wel duidelijk dat de nieuwe sponsor al lang binnenboord is. Alleen uit respect voor de vriend/AZfan/huidige sponsor word de bekendmaking nog even uitgesteld. Is er nog geen 'raad de sponsor' wedstrijd?!
INEOS? :lol:
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Net even de nieuwjaarsreceptie teruggekeken. Goed nieuws dat de vrouwen weer onder AZ-vlag terug lijken te komen in Alkmaar/Zaanstreek. Tenminste, je gaat het niet onderzoeken als je niet voornemens bent er weer in te stappen. Voor mijn dochter te laat, die heeft niet zoveel met voetbal, maar voor veel meisjes ideaal om een band met AZ te creëren. Ik snap dat ze het destijds hebben afgestoten, maar ik snap niet dat het zo lang weer heeft moeten duren voor ze er weer over na zouden denken om erin te stappen.

Helaas te laat om snel die eerste gloriejaren snel weer terug te laten keren. Het is inmiddels toch wat meer verzadigd dan toen.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

AZ en vrouwenvoetbal was een succes. Bring it on !!
Glory Hunter
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Jack schreef: 13 jan 2022, 17:02 AZ en vrouwenvoetbal was een succes. Bring it on !!
Liever stopt men geld in het eerste.. gezien vrouwen clubvoetbal alleen maar een kostenpost is…
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Jack schreef: 13 jan 2022, 17:02 AZ en vrouwenvoetbal was een succes. Bring it on !!
Vrouwenvoetbal is per definitie geen succes. Een eventuele terugkeer zal meer een poging zijn om de traditionele top 3 naar de kroon te steken en erbij te willen horen. Verder kijkt er geen hond naar en is het niveau om te janken. Zelfs bij Oranje is er maar 1 (Miedema) die motoriek en traptechniek heeft.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Zou het niet gezien kunnen worden als een maatschappelijke plicht?
we can come an end
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Langedijk schreef: 14 jan 2022, 22:28 Vrouwenvoetbal is per definitie geen succes. Een eventuele terugkeer zal meer een poging zijn om de traditionele top 3 naar de kroon te steken en erbij te willen horen. Verder kijkt er geen hond naar en is het niveau om te janken. Zelfs bij Oranje is er maar 1 (Miedema) die motoriek en traptechniek heeft.
Dat er nog geen hond kijkt is logisch, het is ong. niveau hoofdklasse. Dat is geen schande, buiten de fysieke achterstand is er ook een kleinere poule voetballers waaruit men kan putten.

Je vergeet een heel belangrijk punt: je hoeft het niet te doen voor je kijkers, maar voor je potentiële fans. De helft van de bevolking is vrouw. Voetbal is volkssport nummer 1 (volgens mij inmiddels ook bij meisjes/vrouwen). Je moet al die meisjes ook aan jou als club binden, hen een toekomst bieden, een rolmodel. Je wil toch méér fans, toch niet minder (t.o.v. concurrentie)? Het gaat niet om de directe financiële winst, het gaat om goodwill.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

MB80 schreef: 14 jan 2022, 22:16 Liever stopt men geld in het eerste.. gezien vrouwen clubvoetbal alleen maar een kostenpost is…
Dat was een jaar of vier, vijf geleden wel de reden om weer te stoppen. Ik vind het daarom wel een bijzondere keuze.
Is er zoveel veranderd in het vrouwenvoetbal in Nederland?
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Grifo schreef: 15 jan 2022, 00:59
Het gaat niet om de directe financiële winst, het gaat om goodwill.
Dat begrijp ik wel hoor. Volkssport nummer 1 maar ook de enige sport waarbij het niveau van de damesvariant zoveel minder is. Vrouwenvoetbal bestaat al ruim 65 jaar en mijn zus heeft het in de jaren ‘90 ook een tijdje gedaan. Maar bijna elke andere sport is beter geschikt vanwege hun motoriek. Waarom kan er vrijwel geen enkele keepster duiken of springen terwijl ik bij de handbalvrouwen Tess Wester zie schitteren?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
sportfan
Steward
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 okt 2015, 22:19

Ferry schreef: 15 jan 2022, 06:55 Dat was een jaar of vier, vijf geleden wel de reden om weer te stoppen. Ik vind het daarom wel een bijzondere keuze.
Is er zoveel veranderd in het vrouwenvoetbal in Nederland?
Misschien dat de dames van Oranje het EK gewonnen hebben?
Wow onder welke rots leven een aantal van jullie hier?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

sportfan schreef: 15 jan 2022, 08:43 Misschien dat de dames van Oranje het EK gewonnen hebben?
Wow onder welke rots leven een aantal van jullie hier?
Maar wat is de zakelijke kant van deze beslissing? Vier, vijf jaar geleden was het een verlieslatende post.
Ik geloof echt niet dat dit nu veranderd is.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Relatie met nieuwe hoofdsponsor die daar wel brood in ziet!?
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

sportfan schreef: 15 jan 2022, 08:43 Misschien dat de dames van Oranje het EK gewonnen hebben?
Wow onder welke rots leven een aantal van jullie hier?
Prima maar hoeveel bekijks trok de eredivisie vrouwen? Prima dat de oranje leeuwinnen De Goffert bijna vullen… AZ verkoopt het huidige stadion spectra sporadisch uit, waar komt de nieuwe aanwas vandaan die AZ vrouwen tot een commercieel succes maakt?
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ferry schreef: 15 jan 2022, 08:44 Maar wat is de zakelijke kant van deze beslissing? Vier, vijf jaar geleden was het een verlieslatende post.
Ik geloof echt niet dat dit nu veranderd is.
De helft van de potentiële AZ-consumenten bestaat uit vrouwen , het is een groeiende markt en je creëert goodwill omtrent je merk. AZ wil het stadion vol en als er ieder jaar 100 nieuwe vrouwelijke seizoenkaarthouders komen draagt dat bij aan de ontwikkeling van de club.

Kijk, ik word er ook niet warm of koud van VV Alkmaar tegen den Haag. Maar die niveauvergelijking is natuurlijk van prehistorische aard. Het kan juist leuk zijn als er veel fout gaat of rare dingen gebeuren, zie ook de Africa Cup. In mijn amateurvoetbaltijd zijn er momenten geweest dat er tweehonderd man kwam kijken naar een wedstrijd tussen twee veredelde bierteams en het een onvergetelijke 2-4 werd met alles erop en eraan (@AZ 4 Life dat was bij Afc 8) ). Die wedstrijd wordt vaker besproken dan AZ-Zwolle van vorig jaar. Daarbij vind ik zelf dat gerobotiseerde topvoetbal uit de premier League bv. helemaal niet boeiend om te zien.

Als je vrouwenvoetbal haat is het vooral vaak een teken dat je vrouwen niet serieus neemt. Dat is een tikkeltje ouderwets.
Hup AZ.
Plaats reactie