AZ-FC Utrecht (zo 17 okt, 12.15u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Bob Ross schreef: 13 okt 2021, 12:43 Over de wedstrijd: we moeten vanaf nu alles zetten op het feit dat we alles moeten winnen.
Is een belangrijke pot tegen directe concurrent voor plaatsen 3-6
Winnen lijkt me wel heel welkom en zou ook mooi zijn om de "winning streak" voort te zetten

Ga uit van zelfde basis als tegen Cambuur
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Iemand enig idee hoe Midtsjo ervoor staat? Traint die alweer mee?
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZ-073 schreef: 13 okt 2021, 16:15 Is een belangrijke pot tegen directe concurrent voor plaatsen 3-6
Winnen lijkt me wel heel welkom en zou ook mooi zijn om de "winning streak" voort te zetten

Ga uit van zelfde basis als tegen Cambuur
Ik ook, ik zie geen reden om te gaan rommelen met de opstelling. Het is al helemaal geen wedstrijd om eens lekker te gaan experimenteren met jeugdspelers.

Ik ben wel benieuwd met welke tactiek Jansen de mannen de wei in zal sturen. Hake's Utrechts is natuurlijk een stugge bedoeling die altijd eerst vanuit de 0 denkt. Zelfs tegen NEC werd Utrecht vooral gevaarlijk uit de omschakeling. Vorig seizoen verraste Utrecht ons thuis echter door vroeg druk te zetten, daar hadden we toen geen antwoord op. Vanuit de huidige verhoudingen zou ik het ook niet raar vinden om zelf de gelederen met fases gesloten te houden en Utrecht de bal te geven om vervolgens zelf toe te slaan. Dan hoeven wij niet met ruimte in de rug te spelen en speelt Utrecht ook vanuit hun zwakte. Het zou de groep wel een flinke vertrouwensboost kunnen geven om te winnen van de nummer 3 die reeds gewonnen heeft van Feyenoord en ajax.

Zal wel een pittig potje worden, Utrecht heeft 4 spelers op de bank zitten die bij ons zomaar basis hadden kunnen staan.
Hup AZ.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Bob Ross schreef: 13 okt 2021, 17:10 Ik ook, ik zie geen reden om te gaan rommelen met de opstelling. Het is al helemaal geen wedstrijd om eens lekker te gaan experimenteren met jeugdspelers.

Ik ben wel benieuwd met welke tactiek Jansen de mannen de wei in zal sturen. Hake's Utrechts is natuurlijk een stugge bedoeling die altijd eerst vanuit de 0 denkt. Zelfs tegen NEC werd Utrecht vooral gevaarlijk uit de omschakeling. Vorig seizoen verraste Utrecht ons thuis echter door vroeg druk te zetten, daar hadden we toen geen antwoord op. Vanuit de huidige verhoudingen zou ik het ook niet raar vinden om zelf de gelederen met fases gesloten te houden en Utrecht de bal te geven om vervolgens zelf toe te slaan. Dan hoeven wij niet met ruimte in de rug te spelen en speelt Utrecht ook vanuit hun zwakte. Het zou de groep wel een flinke vertrouwensboost kunnen geven om te winnen van de nummer 3 die reeds gewonnen heeft van Feyenoord en ajax.

Zal wel een pittig potje worden, Utrecht heeft 4 spelers op de bank zitten die bij ons zomaar basis hadden kunnen staan.
Met dezelfde opstelling als tegen Cambuur verwacht ik niet dat wij heel gevaarlijk vanuit de omschakeling gaan zijn. Of hij moet met Aboukhlal gaan starten [-X .
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Bob Ross schreef: 13 okt 2021, 12:43
Over de wedstrijd: we moeten vanaf nu alles zetten op het feit dat we alles moeten winnen.
Was dat niet het uitgangspunt vanaf het begin van de competitie ?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZA'dam schreef: 14 okt 2021, 13:06 Was dat niet het uitgangspunt vanaf het begin van de competitie ?
Kijk je wel eens VI?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Als hier het verlies komt dat ik eigenlijk verwacht gezien mijn aanname dat de vorige wedstrijden het niveau van de tegenstander maskeerde waar dit AZ daadwerkelijk staat onder Jansen dan zal het mij niet verbazen.

Als hier zonder geluk gewonnen gaat worden ben ik weer bereid een beetje te geloven.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Zakdoekjes mee?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1357
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

MO7 schreef: 16 okt 2021, 15:33Zakdoekjes mee?
Met verkoudheidsklachten kan je beter thuisblijven.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 15 okt 2021, 20:54 Als hier het verlies komt dat ik eigenlijk verwacht gezien mijn aanname dat de vorige wedstrijden het niveau van de tegenstander maskeerde waar dit AZ daadwerkelijk staat onder Jansen dan zal het mij niet verbazen.

Als hier zonder geluk gewonnen gaat worden ben ik weer bereid een beetje te geloven.
Ik denk dat we wel afhankelijk zijn van een mindere dag van Utrecht, dus toch wel geluk nodig hebben…..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

salmonyappi schreef: 16 okt 2021, 22:27 [quote=DeZuivelDuivel post_id=729452 time=<a href="tel:1634331258">1634331258</a> user_id=15021]
Als hier het verlies komt dat ik eigenlijk verwacht gezien mijn aanname dat de vorige wedstrijden het niveau van de tegenstander maskeerde waar dit AZ daadwerkelijk staat onder Jansen dan zal het mij niet verbazen.

Als hier zonder geluk gewonnen gaat worden ben ik weer bereid een beetje te geloven.
Ik denk dat we wel afhankelijk zijn van een mindere dag van Utrecht, dus toch wel geluk nodig hebben…..
[/quote]
salmonyappi schreef: 16 okt 2021, 22:27 Ik denk dat we wel afhankelijk zijn van een mindere dag van Utrecht, dus toch wel geluk nodig hebben…..
Met heel veel geluk een gelijkspel. Dat is het hoogst haalbare met dit “ Moneyball” team dit seizoen.. Ik ga uit van een verliespot. De tegenstander van vandaag is veel meer stabiel en een vechtmachine. Dat zie ik in en bij AZ zeker niet.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

DeZuivelDuivel schreef: 15 okt 2021, 20:54 Als hier het verlies komt dat ik eigenlijk verwacht gezien mijn aanname dat de vorige wedstrijden het niveau van de tegenstander maskeerde waar dit AZ daadwerkelijk staat onder Jansen dan zal het mij niet verbazen.

Als hier zonder geluk gewonnen gaat worden ben ik weer bereid een beetje te geloven.
Winst Utrecht levert 3.5x de inzet op bij TOTO :wink:

Ik verwacht helaas ook een matige pot en inderdaad Jablonec/Cambuur waren van een bedenkelijk niveau terwijl Utrecht is degelijk en in vorm.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

[quote} Nergens in Nederland is het drugsgebruik zo hoog als in de kop van Noord-Holland. [/quote]

Urk.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5418
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Afbeelding

We krijgen die gele kaarten pakker weer in basis. Dit keer maar vanaf minuut 1 om Beukema roepen?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

5-0 AZ.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Nou het begint niet zo serieus. Erg schijterig.

En Blom als scheidsrechter. :(


mooi. De eerste zit er al in.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Clasie! Mooie pass… lekkere goal boys!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

hehe.. 2-0 door een blunder van de utrecht keeper.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

majadoooeeehh... majahiiiiiiii
Glory Hunter
Plaats reactie