ESPeN is een klote zender.

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Joey Veerman stipte AZ nog aan als 1 van de 4 topploegen die hij wel ziet zitten voor een stap hoger. De rest van de huiskamer was AZ in de speculaties even vergeten. Fijn dat de belangrijkste pion, de speler zelf, AZ niet vergeet :).
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Joostess schreef: 09 mar 2020, 12:20 Joey Veerman stipte AZ nog aan als 1 van de 4 topploegen die hij wel ziet zitten voor een stap hoger. De rest van de huiskamer was AZ in de speculaties even vergeten. Fijn dat de belangrijkste pion, de speler zelf, AZ niet vergeet :).
Even kijken hoe dat over een half seizoen zit
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Dit topic heeft een wat gedateerde naam inmiddels
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Dario Hubner schreef: 13 sep 2021, 17:51 Dit topic heeft een wat gedateerde naam inmiddels
Titel is gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Titel nog een keer gewijzigd. Eikels.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik zat klaar voor een stukje voorbeschouwing van AZ-Vitesse in Goedemorgen Eredivisie. De laatste toch wel belangrijke wedstrijd voor wel of geen Europees voetbal en dus miljoenen.
De onderwerpen vanmorgen:
-ruim een uur een ode aan Gerbrands
-veel aandacht voor PSV
-aandacht voor de wedstrijd Ado-Excelsior (toch echt KKD)
-Oranje

AZ? Niet genoemd. Klote zender.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Wat een masochisme dat je dat soort programma's nog kijkt yappi. :lol:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AlkmaarForever schreef: 29 mei 2022, 12:10 Wat een masochisme dat je dat soort programma's nog kijkt yappi. :lol:
Je hebt helemaal gelijk 😫
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Ik dacht vandeweek nog even 'voetbalpraat' van dinsdag na te kijken. Met zo weinig voetbal en wat er was waren louter finales, dus dan zal AZ ook wel flink wat tijd krijgen. Niets van dat alles. Twee zinnetjes over AZ en meer dan het halve programma over de promotie van ADO.... van Excelsior bedoel ik. Ik snap dat niet. Je hebt een matig gevuld programma: je hebt één vaderlandse topwedstrijd die week gehad, waar je kijkers flink geld voor betalen om te kunnen zien bovendien dan doe je toch een uitgebreide analyse van die wedstrijd of desnoods van beide wedstrijden? Het bleef bij 'AZ was veel beter dan Vitesse. Vitesse had geen schijn van kans.'

Nee hoor, men vult het programma met een wedstrijd waar vrijwel niemand naar kijkt en vrijwel niemand om geeft (behalve de die-hard voetbalvolgers) en een ander deel van het programma wordt gevuld met een wedstrijd van een toernooi waar ze de rechten niet van hebben.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Het begint weer wat om te slaan, gisteren in voetbalpraat gingen de heren analisten hun mening alweer wat bijstellen en zagen ze in dit AZ weer een elftal dat met Feyenoord voor plek 3 zou kunnen strijden. Kan snel gaan, FC Twente was alweer wat van hun voetstuk gevallen.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Haha, ja als het ergens de sfeer nog sneller kan omslaan als op dit forum is het wel in de media :lol:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Betalen voor Ziggo TV én ESPN en dan als nog niet in het buitenland kunnen kijken…

Afbeelding
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

072 schreef: 01 sep 2022, 19:10 Betalen voor Ziggo TV én ESPN en dan als nog niet in het buitenland kunnen kijken…
Welk land zit je? Volgens mij kun je alleen binnen de EU gebruik maken van de app van Ziggo.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Forza AZ schreef: 01 sep 2022, 22:08 Welk land zit je? Volgens mij kun je alleen binnen de EU gebruik maken van de app van Ziggo.
Japan, dus blijkbaar moet ik nu ook nog een Hulu abbonement afsluiten. Jammer genoeg werkte VPN niet echt
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

In ESPN Voetbalpraat werd in het tweede blok 'Super Sunday' besproken.
Van de 25 beschikbare minuten werden daarvan 18 minuten gewijd aan de wedstrijd PSV-Feyenoord en bleef de schamele resterende 7 minuten over voor AZ-ajax.
Daarin was de eenzijdige conclusie van dhr. Perez dat ajax het allemaal na de vroege voorsprong te licht heeft opgepakt, van onder het mum 'dat klusje gaan we hier wel klaren en niet meer uit dat ritme komen'.
Daarnaast weet ik wel zeker als de Amsterdammers de punten hadden mee genomen er veel meer tijd aan deze wedstrijd zou zijn gewijd, maar gezien dit programma veelal bekeken wordt door grote meute landelijke ajax- en Feyenoord aanhangers past deze wedstrijd/uitslag niet zo in het straatje om het daar uitgebreid over te hebben.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6402
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Kunnen ze bij ESPN alsjeblieft die wijsneus van een Kees fucking Luijckx van AZ afhalen. (blijkbaar wil niemand anders naar AZ?). Voetbalnomade bij legio kutclubs zonder noemenswaardige verrichtingen heeft het ineens uitgevonden. Dan moet ik eerst zon waardeloze pot aankijken gevolgd door Kees fucking Luickx die het even gaat analyseren. Rare wereld. Dat budget van Kees kan prima worden besteed om gewoon de kkd wedstrijden uit te zenden.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 25 okt 2022, 17:22 Dan moet ik eerst zon waardeloze pot aankijken gevolgd door Kees fucking Luickx die het even gaat analyseren.
Tip: Zet de TV gewoon uit na het laatste fluitsignaal. ;)
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Volgens Hans Kraay in Goedemorgen Eredivisie speelt AZ minder frivool zonder Dani de Wit.

Ben benieuwd wat hij zo vroeg op de zondagochtend al gerookt heeft.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Bombaman schreef: 26 feb 2023, 11:30 Volgens Hans Kraay in Goedemorgen Eredivisie speelt AZ minder frivool zonder Dani de Wit.

Ben benieuwd wat hij zo vroeg op de zondagochtend al gerookt heeft.
Héé eindelijk iets zinnigs uit zijn mond. Het is echt waar, de oorlog die de Wit maakt geeft anderen de ruimte om schitteren. Nu staan er op Odgaard 2 man en op Karlsson 2 man, de Wit trekt er minstens 1 extra weg waardoor er ruimte ontstaat.
Plaats reactie