Zakaria Aboukhlal (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Zou fantastisch zijn als hij tijdens de Afrika Cup een belangrijke goal scoort. Dan krijgen we nog een zak geld voor hem ook.
"One swallow does not make a summer"
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

SchoorlAZ schreef: 22 dec 2021, 01:59 Hij maakte in de laatste minuut wel weer een bizar domme overtreding, waardoor je zomaar 1-1 had kunnen eindigen.
Die fout werd vooral door De Wit gemaakt die lucht stond te dekken bij die corner, waardoor Abouhklal ineens de man die De Wit had moeten opvangen moest tegenhouden.

Desalniettemin was het een onnodige en risicovolle overtreding.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Zakaria Aboukhlal staat in de basis bij Marokko in de afrika Cup.
17.00 de start. Ik ga kijken, voor je het weet gaat deze jongen nog een miljoenentransfer opleveren !
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Zou toch lekker zijn als hij in dit toernooi een paar mooie goals scoort
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

De Rode Baron schreef: 10 jan 2022, 16:02 Zakaria Aboukhlal staat in de basis bij Marokko in de afrika Cup.
17.00 de start. Ik ga kijken, voor je het weet gaat deze jongen nog een miljoenentransfer opleveren !
Ik wil wel met je meedenken over nieuwe hobby’s?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

3 punten voor Zaka! Via hem kwam de bal uit de kluts bij Boufal, die de enige treffer mocht maken.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

In plaats van dat ie de bal meegeeft aan de speler die buitenom komt, draait ie zich weer met oogkleppen op vast en komt de bal zeer gelukkig bij een medespeler. Hij is echt alleen maar bruikbaar als eindstation, het overzicht om een medespeler te vinden is gewoon echt niet aanwezig.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Zeer herkenbaar optreden. Keer op keer voor eigen succes vanuit onmogelijke posities. Deze keer levert zijn balverlies de winnende goal op. Ik zeg MOTM.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Langedijk schreef: 10 jan 2022, 17:10 Ik wil wel met je meedenken over nieuwe hobby’s?
Ik moest hardop lachen.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Metalingus schreef: 10 jan 2022, 19:01 In plaats van dat ie de bal meegeeft aan de speler die buitenom komt, draait ie zich weer met oogkleppen op vast en komt de bal zeer gelukkig bij een medespeler. Hij is echt alleen maar bruikbaar als eindstation, het overzicht om een medespeler te vinden is gewoon echt niet aanwezig.
Ja, toen ie net kwam dacht ik dat het onwil was, ik twijfelde eind vorig seizoen al. Maar hij zal nu toch wel al heel vaak gewezen zijn door coaches en medespelers op het feit dat ie nog 10 andere collega's in het veld heeft staan, die allemaal minstens net zo goed kunnen voetballen (vaak nog beter) en dat het voor zijn eigen carrière beter is om de bal af te geven als de ander er beter voor staat. Het is onkunde, geen onwil. En dat facet gaat ie ook nooit meer leren. Rennen en redelijk goed afmaken is wat ie kan. Verder heb je niks aan hem. Intelligente (steek)passjes, passeerbewegingen, overzicht, balcontrole... dat ontbreekt.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 11 jan 2022, 01:26 Ik moest hardop lachen.
Hahahaha.

Ik ook.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Hup, penalty versierd (die werd gemist) en een goal. Laat maar komen die interesse
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Weer MoTM.
Het is echt ongelofelijk, iedere balcontact rond de 16 heeft hij tot nu toe op doel geschoten. Overdrijf ik niet eens. Maargoed als je scoort en n pingel versiert mag dat natuurlijk, de grote vedette.

For the English guests, this guy is amazing please dont buy.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

SimonPoulsen schreef: 14 jan 2022, 17:59 For the English guests, this guy is amazing please dont buy.
Il est incredible! Pas a vendre!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Niet zo flauw doen. Hij maakt gewoon een prima beheerste goal en versiert een pingel in een half uurtje. En een aanvaller moet van mij egoïstisch zijn.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Bob Ross schreef: 14 jan 2022, 19:14 Niet zo flauw doen. Hij maakt gewoon een prima beheerste goal en versiert een pingel in een half uurtje. En een aanvaller moet van mij egoïstisch zijn.
Klopt, hij is nu bij beide wedstrijden van grote waarde gebleken en bij alle goals betrokken.
Past prima in het profiel van snelle aanvaller voor menig club. Wie weet krijgt hij nog een mooie uitgaande transfer 8)
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Zou toch wat zijn als ie straks nog 5 miljoen ofzo opbrengt vanwege wat gefrommel en een goaltje tegen de Comoren. Dat zou anderhalf jaar ergernis nog enigszins compenseren.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 14 jan 2022, 20:30 Zou toch wat zijn als ie straks nog 5 miljoen ofzo opbrengt vanwege wat gefrommel en een goaltje tegen de Comoren. Dat zou anderhalf jaar ergernis nog enigszins compenseren.
Ik hoop dat hij het heel goed blijft doen, dat hij zich nu met gemak naar een transfer voetbalt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

DeZuivelDuivel schreef: 14 jan 2022, 21:00 Ik hoop dat hij het heel goed blijft doen, dat hij zich nu met gemak naar een transfer voetbalt.
De kans is groter dat hij nog 1.5 jaar mag rommelen bij AZ onder peetvader Pascal. Of erger, contractverlenging krijgt…
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

De Rode Baron schreef: 14 jan 2022, 20:27 Klopt, hij is nu bij beide wedstrijden van grote waarde gebleken en bij alle goals betrokken.
Dat is nu juist zo knap. Zelfs bij die goal betrokken waarbij hij niet eens in het veld stond. =D> :wink:
Gesloten